Olitteko Gwenin keikalla? Oliko siistiä?
Olitteko keikalla
10
1937
Vastaukset
- typsy
juuh olin kaverin kanssa gwenin keikalla. aivan mahtava keikka...:)
- Gwen-fani
Olin keikalla ja oli todella mahtava keikka!Ehdottomasti paras, mitä Hartwall-areenalla on koskaan ollut.
- hjgdak
olin siel siel oli mahtavaa!!
- Gwen is so BEST
Moi.. Mä olin siel.. Siel oli tosi siistii.. Vaan et sen jälkeen mul meni perseestä.. En kerro miten:P..
- Toosisuurigwenfani
Oli aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaivan mahtava keikka!! Ja siitähän sanottiin että on ollu koko Hartwallin mahtavin keikka, päihitti jopa robbie williamssin :))
- my chemical romance fan
en kyl usko et gwenin keikka voitti my chemical romancen keikan....:P
- Gwen-fani
En päässyt ja harmittaa ihan sikana! Gwen on niiin paras!!
- tytsy
ja oli aivan ihana keikka!
- olllin
tytsy kirjoitti:
ja oli aivan ihana keikka!
Olin siel ja oli niin mahtavaa olin kentäl iha tokas rivis ja viressä oleva sai mennä lavalle laittaa kaulakorun Gwenille!:P (Pyörytti kyl välil ku oli niin lämmin =/ )
- Kingston :'D
olllin kirjoitti:
Olin siel ja oli niin mahtavaa olin kentäl iha tokas rivis ja viressä oleva sai mennä lavalle laittaa kaulakorun Gwenille!:P (Pyörytti kyl välil ku oli niin lämmin =/ )
... sä taisit hillua mun takana! OLin ihan edessä!!!! Gwen jopa katto mua!!!! (olin se joka hillu sen keltasen lapun kanssa jossain sun edessäpäin, sillä se joka anto sen korun oli tosi lähellä mua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.222584- 1071509
- 121235
- 2101091
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue1521060Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh17959Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67913En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet25832Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏14784- 76752