148

kääpä...

olen vain 148 senttiä PITKÄ ja kyllä niitä ongelmia jokapäiväisessä elämässä on oikeastaan aika paljon, vaikkei sitä ollenkaan edes ajattele. kauppaan mennessä suunnittelen etukäteen mitä ostan, niin kuin kaikki tekevät, mutta jos ostoslirtalle kuuluu rööki, niin mietin minne kuappaan menisin jos kaupoissa on niitä automaatteja mihin pitää painaa enkä yletäkkään, vierailta en halua apua tälläiseen mieluusti pyytää.

kuntosali kiinnostaisi kovasti ja haluaisin käydä, mutta ne on kertakaikkiaan liian suuria! esim se laite johon laitetaan kädet sivuille ja vedetään koukussa itsensä eteen ei onnistu millään konstin koska kädet eivät yllä. Moottoripyörästäkin haaveilisin, mutta se tuskin koskaan on mahdollista.. varmasti sopivan pyörän löytäisin, mutta missäpä ajat kortin siihen kun autokouluilla ei tarpeeksi pikkuruisia motskareita ole..

mutta silti pituuteni ei häiritse.. niinkuin täällä varmaan joka toisessa viestissä sanotaankin, pieni on kaunista :)

9

1780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unelmansa toteuttanut...

Moottoripyöräkorttisi voisit ihan hyvin hankkia, sillä siihen löytyy ratkaisu... hommaa ensin itse se pyörä ja mene sen kanssa autokouluun neuvottelemaan kortin saannista...näin moni lyhytkasvuinen on esim. ajokortin hommannut eka auto ja sit kortti...

• HETI!

TUPAKOINTI!!!!!

• meinaat

että sen vuoksi, että tupakointi häiritsee pituuskasvua, niin ei tässä nyt välttämättä siitä ole kyse. Itse olen myös 148cm, lakkasin kasvamasta muutama vuosi sen jälkeen, kun kuukautiseni olivat alkaneet, eli n. 13-14v. Pituuskasvussani ei ollut mitään häiriöitä. Olen vain lyhyt.
        Tupakkaa aloin polttaa 18v. Joskus olen kuullut älyttömiä kommentteja lähes ventovierailta tupakoinnin vaikutuksista pituuteeni. Vähän veikkaan, etten olisi kokenut mitään huimaa kasvupyrähdystä enää siinä vaiheessa siinäkään tapauksessa, että olisin jättänyt tupakat polttamatta...

• Black Velvet

Ei kannata lopettaa haaveilua moottoripyörästä. Custom pyörä voisi sopia sulle, ne ovat matalia istumakorkeudeltaan ja niitä saa madallettua entisestään. Madallussarjoilla ja penkin madaltamisella saa jalat ylettämään maahan.Jos kädet eivät ylety ohjaustankoon niin erillaisilla raisereilla voi tankoa tuoda lähemmäs. Meidän kerhossa on pieniä naisia joiden pyörää on madellettu. Jos nyt kiinnostui niin KLIKKAA http://www.yccf.fi/fi/ . Tervetuloa kerhoon!!

• txtxtx

Jos etsit autoa, joka soveltuu lyhyemmälle ihmiselle, niin meillä on säädettävillä penkeillä ja polkimilla varustettu vähän ajettu henkilöauto myynnissä. Vastaa viestiin tiedoillasi jos kiinnostaa,,,

• Julex

on moni muukin kuin pienuus. Tavallisen kokoiset naiset, hieman pidemmät naiset - kaikissa löytyy kauneutta. Ei se pienuus sitä kauneutta takaa.

• millimalla

Olen 153cm pitkä nainen. Minulle ei ollut haittaa lyhyydestäni. No, silloin oli hiukan haittaa, kun nuorena tyttönä ollessani minua haki tanssiin 190cm poika!
        Valmisvaatteita joudun usein korjailemaan, ei sen kummempaa. Juhliin voin laittaa piikkarit jalkaan jos haluan pituutta lisää.

• hmmhööh
        millimalla kirjoitti:

Olen 153cm pitkä nainen. Minulle ei ollut haittaa lyhyydestäni. No, silloin oli hiukan haittaa, kun nuorena tyttönä ollessani minua haki tanssiin 190cm poika!
        Valmisvaatteita joudun usein korjailemaan, ei sen kummempaa. Juhliin voin laittaa piikkarit jalkaan jos haluan pituutta lisää.

Siis joku 150cm voi olla ihan normaalipituus joissain aasian maissa.. Miehetkin ehkä just ja just 170cm :) Ihmeen hyvin ne ihmiset kuitenkin tulee siellä toimeen, vaikka ovat länsimaalaisiin verrattuna "lyhyitä".

• hei hei mitä kuuluu
        hmmhööh kirjoitti:

Siis joku 150cm voi olla ihan normaalipituus joissain aasian maissa.. Miehetkin ehkä just ja just 170cm :) Ihmeen hyvin ne ihmiset kuitenkin tulee siellä toimeen, vaikka ovat länsimaalaisiin verrattuna "lyhyitä".

tällä hetkellä- surettaa ja suututtaa, pituus ei missään nimessä ole oma vikani, vaan feminiinin ja väkivaltaisen maailman aikaansaama harha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2137
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1070
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1013
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      284
      906
    Aihe