Olitteko Gwenin keikalla? Oliko siistiä?
Olitteko keikalla
10
1978
Vastaukset
- typsy
juuh olin kaverin kanssa gwenin keikalla. aivan mahtava keikka...:)
- Gwen-fani
Olin keikalla ja oli todella mahtava keikka!Ehdottomasti paras, mitä Hartwall-areenalla on koskaan ollut.
- hjgdak
olin siel siel oli mahtavaa!!
- Gwen is so BEST
Moi.. Mä olin siel.. Siel oli tosi siistii.. Vaan et sen jälkeen mul meni perseestä.. En kerro miten:P..
- Toosisuurigwenfani
Oli aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaivan mahtava keikka!! Ja siitähän sanottiin että on ollu koko Hartwallin mahtavin keikka, päihitti jopa robbie williamssin :))
- my chemical romance fan
en kyl usko et gwenin keikka voitti my chemical romancen keikan....:P
- Gwen-fani
En päässyt ja harmittaa ihan sikana! Gwen on niiin paras!!
- tytsy
ja oli aivan ihana keikka!
- olllin
tytsy kirjoitti:
ja oli aivan ihana keikka!
Olin siel ja oli niin mahtavaa olin kentäl iha tokas rivis ja viressä oleva sai mennä lavalle laittaa kaulakorun Gwenille!:P (Pyörytti kyl välil ku oli niin lämmin =/ )
- Kingston :'D
olllin kirjoitti:
Olin siel ja oli niin mahtavaa olin kentäl iha tokas rivis ja viressä oleva sai mennä lavalle laittaa kaulakorun Gwenille!:P (Pyörytti kyl välil ku oli niin lämmin =/ )
... sä taisit hillua mun takana! OLin ihan edessä!!!! Gwen jopa katto mua!!!! (olin se joka hillu sen keltasen lapun kanssa jossain sun edessäpäin, sillä se joka anto sen korun oli tosi lähellä mua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään22118334Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen943998Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu622451Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv342097Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1781657Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2891602Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711553Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1311472Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1671472Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141364