olen vain 148 senttiä PITKÄ ja kyllä niitä ongelmia jokapäiväisessä elämässä on oikeastaan aika paljon, vaikkei sitä ollenkaan edes ajattele. kauppaan mennessä suunnittelen etukäteen mitä ostan, niin kuin kaikki tekevät, mutta jos ostoslirtalle kuuluu rööki, niin mietin minne kuappaan menisin jos kaupoissa on niitä automaatteja mihin pitää painaa enkä yletäkkään, vierailta en halua apua tälläiseen mieluusti pyytää.
kuntosali kiinnostaisi kovasti ja haluaisin käydä, mutta ne on kertakaikkiaan liian suuria! esim se laite johon laitetaan kädet sivuille ja vedetään koukussa itsensä eteen ei onnistu millään konstin koska kädet eivät yllä. Moottoripyörästäkin haaveilisin, mutta se tuskin koskaan on mahdollista.. varmasti sopivan pyörän löytäisin, mutta missäpä ajat kortin siihen kun autokouluilla ei tarpeeksi pikkuruisia motskareita ole..
mutta silti pituuteni ei häiritse.. niinkuin täällä varmaan joka toisessa viestissä sanotaankin, pieni on kaunista :)
148
9
1704
Vastaukset
- unelmansa toteuttanut...
Moottoripyöräkorttisi voisit ihan hyvin hankkia, sillä siihen löytyy ratkaisu... hommaa ensin itse se pyörä ja mene sen kanssa autokouluun neuvottelemaan kortin saannista...näin moni lyhytkasvuinen on esim. ajokortin hommannut eka auto ja sit kortti...
- HETI!
TUPAKOINTI!!!!!
- meinaat
että sen vuoksi, että tupakointi häiritsee pituuskasvua, niin ei tässä nyt välttämättä siitä ole kyse. Itse olen myös 148cm, lakkasin kasvamasta muutama vuosi sen jälkeen, kun kuukautiseni olivat alkaneet, eli n. 13-14v. Pituuskasvussani ei ollut mitään häiriöitä. Olen vain lyhyt.
Tupakkaa aloin polttaa 18v. Joskus olen kuullut älyttömiä kommentteja lähes ventovierailta tupakoinnin vaikutuksista pituuteeni. Vähän veikkaan, etten olisi kokenut mitään huimaa kasvupyrähdystä enää siinä vaiheessa siinäkään tapauksessa, että olisin jättänyt tupakat polttamatta...
- Black Velvet
Ei kannata lopettaa haaveilua moottoripyörästä. Custom pyörä voisi sopia sulle, ne ovat matalia istumakorkeudeltaan ja niitä saa madallettua entisestään. Madallussarjoilla ja penkin madaltamisella saa jalat ylettämään maahan.Jos kädet eivät ylety ohjaustankoon niin erillaisilla raisereilla voi tankoa tuoda lähemmäs. Meidän kerhossa on pieniä naisia joiden pyörää on madellettu. Jos nyt kiinnostui niin KLIKKAA http://www.yccf.fi/fi/ . Tervetuloa kerhoon!!
- txtxtx
Jos etsit autoa, joka soveltuu lyhyemmälle ihmiselle, niin meillä on säädettävillä penkeillä ja polkimilla varustettu vähän ajettu henkilöauto myynnissä. Vastaa viestiin tiedoillasi jos kiinnostaa,,,
- Julex
on moni muukin kuin pienuus. Tavallisen kokoiset naiset, hieman pidemmät naiset - kaikissa löytyy kauneutta. Ei se pienuus sitä kauneutta takaa.
- millimalla
Olen 153cm pitkä nainen. Minulle ei ollut haittaa lyhyydestäni. No, silloin oli hiukan haittaa, kun nuorena tyttönä ollessani minua haki tanssiin 190cm poika!
Valmisvaatteita joudun usein korjailemaan, ei sen kummempaa. Juhliin voin laittaa piikkarit jalkaan jos haluan pituutta lisää. - hmmhööh
millimalla kirjoitti:
Olen 153cm pitkä nainen. Minulle ei ollut haittaa lyhyydestäni. No, silloin oli hiukan haittaa, kun nuorena tyttönä ollessani minua haki tanssiin 190cm poika!
Valmisvaatteita joudun usein korjailemaan, ei sen kummempaa. Juhliin voin laittaa piikkarit jalkaan jos haluan pituutta lisää.Siis joku 150cm voi olla ihan normaalipituus joissain aasian maissa.. Miehetkin ehkä just ja just 170cm :) Ihmeen hyvin ne ihmiset kuitenkin tulee siellä toimeen, vaikka ovat länsimaalaisiin verrattuna "lyhyitä".
- hei hei mitä kuuluu
hmmhööh kirjoitti:
Siis joku 150cm voi olla ihan normaalipituus joissain aasian maissa.. Miehetkin ehkä just ja just 170cm :) Ihmeen hyvin ne ihmiset kuitenkin tulee siellä toimeen, vaikka ovat länsimaalaisiin verrattuna "lyhyitä".
tällä hetkellä- surettaa ja suututtaa, pituus ei missään nimessä ole oma vikani, vaan feminiinin ja väkivaltaisen maailman aikaansaama harha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067