Kalastajakadun asunto alue

Ei voi olla totta

Että nämä uudisrakennukset uppoaa perustuksineen maahan.Eikö tästä voisi valittaa jollekin rakennus viranomaisille.Olen huolissani siskoni puolesta.

8

2316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raimo rakentaja

      jos siskosi ei ole hommanut asiantuntevia suunnittelijoita tai sit on oikonut tehdessään niin että perustukset ei kanna.
      Pohja pitää tutkia ennen rakentamista eikä vain olettaa

    • -abc-

      Niinpä. Suolle ei voi rakentaa, sanovat. Mutta onko AIVAN PAKKO saada se rantatontti, olipa maa sitten rakennuskelpoista tai ei?

      Ja nyt sitten kaavoitetaan vielä leirintäaluekin, vaikka siinäkin on sama juttu maaperän kanssa, se ei ole rakennuskelpoista. Paalutus taas maksaa sekin. Aivan kuin meillä täällä järvien keskellä ei olisi niitä rantatontteja muuallakin.

      Äly hoi?

    • Siellä on myös venäläistä rulettia jos ostaa sieltä talon osa on paalutettu muttei kaikkia. Etelä Ruotsissa koko asuntoalue pitkän sateen jälkeen lähti liikkeelle joka on mahdollista myös täällä. Vantaalla kun oli kuiva kesä saviseen maastoon rakennetut talot painui 5cm maan sisään joka myös on mahdollista täällä.

      • Rannaton ruikuttaja

        ja nyt uusimpana hittinä kämpät veden päällä.
        Se savivelliin rakentaminen vaan maksaa turkasen paljon. Se on vaan niin että näillä kulmilla harvalla on vara ostaa kallis rantatontti ja perustaa siihen tönö todella kallilla.
        Minusta voi laittaa pikkisen jäitä hattuun tämän rantatonttiasian kanssa. Pelkkä rantatontti ei houkuttele ketään kaupunkiin jos mitään palveluja ei enää säästökuurin jälkeen ole ja veroäyrikin tulee nousemaan lähivuosina.
        Ja se on tosiaan köyhän hölmöilyä tuhota olemassa olevat rakenteet tonttien alta kun niitä rantoja olis muuallakin


      • ''''
        Rannaton ruikuttaja kirjoitti:

        ja nyt uusimpana hittinä kämpät veden päällä.
        Se savivelliin rakentaminen vaan maksaa turkasen paljon. Se on vaan niin että näillä kulmilla harvalla on vara ostaa kallis rantatontti ja perustaa siihen tönö todella kallilla.
        Minusta voi laittaa pikkisen jäitä hattuun tämän rantatonttiasian kanssa. Pelkkä rantatontti ei houkuttele ketään kaupunkiin jos mitään palveluja ei enää säästökuurin jälkeen ole ja veroäyrikin tulee nousemaan lähivuosina.
        Ja se on tosiaan köyhän hölmöilyä tuhota olemassa olevat rakenteet tonttien alta kun niitä rantoja olis muuallakin

        sitä maisemaa, mikä sieltä akkunasta aamuisin aukeaa.


      • Simppa suhari
        '''' kirjoitti:

        sitä maisemaa, mikä sieltä akkunasta aamuisin aukeaa.

        90-luvulla Häyrilä oli olevinaan "Varkauden Beverly Hills", nyt sitten Kalastajanpuistosta ollaan tekemässä ns. "hienosto" kaupunginosaa, hohhoijaa.

        Onnea ja menestystä vaan kaikille mutalammen rannalle rakentaville :)


      • rakentanut

        On tehty maaperäkartoitus poraamalla jo 90 luvulla ja siitä kyllä näkyy minkälaista maaperä oikesati on,joten ei tarvitse arvailla.


    • niillä ökyporvareilla oli

      kytky mennä rakentamaan ja tärvelemään luonnon kaunis maisema. Jos ei sen vertaa ole vaivaannuttu pohjamaata tutkimaan, niin toivon että uppoaisi piippua myöden pa....n.
      Sieltäpä sitten katselisivat naapurirannan ihania mökki maisemiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe