Onko pokemoneja oikeasti olemassa? naapurin
Tommi kertoi minulle näin.
Mitä mieltä ootte...
7
309
Vastaukset
- Umbreon87
Minä uskon, että on olemassa ns. toinen
ulottuvuus, jossa Ash, Misty ja muut elävät. ^_^
Me emme kuitenkaan sinne pääse, mutta aion
vakaasti syntyä uudelleen tuohon ulottuvuuteen.
Tiedän että kuulostan hullulta.. -_-;- Suicune
Mustakin tuntuu sitlä että,on olemassa toinen
maailma jossa ne henkilöt ja pokemonit ovat!!!
MInä ainakin käyn siellä joka päivä...nimittäin
lentelen mielikuvitukseni avulla siellä
maailmassa!!! Aina metsässäkin etsin porttia,tai
pokemonia joka johdattaisi minut toiseen maahan
eli,sinne pokemonien maahan =) kukaan ei oo hullu
tai tyhmä joka kuvittelee samalla tavalla...esim
Umbreon87 olen ihan samaa mieltä kanssasi,että
pokemoneja on olemassa niitä on...mä ainakin
uskon.Ne odottaa siellä että me tullaa...kyl me
joskus sinne päästään ^_^ ainakin mä pääsen
sinne,muulla tavalla kuin mielekuvitukseni
avulla.En luovuta älkää muutkaan luovuttako ^_^
- mikko 5 vee
kyl pokemonei on olemassa, mutta ei ne oo missää
toises ulottuvuudes vaan kolmanessa, joka
sijaitsee SUN sänkys alla. Eikä pokemonit oo
mitään kilttei vaan ne syö pikkupoikii ja tyttöi.
Tää on totta koska isin työkaverin naapurin
koiran entisen omistajan kaiman sedän isotäti
kertoi mulle näin. - Charmander
tottakai pokeja on elemassa!!!
Mut ne ei oo miitään hirviöitä!!! - Smiugu
Niitä on olemassa musta magia ajoi ne pois kauan aikaa sitten ne tunsi tulleensa petetyiksi ne loivat oman ulottuvuuden ja vannoivat palaavansa vielä kostamaaan ihmisille jotka pettivät ne ja veivät niiltä pois rakkaansa . Tämän voi vielä estää. Nimittäin... Ne vierailevat vielä tässä maailmassa ja suunitelevat paluuta ... Kostoa mutta on pokemoneja jotka haluavat vanhan takaisin ja luoda uuden harmonian ihmisiin. Sinä voit vaikuttaa siihen ystävystyä Pokemonille kanssa. Pokepalloja saa apricorne
ista joita kasvaa joissain puissa mutta ne ovat vaikeasti havaittavissa. Kysyi omalta kotitontultasi se auttaa. Oma ystäväni on ponyta ja kotitonttuni pokemon on umbreon. - Smiugu
Siitä tuli animaatiosarja siten että jotkin vanhat ihmiset muistivat vielä pokemonit. He kertoivat niistä mutta ihmiset eivät uskoneet. He kuitenkin saivat idean videosarjaan maailmasta jossa mystiset olennot omistajineen matkaavat ympäri maailmaa. Me yhdessä voimme vielä löytää tuon maailman. Aika koittaa jolloin jälleen ihmiset ja pokemonit elävät sopusoinnusssa maan päällä. Pokemonit palaavat vielä jos me ihmiset toimimme yhdessä ottakaa kantaa.
- Tottakai on
Itse omistan pari rattataa ja persianin. Mulla oli myös vähän aikaa houndoom mut piti antaa se pois koska sillä oli eroahdistus ja tupaps sytyttämään tavaroita tuleen kun en ollut kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777