Minä ja se toinen Tyttö

~me~

Vihdoinkin. Kello pirisi ja perjantaipäivän viimeinenkin tunti oli selvitty loppuun asti. keräilin biologiankirjat takaisin laukkuun ja ryntäsin ulos luokasta. tuupin käytävällä alempiluokkalaiset tieltäni ja tavoittelin katseellani Tuuaa. minun oli määrä mennä yöksi hänelle tänään, ja suorastaan tutisin innosta. tuua oli paras ystäväni, ollut jo kauan, ja meillä oli aina hauskaa kahdestaan. katselimme elokuvia, söimme herkkuja ja juorusimme pojista, ja vähän tytöistäkin. olimme nähkääs molemmat bi-seksuaaleja. olihan meillä omat poikaystävämmekin, mutta tuua oli minulle illalla viestitellessään paljastanut haluavansa kokeilla jotain tyttöjenkin kanssa. minua ajatus kiihotti, sillä mielestäni tuua oli älyttömän hyvännäköinen. hänellä oli punaiset revitynnäköiset hiukset, kissamaiset silmät ja upeat muodot. rinnatkin, aivan täydelliset.

Lopulta törmäsin häneen ulko-oven lähettyvillä.
tervehdimme toisiamme tuttuun tapaan ystäväpusuilla ja lähdimme yhdessä kävelemään hänen luokseen. koululta ei ollut pitkä matka, mutta silti kulutimme kävelyyn ainakin puoli tuntia, unohduimme juttelemaan ja naureskelemaan tienposkeen.
tuua kertoi koulupäivästään ja olin huomaavinani värinän hänen äänessään.

-"tuua, ootsä tulossa kipeeks tai jotain?"
-"kuinka niin," hän kysyi.
-"mä vaan kun sun äänes on jotenki omituine?"

tuua vaikeni ja jatkoimme kävelyä madellen.

tuuan luona valtasin heti oman puoliskoni sängystä.

-"tää on mun puoli! sä nukut aina seinän puolella ja tönit mut alas, ei se oo reilua, joten mun vuoro nyt," sanoin ja nauroin tuuan yrittäessä töniä minua lattialle. olin huomaavinani pieniä, epämääräisiä hipauksia jalkovälissäni hetkittäin, huomaamattomia mutta kuitenkin niin ilmiselviä.
tai sitten kuvittelin?

jonkin aikaa painittuame tuua käski minut ylös ottamaan jotakin syömistä.
vaelsin jääkaapille ja valitsin ruoakseni jotakin kanapastan tapaista mössöä. tuuan äiti ei ollut mikään mestarikokki, mutta mitäs sitä ei parhaan ystävänsä mieliksi tekisi.
-"oks se hyvää?" tuua kysyi hymyillen ja pisteli mössöä suuhunsa kuin ei koskaan olisi syönyt.
-"ihan jees," vastasin ja tekaisin pienen hymyn vastaukseksi.

-"kuule salla," kuului äkkiä katkaisten hyytävän hiljaisuuden aterimien kilinän lomassa.
"noh."
-"mä tiiätkö haluisin kokeilla jotain sillein tyttöjuttuja."
ruokani putosi pöydälle ja haarukka kilisi lattiaan. mitä hittoa se sanoi?
-"joo, mä haluisin sillee suudella ja silleen, kyl sä tiiät. voisitsä.. antaa mun kokeilla illalla?"
vaikenin hetkeksi ja vilkaisin kelloon. se oli vasta puoli neljä.
-"no okei, kavereitahan me ollaa. kokeile sitte,"
sanoin ja hymyilin jälleen, tällä kertaa aidon hymyn. en kuitenkaan näyttänyt olevani innostunut kuin pieni lapsi karkkikaupassa.

myöhemmin, iltasella, tuua paljasti vuokranneensa elokuvan. "silent love" oli sen nimi.
hyppäsin sängylle, seinän puolelle tietenkin, katselemaan kun tuua ahersi dvd-laitteen kimpussa.
seurailin katseellani hänen mukavan pyöreätä peppuaan, joka keinui siinä oikein tyrkyllä, jotenkin ilkikurisesti, ärsyttävästi..
lopulta leffa lähti kuin lähtikin pyörimään, ja tuua tuli viereeni sängylle. meillä oli sipsiä ja jotakin alennuslimsaa siwasta haettuna.
-"tää on kulema tosi hyvä leffa," tuua ilmoitti alkutekstien vielä pyöriessä.
-"hyvä, ettei tarvii sit mitää skeidaa kärsiä koko iltaa," heitin ja molemmat nauroimme.

leffa pyöri, mutta minun ajatukseni rullasivat jossain ihan muualla. katselin sitä kaunistusta vierelläni. oikea pirun viettelijätär. hän oli juuri sellainen, jota pojat väistää, antaa tietä ja rullaa punaista mattoa jalkojen juureen. sellainen, joka kutsutaan festareilla backsagelle naimaan. sellainen, jota minunlaiseni himoitsevat.
en tajunnut tuijottavani hänen jalkoväliään.
mietiskelyni keskeytti tuuan viettelijän ääni.
-"mitä sää oikee kattelet siinä, senki lepakko!"
nauroin, tuua nauroi. äkkiä, odottamatta, hän huitaisi minua tyynyllä päähän. otin tietty haasteen vastaan, ja aloitin villin kissapainin melko ahtaassa sängyssä. molemmat keikkuivat välillä vaarallisen reunalla. tippunut häviäisi, sen molemmat tiesi.
mieleeni juolahti pieni testi. tuuahan halusi testailla, ehkä olisi hyvä kohta aloitella?
kiskoin lempeästi tuuaa hiuksista, ja annoin hänelle pienen suudelman.
painiminen loppui kuin seinään. katsoimme toisiamme kuin olisimme nähneet ensimmäistä kertaa.
hitaasti valutin kättäni hänen poskelleen.
-"sähän halusit kokeilla vähän?"
-"..eiku.. aika paljonki."

tuntui kuin aika olisi meistä jättänyt. suutellimme, syleilimme ja halailimme.
en tiennyt kauanko aikaa kului, mutta reippaasti yli vartin ainakin. en tahtonut saada tarpeekseni hänestä, olin transsissa, huumassa, humaltuneena.
tahdoin häntä, hänet, hänessä, hänellä, hänelle.. kaikissa muodoissa mitä äidinkielestämme löytyy.
kaikilla kielillä. jokaisella murteella.
hänen kätensä vaelteli tuon tuostakin housujeni alla, rinnoillani, ja minä tein samaa. tunsin rakastelevani häntä, vaikken hänen vaginaansa edes koskenut. se oli universaali kokemus. kaunein taulu.
huuleni koskettelivat jokaista kohtaa hänen kaulallaan. rakastin sitä pientä huokailuntapaista, jota hän päästi toistuvasti.
-"nai mua salla, jooko.."
otin neuvosta, tai käskystä, vaarin ja varovasti availin hänen maastohousujensa nappeja. kädet täristen avasin omanikin, huomattavasti nopeammin.
hänellä oli kauniit, mustat rautaketjuin koristellut alushousut, minulla taas tylsät punaiset hipsterit. arvelin näyttäväni melko tylsältä hänen, kauniiden jumalattaren edessä.
suorastaan revimme paitamme pois päältämme ja tutkimme katseella toisiamme päästä varpaanpäihin.
-"sä oot ihan vitun kaunis, salla.."
-"niin säkin.."

kuiskauksemme tuskin kuuluivat, silti jotenkin molemmat kuulimme ne. tunsin kädelläni tuuan jo kostuneen. minulla oli aina vähän ongelmia niissä puuhissa, joten kostutin omani syljelläni.
tuua ohjasi kaksi sormeaan pilluuni, joka suorastaan ahmaisi ne sisäänsä. suutelimme, ja hän tuntui tietävän mitä teki. mietin, että olikohan tämä sittenkään tuuan eka kerta tytön kanssa..?
-"mmh, tuua.. oot parempi kun jari..."
hän ehti tuskin kahta minuuttia kauempaa sormettaa minua, kun jo tulin. makailin sängyllä varmaan viitisen minuuttia, sen verran mahtavaa äskeinen oli ollut. nyt oli kuitenkin vastalahjan paikka, eli ryhdistäydyin. minä olin kielityttöjä, joten päättäväisesti kiskaisin tuuaa vähän ylemmäs itsestäni. valuin hitaasti, yhä alemmas, suudellen jokaista kohtaa hänen kehossaan. saapuessani vesirajalle, päätinkin hieman ärsytellä.

-"nyt kiusaan vähän. tää on kosto siitä et olit niin vitun seksikäs koko päivän.."
suutelin hitaasti hänen (ilmeisesti tarkoituksella) paljasta kukkulaansa hipaisten aina välillä nopeasti kielenkärjellä häpyhuulien välistä.
huomasin sen saavan aikaan taas niitä huokauksia, tosin kovempana, ja jatkoin kohti helmeä itseään.
kutittelin, silittelin. lipitin ja leikittelin, ja kaikkea sillä välillä.
huokailun äänet täyttivät huoneen, ja eipä aikaakaan kun tuua suorastaan räjähti sängylleen uupuneena. uupunut olin minäkin.
nousin hänen tasolleen, ja suutelin häntä hitaasti.

-"salla, sä olet ihan mahtava tossa.. oonko sun eka muijahoitos?"
-"kuule enköhän mä ole sulle kaikki hoitoni kertonu. kyllä sä tiedät että et ole eka.
mut se ei tarkota, ettetkö olis paras, koska arvaa mitä kulta?"
-"no mä arvaan; olin paskin.."
-"viel mitä. sä olit mielettömän mahtava. sitäpitsi oon halunnu sua jo älyttömän kauan. mä tiiätkö rakastan sua."
-"mut sullaha on jari.."
-"no vähänpä sillä on väliä tässä vaiheessa. ja onhan sulla jussi?"
-"no ei.. en tainnu kertoo. pistin poikki viime yönä. eikä ees kaduta.. sun takia mä sen tein."

juttelimme vielä myöhään yöhön, välillä kiehnäilimme ja juttelimme lisää.
tiesin ensimmäistä kertaa, millaista oikea rakkaus on.

aamun valjetessa asiat olivat muuttuuneet jo radikaalisti.
minä jätin jarin, ja otin tuuan omakseni.
tuuan perhe päätti jäädä maalle vielä loppuviikonlopuksi, joten jäin tuualle taas yöksi.
"kokeilumme" jatkuivat, ja yhteinen ystävyydestä rakennettu suhde kesti.
yhä tähänkin päivään.

5

12550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~me~

      tämoli minun ensimmäinen tarina täällä. että oisko mahollista saaha rakentavaa palautetta, kiitos?

      • kuullu,

        että lause alkaa isolla kirjaimella?


      • Taikatar
        kuullu, kirjoitti:

        että lause alkaa isolla kirjaimella?

        Repliikkiviiva käytettäessä ei laiteta lainausmerkkejä vaan pelkästään lainausmerkkejä tai repliikkiviivaa..

        Ja et erisnimet on AINA isolla alkukirjaimella.

        Muuten oli kiva tarina...


      • tää oli
        Taikatar kirjoitti:

        Repliikkiviiva käytettäessä ei laiteta lainausmerkkejä vaan pelkästään lainausmerkkejä tai repliikkiviivaa..

        Ja et erisnimet on AINA isolla alkukirjaimella.

        Muuten oli kiva tarina...

        ihan mahtava! Pienist yksityiskohdist ei kannata välittää, kunnon pilkunnussijoita. mä tykkäsin!


    • oooon

      IKÄVÄ,Seuralaista,Hän osaa viedä juttua,välttämättä heti paljastamatta,Tyttö mä rakastan..minun mielestä hänen nuoruudustaan "puuttuu"vielä sellainen ,molemmatekaakertaa,ystävätteret,peli illan jälkeeen,pientä hierontaa..jne.ystävättäres äiti näkee..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3305
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      151
      1320
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1045
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe