Olitteko Gwenin keikalla? Oliko siistiä?
Olitteko keikalla
10
1849
Vastaukset
- typsy
juuh olin kaverin kanssa gwenin keikalla. aivan mahtava keikka...:)
- Gwen-fani
Olin keikalla ja oli todella mahtava keikka!Ehdottomasti paras, mitä Hartwall-areenalla on koskaan ollut.
- hjgdak
olin siel siel oli mahtavaa!!
- Gwen is so BEST
Moi.. Mä olin siel.. Siel oli tosi siistii.. Vaan et sen jälkeen mul meni perseestä.. En kerro miten:P..
- Toosisuurigwenfani
Oli aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaivan mahtava keikka!! Ja siitähän sanottiin että on ollu koko Hartwallin mahtavin keikka, päihitti jopa robbie williamssin :))
- my chemical romance fan
en kyl usko et gwenin keikka voitti my chemical romancen keikan....:P
- Gwen-fani
En päässyt ja harmittaa ihan sikana! Gwen on niiin paras!!
- tytsy
ja oli aivan ihana keikka!
- olllin
tytsy kirjoitti:
ja oli aivan ihana keikka!
Olin siel ja oli niin mahtavaa olin kentäl iha tokas rivis ja viressä oleva sai mennä lavalle laittaa kaulakorun Gwenille!:P (Pyörytti kyl välil ku oli niin lämmin =/ )
- Kingston :'D
olllin kirjoitti:
Olin siel ja oli niin mahtavaa olin kentäl iha tokas rivis ja viressä oleva sai mennä lavalle laittaa kaulakorun Gwenille!:P (Pyörytti kyl välil ku oli niin lämmin =/ )
... sä taisit hillua mun takana! OLin ihan edessä!!!! Gwen jopa katto mua!!!! (olin se joka hillu sen keltasen lapun kanssa jossain sun edessäpäin, sillä se joka anto sen korun oli tosi lähellä mua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571