pikkujoulu, kaikkien Suomussalmi palstalle kirjoittajien kesken?
Missä pidettäisi yhteinen
53
1775
Vastaukset
- syömälakossa?
Mitä siellä järsisit? Vae kestääkö lakko vaen lounaasta puoliseen??
- farth22
rantaneuvos1 kirjoitti:
Teuvo Ruotsalaista syömälakossa.
kelpaatko vai et?
- NIPSU-NEITI
farth22 kirjoitti:
kelpaatko vai et?
Samaa meinasin kysyä neuvokselta,mut olit nopeampi ku minä:)
Vastaappas neuvos, kun meitä kiinnostaa kuka niin on määrännyt!? - lihan himo
NIPSU-NEITI kirjoitti:
Vastaappas neuvos, kun meitä kiinnostaa kuka niin on määrännyt!?olla neuvokselle liian suuri...
farth22 kirjoitti:
kelpaatko vai et?
oleminen noin puolitoistaviikkoa.
Teuvo Ruotsalainen sen päätti luulisin ja tiedotusvälineet eivät sen vuoksi julkaiseet sitten minun nimeäkään, vaikka minua haastateltiin useampaan mediaan, mutta itkemään en ala.lihan himo kirjoitti:
olla neuvokselle liian suuri...
vaan siitä etten sitten kelvannut toisille. Neuvoksen pitänee järjestää oma mielenosoituksensa Ämmänsaaressa niin silloin ainakin saan olla omana itsenään.
Kertokaa mielenosoituksen syy niin neuvos harkintansa mukaan sen myös järjestää.NIPSU-NEITI kirjoitti:
Vastaappas neuvos, kun meitä kiinnostaa kuka niin on määrännyt!?ja tiedotusvälinet yhdessä, terveisin "Neuvos"
- farth22
rantaneuvos1 kirjoitti:
oleminen noin puolitoistaviikkoa.
Teuvo Ruotsalainen sen päätti luulisin ja tiedotusvälineet eivät sen vuoksi julkaiseet sitten minun nimeäkään, vaikka minua haastateltiin useampaan mediaan, mutta itkemään en ala.ihan pehmeitä, tuota ei usko varmuudella kukaan.
Olisit säilyttänyt vähäiset uskottavuutesi rippeet jos olisit sanonut, ettet jatka lakkoa enää kun on niin nälkä ja olo on tosi heikko mutta, kaikki henkinen tukeni Teuvo Ruotsalaiselle. Nyt rupeat vierittelemään ainoan tosimiehen, Teuvo Ruotsalaisen syyksi lopettamisesi. Tuo oli jo oikean vellihousun äärimmäisen raukkamainen teko. Arvostukseni sinua kohtaan kymmenen asteikolla, laski 2.0 - 0,1 . - farth22
rantaneuvos1 kirjoitti:
vaan siitä etten sitten kelvannut toisille. Neuvoksen pitänee järjestää oma mielenosoituksensa Ämmänsaaressa niin silloin ainakin saan olla omana itsenään.
Kertokaa mielenosoituksen syy niin neuvos harkintansa mukaan sen myös järjestää.eihän Ruotsalainenkaan kysellyt viikon syömälakon jälkeen että, kelpaanko minä lakkolaiseksi vai en. Turhaa selittelyä suorantoiminnan mies muuttui suoran suoliston mieheksi, eikä kantti kestänyt enää.
- farth22
rantaneuvos1 kirjoitti:
ja tiedotusvälinet yhdessä, terveisin "Neuvos"
luulisi hävettävän ihteesikin.
farth22 kirjoitti:
ihan pehmeitä, tuota ei usko varmuudella kukaan.
Olisit säilyttänyt vähäiset uskottavuutesi rippeet jos olisit sanonut, ettet jatka lakkoa enää kun on niin nälkä ja olo on tosi heikko mutta, kaikki henkinen tukeni Teuvo Ruotsalaiselle. Nyt rupeat vierittelemään ainoan tosimiehen, Teuvo Ruotsalaisen syyksi lopettamisesi. Tuo oli jo oikean vellihousun äärimmäisen raukkamainen teko. Arvostukseni sinua kohtaan kymmenen asteikolla, laski 2.0 - 0,1 .toimittajalta Kirsi Haapealta Kajaanista puhelin 040-7207165, kuinka asiat olivat ja samalla voit kysyä myös Teuvo Ruotsalaiseltakin, joka ei halunut minua tuvekseen syömälakkoonsa puhelin 040-7391365. minä vain itsenäisesti ajattelin näin asijoiden olevan, koska olen itsenäinen ajattelija.
- farth22
rantaneuvos1 kirjoitti:
toimittajalta Kirsi Haapealta Kajaanista puhelin 040-7207165, kuinka asiat olivat ja samalla voit kysyä myös Teuvo Ruotsalaiseltakin, joka ei halunut minua tuvekseen syömälakkoonsa puhelin 040-7391365. minä vain itsenäisesti ajattelin näin asijoiden olevan, koska olen itsenäinen ajattelija.
ettei kukaan yksityishenkilö tai mikään media, käske lopettaa sinun syömälakkoa. Ja kun olet niin itsenäinen ajattelija, olisit ajatellut jos näin olisi ollut että, teen kuten haluan siihen minulla on oikeus, jatkaen suorantoiminnanmiehenä syömälakkoa. Nyt tuli puput pöksyyn ja lopetit lakon selitellen hamaan tulevaisuuteen.
farth22 kirjoitti:
eihän Ruotsalainenkaan kysellyt viikon syömälakon jälkeen että, kelpaanko minä lakkolaiseksi vai en. Turhaa selittelyä suorantoiminnan mies muuttui suoran suoliston mieheksi, eikä kantti kestänyt enää.
hän jatkaa edelleen, Kaleva lehden tomittajan mukaan nälkälakkoaan ja neuvos taas ei. "Neuvos" sai sen verran oppia Kajaanin mielenosoitustilaisuudesta.
Neuvoksen johtopäätös oli näin jälkeen päin ajatteltuna ei minua enää saada toisten aloittamaan syömälakkoon mukaan. "Neuvos" jos joskus tulen vielä järjestämään mielenosoituksia niin järjestän ne mieluiten aivan yksin, pyytämättä ketään etes mukaan.
Kajaanissahan minua ei minua pyydettynä etes puhumaankaan mielenosoituksessa, sitä vastoin entinen kunnanvaltuutettu Suomussalmelta Yrjö Puurunen sen sai Ruotsalaisen pyynnöstä.
Tämä oli niin suuri nöyrytys minua kohtaan, kun sentään olen oppinut puhumaan.farth22 kirjoitti:
ettei kukaan yksityishenkilö tai mikään media, käske lopettaa sinun syömälakkoa. Ja kun olet niin itsenäinen ajattelija, olisit ajatellut jos näin olisi ollut että, teen kuten haluan siihen minulla on oikeus, jatkaen suorantoiminnanmiehenä syömälakkoa. Nyt tuli puput pöksyyn ja lopetit lakon selitellen hamaan tulevaisuuteen.
teen omat tulkintani itse ja sillä siisti ja tulen vastaisuudessakin näin myös tekemään, itse Suomussalmentakapiru numero yksi, kirjailija, rantaneuvos, Eero Seppänen ilman sarvia ja hampaita.
farth22 kirjoitti:
luulisi hävettävän ihteesikin.
kun tuli oltua Kajaanin mielenosoituksessa, tämä ei kohdallani tule toistumaan "Neuvos"
- farth22
rantaneuvos1 kirjoitti:
teen omat tulkintani itse ja sillä siisti ja tulen vastaisuudessakin näin myös tekemään, itse Suomussalmentakapiru numero yksi, kirjailija, rantaneuvos, Eero Seppänen ilman sarvia ja hampaita.
kun sinua ei tarvitse käskeä eikä pyytää niin olisit jatkanut omatoimisesti lakkoa keneltäkään kyselemättä. Menetit naamasi näin toimiessasi.
- farth22
rantaneuvos1 kirjoitti:
hän jatkaa edelleen, Kaleva lehden tomittajan mukaan nälkälakkoaan ja neuvos taas ei. "Neuvos" sai sen verran oppia Kajaanin mielenosoitustilaisuudesta.
Neuvoksen johtopäätös oli näin jälkeen päin ajatteltuna ei minua enää saada toisten aloittamaan syömälakkoon mukaan. "Neuvos" jos joskus tulen vielä järjestämään mielenosoituksia niin järjestän ne mieluiten aivan yksin, pyytämättä ketään etes mukaan.
Kajaanissahan minua ei minua pyydettynä etes puhumaankaan mielenosoituksessa, sitä vastoin entinen kunnanvaltuutettu Suomussalmelta Yrjö Puurunen sen sai Ruotsalaisen pyynnöstä.
Tämä oli niin suuri nöyrytys minua kohtaan, kun sentään olen oppinut puhumaan.Ruotsalaista kohtaan panit kaikki syyt hänen niskoilleen kun nälissäsi lopetit lakon. Syö nyt kohta olet rantapallo seppänen suomussalmelta.
- farth22
rantaneuvos1 kirjoitti:
kun tuli oltua Kajaanin mielenosoituksessa, tämä ei kohdallani tule toistumaan "Neuvos"
valehteluasi Ruotsalaisesta.
farth22 kirjoitti:
kun sinua ei tarvitse käskeä eikä pyytää niin olisit jatkanut omatoimisesti lakkoa keneltäkään kyselemättä. Menetit naamasi näin toimiessasi.
säilymäänkin tästäkin eteenpäin.
Ei näyttäisi menevän perille no hyvä on sitten, suomennetaan pitemmän kaavan mukaan. "Rantaneuvos" toimitukset päättävät itsenäisesti kenestä tehdään juttu lehteen ja kenen kuva tai nimi on jutun yhteydessä esillä julkaistuna ja rantaneuvoksen nimeä ollut missään mainittuna nälkälakkon ryhtymisestä oli vain yksi nälkälakkoon ryhtynyt Teuvo Ruotsalainen.farth22 kirjoitti:
Ruotsalaista kohtaan panit kaikki syyt hänen niskoilleen kun nälissäsi lopetit lakon. Syö nyt kohta olet rantapallo seppänen suomussalmelta.
Teuvo Ruotsalaisen ja median yhdessä, jotka eivät julkaisseet minun nimeäni, että olen alkanut syömälakon.
- farth22
rantaneuvos1 kirjoitti:
säilymäänkin tästäkin eteenpäin.
Ei näyttäisi menevän perille no hyvä on sitten, suomennetaan pitemmän kaavan mukaan. "Rantaneuvos" toimitukset päättävät itsenäisesti kenestä tehdään juttu lehteen ja kenen kuva tai nimi on jutun yhteydessä esillä julkaistuna ja rantaneuvoksen nimeä ollut missään mainittuna nälkälakkon ryhtymisestä oli vain yksi nälkälakkoon ryhtynyt Teuvo Ruotsalainen.sinulle näin.
Oikein hyvät kirjailijat
Kirjoittanut: farth22 13.10.2007 klo 17.46
pääsevät tuomaan ajatuksiaan esiin moninaisissa tv ohjelmissa sekä lehdissä. Sananvapautta ei rajoiteta. Kun ajatuksesi ovat tarpeeksi viisaita, olet eetterissä harva se viikko. Tiedät mikä sitä kohdallasi rajoittaa.
Joka tapauksessa ei ollut miestä pitää syömälakkoa. Pilaten sen vähänkin huomion katkeruudella Ruotsalaista sekä mediaa kohtaan, joka ei noteerannut sinua pylvään juureen ruikkivaa koiraa kummemmin. - farth22
rantaneuvos1 kirjoitti:
Teuvo Ruotsalaisen ja median yhdessä, jotka eivät julkaisseet minun nimeäni, että olen alkanut syömälakon.
julkaista? Rummutithan tuota netissä ihan tarpeeksi ja olithan tuolla kainarissakin irvistelemässä, sitäkin täällä mainostaen.
farth22 kirjoitti:
julkaista? Rummutithan tuota netissä ihan tarpeeksi ja olithan tuolla kainarissakin irvistelemässä, sitäkin täällä mainostaen.
ja jos joku olisi huomannut minut käyvän ruokakauppassa niin enhän minä silloin olisi ollut missään syömälakossa ja uskottavakaan.
Tiedon välittäjät tekivät tämän tahallaan minulle kun olivat ensin kuulleet luultavasti Teuvo Ruotsalaisen mielipiteen, jolle annoin suullisesti
omilla sanoillani, oman nimeni käyttöoikeuden että olisi voinut käyttää vapaasti, oman syömälakonsa tukemisessa, koska itsekkin rupesin olemaan syömättä, myötätunnosta hyvän asian puolesta.
Rantaneuvoksen nimi olisi ollut neuvoksella, vähimmäis vaatimuksena medialta ja jatkaa alkanutta syömälakkoani.
valokuvaa ei olisi tarvinnut.
Suomussalmi keskustelee palsta ei tavoita päätöksen tekijöitä sen vuoksi, koska he pitävät tätä huuhaa palstana.farth22 kirjoitti:
sinulle näin.
Oikein hyvät kirjailijat
Kirjoittanut: farth22 13.10.2007 klo 17.46
pääsevät tuomaan ajatuksiaan esiin moninaisissa tv ohjelmissa sekä lehdissä. Sananvapautta ei rajoiteta. Kun ajatuksesi ovat tarpeeksi viisaita, olet eetterissä harva se viikko. Tiedät mikä sitä kohdallasi rajoittaa.
Joka tapauksessa ei ollut miestä pitää syömälakkoa. Pilaten sen vähänkin huomion katkeruudella Ruotsalaista sekä mediaa kohtaan, joka ei noteerannut sinua pylvään juureen ruikkivaa koiraa kummemmin.kaikkiin sinun mielipiteisiin, koska pysyn vain oman tienkulkijana.
"www.rantaneuvos.com" uusia kuvia kuvagalleriassani, voisitko milloinkaan kuvitella itseäsi kaikkeen tähän.- neuvos-Eero
rantaneuvos1 kirjoitti:
kaikkiin sinun mielipiteisiin, koska pysyn vain oman tienkulkijana.
"www.rantaneuvos.com" uusia kuvia kuvagalleriassani, voisitko milloinkaan kuvitella itseäsi kaikkeen tähän.Kyllä nyt pahasti tässä näyttää siltä että sinun pitää laittaa ensi perjantaina se punainen nenä päähän, eli valtakunnallisena nenä-päivänä.
En ikukuunapäivänä olisi uskonut että olet NOIN julkisuudenkipeä. Vaikka tässä kyseessä olevassa toiminnassa olet kyllä noudattanut omaksumaasi linjaa: kun tulee tiukka paikka niin takki kääntyy saumat paukkuen. Puheita riittää, itsellänikin, mutten sentään paukuttele henkseleitä niin että mene se vähäinenkin uskottavuus neuvos-Eero kirjoitti:
Kyllä nyt pahasti tässä näyttää siltä että sinun pitää laittaa ensi perjantaina se punainen nenä päähän, eli valtakunnallisena nenä-päivänä.
En ikukuunapäivänä olisi uskonut että olet NOIN julkisuudenkipeä. Vaikka tässä kyseessä olevassa toiminnassa olet kyllä noudattanut omaksumaasi linjaa: kun tulee tiukka paikka niin takki kääntyy saumat paukkuen. Puheita riittää, itsellänikin, mutten sentään paukuttele henkseleitä niin että mene se vähäinenkin uskottavuustoimin julkisuuden kautta ja jos en sitä saa riittävästi, luovutan tapioni kärsineenä.
Onneksi olen saannut oman mediani toimimaan, jonka kautta saan etes jotakin asiaa julkisuuteen.
Ps:
Kieltäkää nyt kaikilta politikoiltakin, ensi hätään kaikki julkisuus niin sitten minäkin näkisin itse, mihin te oikeasti pystytte.
Minäkin jättäisin suosiolla julkisuuteni tavoittelun ja heti samana päivänä.
Katso minä se siellä olen ja minä olen kokomaailman nähtävissä, osoiteessa www.rantaneuvos.com- neuvos-Eero
rantaneuvos1 kirjoitti:
toimin julkisuuden kautta ja jos en sitä saa riittävästi, luovutan tapioni kärsineenä.
Onneksi olen saannut oman mediani toimimaan, jonka kautta saan etes jotakin asiaa julkisuuteen.
Ps:
Kieltäkää nyt kaikilta politikoiltakin, ensi hätään kaikki julkisuus niin sitten minäkin näkisin itse, mihin te oikeasti pystytte.
Minäkin jättäisin suosiolla julkisuuteni tavoittelun ja heti samana päivänä.
Katso minä se siellä olen ja minä olen kokomaailman nähtävissä, osoiteessa www.rantaneuvos.com"...toimin julkisuuden kautta ja jos en sitä saa riittävästi, luovutan tapioni kärsineenä."
Mitä olet julkisuustoiminnallasi saanut aikaan, jos ei sähläystä oteta lukuun? Nytkin moitit Ruotsalaista ja Puurusta, vieläpä aiheetta. Etkö käsitä ettei Ruotsalainen tahi kukaan muukaan voi antaa suostumusta nälkälakkoon. Se on jokaisen oma päätös. Ensin uhosit ja olit samaa mieltä kuin he jotka olivat julkisuudessa: "maakuntahallinto tekee väärin". Kun Sinun kantaasi ei kovin korkealle noteerattu, aloit "mollata" toisia ja itse asia unohtui hyvin äkkiä.
Tulee mieleen että jos olisi sotatila. Uhoaisitko silloinkin etulinjassa? Ensipaukahduksen jälkeen häntä koipien välissä takalinjoihin??
Julkisuus, se on Eero Antero semmoinen asia, jottei sen kanssa kannata pelleillä. Paitsi jos välttämättä haluaa tehdä itsestään pellen. Mutta silloin on ihan turha syytellä toisia tai etsiä vikoja epäonnistumisiin toisista. Peilistä ne syyt usein löytyvät... neuvos-Eero kirjoitti:
"...toimin julkisuuden kautta ja jos en sitä saa riittävästi, luovutan tapioni kärsineenä."
Mitä olet julkisuustoiminnallasi saanut aikaan, jos ei sähläystä oteta lukuun? Nytkin moitit Ruotsalaista ja Puurusta, vieläpä aiheetta. Etkö käsitä ettei Ruotsalainen tahi kukaan muukaan voi antaa suostumusta nälkälakkoon. Se on jokaisen oma päätös. Ensin uhosit ja olit samaa mieltä kuin he jotka olivat julkisuudessa: "maakuntahallinto tekee väärin". Kun Sinun kantaasi ei kovin korkealle noteerattu, aloit "mollata" toisia ja itse asia unohtui hyvin äkkiä.
Tulee mieleen että jos olisi sotatila. Uhoaisitko silloinkin etulinjassa? Ensipaukahduksen jälkeen häntä koipien välissä takalinjoihin??
Julkisuus, se on Eero Antero semmoinen asia, jottei sen kanssa kannata pelleillä. Paitsi jos välttämättä haluaa tehdä itsestään pellen. Mutta silloin on ihan turha syytellä toisia tai etsiä vikoja epäonnistumisiin toisista. Peilistä ne syyt usein löytyvät...teen juuri oman tahtoni mukaan ja kuinka itse tykkään ja sillä siisti.
- voi hyvin
pitää täällä palstalla virtuaalisesti verkossa.
ei tule matkakustannuksia ja jokainen voi valita eväänsä ja juomansa mieltymystensä mukaan. - uspin
Otatko kunnon perskännin pikkujoulussa?
- yhdessä?
Eiköhän se riitä, että maakuntahallinnossa tonttuillaan pitkin vuotta.
ei ota kuin piimä tai maitolasin kyytipojaksi jos neuvoksen järjestämä pikkujoulu yleensä toteutuu.
- mellakka
rantaneuvos1 kirjoitti:
ei ota kuin piimä tai maitolasin kyytipojaksi jos neuvoksen järjestämä pikkujoulu yleensä toteutuu.
Siinäpä oivat juhlat, piimäjuhlat vaikkapa.
- Eeroneuvos
Mennäänkö vaikka wanhaan mestariin?
- Pirkon suostuvan
siihen että mestarissa alettaisiin omia viinoja juomaan...:)
Pirkon suostuvan kirjoitti:
siihen että mestarissa alettaisiin omia viinoja juomaan...:)
se ei järjestäisi meille etes kunnon ruokaa, josta neuvos kavereineen nauttisi.
"Neuvos" on jo elämänsä viinat juonut ei Pikkujoulua viinan kanssa.
ja samalla olisi mielenosoituskin, keksi sinä hyvä syy mielenosoitukselle, kyllä "Neuvos" järjestää.
- farth22
kuseen, sillä syömälakko pelleilyllä.
farth22 kirjoitti:
kuseen, sillä syömälakko pelleilyllä.
missään kusessa, kuivat ovat housuni se on vain sinun mielipiteesi, vain haisenko minä jo sinne asti, "Neuvos" kysyy kohteliiaasti.
- fart 07
rantaneuvos1 kirjoitti:
missään kusessa, kuivat ovat housuni se on vain sinun mielipiteesi, vain haisenko minä jo sinne asti, "Neuvos" kysyy kohteliiaasti.
Haisee kamalasti hyh hyh ja vielä omakehukin haisee,tosi pahasti.
fart 07 kirjoitti:
Haisee kamalasti hyh hyh ja vielä omakehukin haisee,tosi pahasti.
niin tehdään sinusta sitten "Isomies"
- profeetallisessa
rantaneuvos1 kirjoitti:
niin tehdään sinusta sitten "Isomies"
ja kolossaalisessa pierunhajussa ei ainakaan hengen jättiläistä kasva...
profeetallisessa kirjoitti:
ja kolossaalisessa pierunhajussa ei ainakaan hengen jättiläistä kasva...
usko sinä nyt vanhempaa miestä, joka hajussa kasvaa, jos olla jaksaa,"neuvos"
- uuteen kirjaan
rantaneuvos1 kirjoitti:
usko sinä nyt vanhempaa miestä, joka hajussa kasvaa, jos olla jaksaa,"neuvos"
tulee eeppinen kertomus pierulajeista:vapaapieru pystystä, makuutremolo ja ongenkoukku. Viim.mainitussa päästää neuvos ensin matalan lurituksen ja sen päälle kiperän paukun;kuin koukun. Makuutremolossa neuvoksella pääsee aina mykkä hiihtämään, joten Kijannalla riittää isohousupyykkiä...
uuteen kirjaan kirjoitti:
tulee eeppinen kertomus pierulajeista:vapaapieru pystystä, makuutremolo ja ongenkoukku. Viim.mainitussa päästää neuvos ensin matalan lurituksen ja sen päälle kiperän paukun;kuin koukun. Makuutremolossa neuvoksella pääsee aina mykkä hiihtämään, joten Kijannalla riittää isohousupyykkiä...
tittelillä, joka minulla on ollut jo käytössäni vuodesta 1988 alkaen, jonka nyt tiedoksi saatan, "Rantaneuvos"
- kunnioitettu
rantaneuvos1 kirjoitti:
tittelillä, joka minulla on ollut jo käytössäni vuodesta 1988 alkaen, jonka nyt tiedoksi saatan, "Rantaneuvos"
Rantaneuvos, if you stink so..
kunnioitettu kirjoitti:
Rantaneuvos, if you stink so..
loppuosa ei ollut meidän kieltämme.
- farth33
uuteen kirjaan kirjoitti:
nauruhermoja rassaamaan vietävästi, miten lie lantaneuvoksella.
farth33 kirjoitti:
nauruhermoja rassaamaan vietävästi, miten lie lantaneuvoksella.
kiitellä "Rantaneuvosta"
pitämättä kun keskustelun kulku ei täyttänyt minun sille asettatamia laatu vaatimuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1367999- 615951
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131709Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3411443Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141