Uusi insinööri oli muuttanut pieneen pohjalaaeseen maaseutukylään ja oli iloinen kun naapurin isäntä kolkutteli ovelle kolkutteli naapurin isäntä.
- Ehtoota. Aatelin tulla tervehtimään uutta naapuria.
- Sepä hauskaa. Tule sisään vaan, sanoi inssi.
- Jooh... Se on nimittäin niin, että meillä olis juhlat, että passaisko insinöörin tulla kylään? Sanoi naapuri.
- Oikein mielelläni. Sehän olisi hyvä tilaisuus tutustua paremmin, vastaa isnsinööri.
- Jooh, kun siellä sitten otetahan viinaakin...
- No, ei kai sitä voisi muuten juhlaksi kutsua, inssi vastaa.
- Jooh, mutta kun siellä harrastetaan myös seksiä...
- Sittenhän minä tulen erikoisen mielelläni, vastaa inssi jo paljon iloisempana.
- Mitä sinne pitäs laittaa pääle? Hän jatkaa.
- Jooh, ei sillä niin väliä, kun sinne ei tule muita kuin me kaksi.....
Maaseutukylässä tapahtuu
Ihan totta
3
5384
Vastaukset
- pohjankauhu
me pohojalaaset ei olla homoja sietääs kaksneuvoosella kutitella moisen kirioottajaa!!!!
- jopa jopa
...kärvähti perskarvat pohjalaasella...vai mahtoiko niitä ollakaan...vaan TANA(ssa) taitaapi olla kun Vaasan suuntaan lähtee...
- fasdfasfasdf
Pohjanmaalla homot hirtetään kellotornissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751420Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481312Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521096Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551078- 51785
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62747Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39728Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44701- 30647