tietääkö kukaan et onko tähän kirjaan mitään jatko osaa???oon nii koukussa siihen kirjaan ja haluisin kipeesti tietoo siit jatko osast jo sellas ees on..toivottavasti ois..xD
stephanie meyer-houkutus
4
1308
Vastaukset
- twilight 2
Kyllä on houkutukseen jatko osa joka ilmestyy hyvin pian. Jatko osa on new moon eli uusi kuu.SEn kirjan piti ilmestyä aikaa sitten mutta oli jotain ongelmaa ja julkaisu päivää siirrettiin. olen itsekkin odotellut new moonia pidemmän aikaa.http://www.stepheniemeyer.com/ tuolta löydät enemmän tietoa.
- sarpsa
Ilmestyy marraskuulla, mutta Suuressa suomalaisessa kirjakerhossa se on jo myynnissa :-)
- Jacuzzie
Tosiaan New Moonin jälkeen on jo kolmas osa: Eclipse, jotai ei ole vielä suomennettu. Itse luin englanninkielisenä. Eclipsen jälkeenkin on luvassa jatkoa ehkä muutamalla kirjalla ^^
- hurahtanut.
Lukaisin uudenkuun ja ihana kirja oli! Sain joululahjaksi, suomalaisesta kirjakaupasta äiti oli varannut. Kolmatta osaa (ja mahdollisesti seuraaviakin) odotellessa! (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.33311496Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko373498- 793067
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1022803- 922666
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam472482Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1552394Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2752294- 451481
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �141460