aloitus :)
Mä väitän et talvesta tulee kylmä ja luminen ja sit helkkarin luikasta... ja se lumipallon heittäjä oli sit naapurin kakara, mut jos se ohi meni, niin se oli sit vaan naapurin kiva lapsukainen :)
Mitäs sinä vaität?
Väitöskirja, eiku
30
1592
Vastaukset
- Gaiza
....että talvesta tulee onnellinen, romanttinen, perhekeskeinen, takkatulenloimuinen, punaviinin tuoksuinen, porealtaan pärskeinen, tunnelmallinen, kuohuviinin makuinen, hyvän ruoan tuoksuinen, naurunremakan kuuloinen, tähtitaivaan näköinen, kuunloisteinen, valkohankinen, pakkaspäivinen ja näiden jälkeen kevätaurinkoinen....
Lupsakkaa viikonloppua kaikillle ;)))- MyNicki
moista, et sisältääkö talvi sellaista, mutku katsoin sammakon korvista niin paljastui totuus talvestasi :)
Mä luulen etsä tiesit miten se sun talvesi menee, sinä onnellinen :)
- Daria
...mitä väität, mutta muutamaan uskomukseen on uskominen. Elikkä, taas vanha sanonta: "Kahta taakkaa ei pihlaja kanna" -tarkoittaa, että lunta tulee ja runsaasti, siinä olen samaa mieltä kassasi. Elikkäs meilläpäin ei ole yhtään marjaa pihlajassa.
Eikä mitään liukkaita kelejä tuu, ainakaan ulos :))) -jalat katkeilee silloin, höh...kaikkee siekin toivot.
Sitten jos kerta lunta tulee runsaasti, niin silloin on leuto talvi. Ei siis pakkasia, kiitos :) ...Sitäpaitsi nuoskasta lumesta saapi parempia palloja.... -niin ja muuten, minullapa onkin, nyt muistin kolme lumipalloa pakastimessa viimetalvelta ja ...hmm...
...yhdellä nakkaan Sinua nyt kaikessa ystävyydessä :)))
Hymyilevää syksyä ja sitäkin... no mieti itse :))- MyNicki
jätkän, niinhän se oli..hmm..juuh oli se :)
Ja se palloluminen rintaani osui ja siihen se suli, mut nesteen talteen keräsin ja siitä mä jäädytän muiston...jäisen, jota ajattelen lämmöllä :)
Kaunista syksyä sinullekkin ja valkeaa alkua maahan routaiseen, kun siihen aika koittaa :) - Daria
MyNicki kirjoitti:
jätkän, niinhän se oli..hmm..juuh oli se :)
Ja se palloluminen rintaani osui ja siihen se suli, mut nesteen talteen keräsin ja siitä mä jäädytän muiston...jäisen, jota ajattelen lämmöllä :)
Kaunista syksyä sinullekkin ja valkeaa alkua maahan routaiseen, kun siihen aika koittaa :)...muistit sen jätkänkynttilän, tiedätkös? -itse olin jo sen unohtanut, huoks :) -siis sen kuvan.
Tuolla varastossa on tulevaksi talveksi uusia jo kuivumassa, joilla taas joulua saadaan pihaankin :)
Eihän se pallo kovin kipeetä tehnyt? -ei ollut ainakaan tarkoitus :)
- meriv
talven yllättävän suomalaiset ja lumi kolaroi, tukkii, katkoo, myöhästyttää sun muuta ilkeämielistä.
Syyhän ei siis ole meidän vaan ainoastaan sen valkean aineen, joka muuttaa maailmamme ikäväksi yllätysten ja onnettomuuksien viidakoksi.
Pakkanen panee taas tänäkin vuonna, että kannattaa siis ryhtyä villahousujen ja siveysvyön käyttäjäksi.
Väitän myös, että salaperäinen enkelintekijä saattaa iskeä teidänkin pihallenne..- MyNicki
sit sulla on kokemusta talvesta :)
Ja se enkelikin, kunhan ei tee mustaa jälkeä, lumeen valkoiseen :)
- totuus on tämä
että Hesan alueen, ajokyvyttömät toopet,
ajavat taas , ensimmäisenä (talvi yllätti) liukkaana päivänä 200-300 kolaria.
Ja alueella asuu alle miljoona ihmistä.
Muu Suomi, loput 4 milj. kolaroivat
alle sata kolaria
ja sitten vakuutusmaksut
taas nasevasti nousevat.
Että vähän niinkun naurattas!- MyNicki
väittää, se pitää vain hyväksyä ja niin se menee.
- blackwomans
Ainagin 27 astetta ja mä mopoilen silloin pisteestä A-pisteeseen b:)
Niin ja uiskentelen meressä ja paistan läsää biitsillä ja nautin elämästä:)
Äläkä tuutori ees väitä vastaan:)
Syksyn jatkoa sulle:)- MyNicki
jos se sadekausi yllättää, sitä tulee muutama viikko ja siihenkin voi liukastua kalistuksessa alhaisessa :)
Hyvää ja kaunista syksyä sinullekkin, värikästä sellaista :) - blackwomans
MyNicki kirjoitti:
jos se sadekausi yllättää, sitä tulee muutama viikko ja siihenkin voi liukastua kalistuksessa alhaisessa :)
Hyvää ja kaunista syksyä sinullekkin, värikästä sellaista :)Vaan menen kanarialle:)
Kun lähtee yksin ,tai mun tyttären kanssa niin sinne ei voi mennä.
Toisin on isommassa porukassa.
Nyt ongelmana on löytää mopovuokraamo missä mopot pelittää, ettei käy kun kerran laskin Teiden rinnettä alas ja persketti jarrut petti:)
Mjut se on asia erikseen ;) - MyNicki
blackwomans kirjoitti:
Vaan menen kanarialle:)
Kun lähtee yksin ,tai mun tyttären kanssa niin sinne ei voi mennä.
Toisin on isommassa porukassa.
Nyt ongelmana on löytää mopovuokraamo missä mopot pelittää, ettei käy kun kerran laskin Teiden rinnettä alas ja persketti jarrut petti:)
Mjut se on asia erikseen ;)gran canaria ja kuka välittää..siitä vuokratusta, maassa maan tavalla, ku se on niin jannää joillekkin turisteille..käydä jossain, et eine oikeen tiedä miten se menee..
Ainahan voi koleilla sitä mitä vuokraa, et se toimii ja sit vois ostaa ajopelin mieleisen ja myydä pois kun maata vaihaihtaa :)
Isommalla porukalla? - blackwomans
MyNicki kirjoitti:
gran canaria ja kuka välittää..siitä vuokratusta, maassa maan tavalla, ku se on niin jannää joillekkin turisteille..käydä jossain, et eine oikeen tiedä miten se menee..
Ainahan voi koleilla sitä mitä vuokraa, et se toimii ja sit vois ostaa ajopelin mieleisen ja myydä pois kun maata vaihaihtaa :)
Isommalla porukalla?Maailmaa kiertäneenä on vuokraamoja ja vuokraamoja.
Toki katsoa pitää mitä vuokraa.(ottaa tyypit)
Mut jos joku tietäis hyvän,siis jonka mopot pelittää niin oon valmis vuokraa sieltä.
Koska enhän mä oo jäbä ,en osaa itse niitä korjata.
No isomman porukan sen sä tiedät mun thaimaan matkoista.;)
Oki? - MyNicki
blackwomans kirjoitti:
Maailmaa kiertäneenä on vuokraamoja ja vuokraamoja.
Toki katsoa pitää mitä vuokraa.(ottaa tyypit)
Mut jos joku tietäis hyvän,siis jonka mopot pelittää niin oon valmis vuokraa sieltä.
Koska enhän mä oo jäbä ,en osaa itse niitä korjata.
No isomman porukan sen sä tiedät mun thaimaan matkoista.;)
Oki?en osaa itse niitä korjata: Mut niissä on...ei sun tarvitse huolehtia vioista niistä :)
Mut tiedän mitä tarkoitit...ja luulenpa, et lisää tulee siltä, mut eise mua haittaa :)
- jiwe
talwesta tulee luminen ja kylmä :=)
mut liukasta ei oo koskaan tjn
se on sitymaasturikuskien panettelua :=)
"lue kädettömien"
wirittää lumitykkiä :=)- MyNicki
Toivottavasti se on suutari :D
Citymaasturit, jepp panettelua :))))))
Siitä liukkaasta mä vaitän, et on ja toisinaan taas ei :) MyNicki kirjoitti:
Toivottavasti se on suutari :D
Citymaasturit, jepp panettelua :))))))
Siitä liukkaasta mä vaitän, et on ja toisinaan taas ei :)toisaalla on liukasta tjn :=)
se on miähestä kiinni mut ajokelit on aina hywät :=)
ei tää lumitykki mikään suutari oo :=)
- yksi tietäjä.
kameleontti,angels sivullasi kuvasi on agressiivisiä ja täällä ne on upeita,sulla on monta persoonaa samassa persoonassasi.
mitä olet?- MyNicki
Aina samaa, vuodesta toiseen olen.
Ja se imago on ulospäin, mut ei sillä ole mitään tekemistä mielenkans, se mitä on sisäisesti..olen tälläinen kuin olen ja jatkan sitä!
Kysymys sulle, kauanko tulet perässä?
- Seijasini
Väitän, että pimeintäkin yötä seuraa aamu,
loskaisinta syksyä valkea talvi, vaikka vain hetkeksi-
Väitän, tuntematonta sanojaa peesaten, että onni on matka,se ei tule etsien, vaan eläen.
Väitän, että elämä on ihanaa... ;)- MyNicki
sitä ei varmaankaankan tarvitse todistaa..
Sun väitös pitää hyvin paikkaansa, siis tosi hyvin..mut kummiskin joskus pitää etsiä sitä ihanuutta, mun ainain... - Seijasini
MyNicki kirjoitti:
sitä ei varmaankaankan tarvitse todistaa..
Sun väitös pitää hyvin paikkaansa, siis tosi hyvin..mut kummiskin joskus pitää etsiä sitä ihanuutta, mun ainain...heitin, sanoin elämälle kiitos,
mutta etsintäni loppuu tähän.
Arvaas kuinka sitten kävikään?
Onni tuli kotiovelle koputtamaan,
haki valkealla ratsulla mukaansa...
Oli pakko ottaa hanskat tiskistä
ja jatkaa uskomista siihen,
että elämä kantaa ja antaa ;)
Onnekasta viikonloppua
Älä pidä etsiessä liikaa hoppua,
saatat huomaamattasi sen ohittaa!
- neitoperhoxl
että ,jos lumeen kusee reikä tulee,jos tuoheen kusee ropina kuuluu.Kädestäsi tiedän,että äitisi on naispuoleinen henkilö.Talvea odotellessa tuosulyhtyä ja kynttilöitä poltellaan ja odotellaan joulua. HEIPS,;))
- MyNicki
Mut lumeen en kusta voi ja enkä tuoheenkaan, mut joulua odotellessa, se on OK :))
- kikakakkonen
... aloitamme E-Suomessa pitkällä lämpimällä syksyllä,jota rikkoo hetkelliset pikkupakkaset. Vesisadetta, räntäsadetta ja pientä liukkautta. Tammikuussa alussa tulee pysyvä lumi, jota kestää maaliskuun puoliväliin asti asti ja sen jälkeen pari kuukautta pilvisyyttä, kelirikkoa ja pikku hiljaa kirkastuvaa. Kevät alkaa huhtikuuussa aprillipäivän jälkeen.
- MyNicki
Pitäpäs muistaa, kun liikun ilmoissa E-Suomessa.
- mamma mia
päähäni tulee taas hilsettä pelkästä raapimisesta, kun joulu lähestyy. Miten ihimeessä nuorin ei voi jo oivaltaa, että joulupukkia ei ole olemassa. Ei ilman
lahjoja jää, mutta ei hitsi, sen pukin kanssa taas kauhee probleema, ihan tosi !!!!!
En tiedä mitä merkitsee, mutta pääskyset lähti par viikkoa etuajassa epyktiin. ??? Syksy tuli hujauksessa.
Ja jos lunta tulee, meidän pihassa ON lumihevonen. On siellä ollu kerran jätti suuri hattivattikin. Kun sen "kädet" putos pois, se näytti ihan Arvaa Miltä? :))))))- MyNicki
siltä, eiku kevät ja äkkii..kait toivos se, et sulattas pois hattivatin :))
Ajatus vain, et onse jotain kun saa hilsettä ja raapimista, ei tuuu aika pitkästi...jouluksi :D
Ja se pääskynen menee 3vuotta ilmoissa tuulten lämpimien :) - mamma mia
MyNicki kirjoitti:
siltä, eiku kevät ja äkkii..kait toivos se, et sulattas pois hattivatin :))
Ajatus vain, et onse jotain kun saa hilsettä ja raapimista, ei tuuu aika pitkästi...jouluksi :D
Ja se pääskynen menee 3vuotta ilmoissa tuulten lämpimien :)pari kärpästä yhellä iskulla. Siis hilseshampoota ostamaan. Ja kaadoin yhdellä sopivalla karatepotkulla vahingossa sen hattivatin aikoinaan.
Ilmankos se tietty pääskynen katteli kuuta vähän eri kulmasta kuin joku muu joskus :)))) nyt täällä on puolikuu ja kohta talvirenkaiden vaihto edessä, ehkä.
terveisiä lämpimään !!! :) Vai menikö ihan pieleen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024772Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852969- 811727
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411500450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071322- 161039
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj106981Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29973Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971