tietääkö kukaan et onko tähän kirjaan mitään jatko osaa???oon nii koukussa siihen kirjaan ja haluisin kipeesti tietoo siit jatko osast jo sellas ees on..toivottavasti ois..xD
stephanie meyer-houkutus
4
1330
Vastaukset
- twilight 2
Kyllä on houkutukseen jatko osa joka ilmestyy hyvin pian. Jatko osa on new moon eli uusi kuu.SEn kirjan piti ilmestyä aikaa sitten mutta oli jotain ongelmaa ja julkaisu päivää siirrettiin. olen itsekkin odotellut new moonia pidemmän aikaa.http://www.stepheniemeyer.com/ tuolta löydät enemmän tietoa.
- sarpsa
Ilmestyy marraskuulla, mutta Suuressa suomalaisessa kirjakerhossa se on jo myynnissa :-)
- Jacuzzie
Tosiaan New Moonin jälkeen on jo kolmas osa: Eclipse, jotai ei ole vielä suomennettu. Itse luin englanninkielisenä. Eclipsen jälkeenkin on luvassa jatkoa ehkä muutamalla kirjalla ^^
- hurahtanut.
Lukaisin uudenkuun ja ihana kirja oli! Sain joululahjaksi, suomalaisesta kirjakaupasta äiti oli varannut. Kolmatta osaa (ja mahdollisesti seuraaviakin) odotellessa! (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153329
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061577Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2251075Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2836Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807- 10805
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks45789