Välillä maantiellä ja satamassa näkee sini-keltaisia hurjan näköisiä takavuosikymmenten yhdistelmiä, kapelleissa teksti Eurotrailer. Mitä mahtaa ajaa ja mistä löytyy kuskeja loppuunajetun näköisille Scanioille?
Ihan varmasti tosimiesten talo kun vehkeet tuollaisia!
Mutta mikäs siinä jos liksat ja reissut ok. Silti askarruttaa että mikä meininki?
Intercity Trans
75
19245
Vastaukset
- pirssejä
ovat nää "smurffiautot".kaikki kuskit on ollu siellä vähintään 20 v hommissa.Hattaraa taitavat pääasiassa kuljettaa.
- hattaraa
häh?
- mitä myydään
hattaraa kirjoitti:
häh?
linnanmäen huvipuistossa.
- ei hattara
ei mitään joulukuusia
- Ohikulkija3
Tallit tosiaan Liedossa, Loukinaisissa suunnilleen. Vanhaa ja kulunutta nelossarjan Scaniaa piha täynnä ja todella kulahtaneita kapellivaunuja myös.
- Diesel-fani
Lähes kaikki autot ostettu uutena nykyiseen käyttöönsä, kun moduulit sallittiin olikohan vuonna 1997. Nämä yhdistelmät ovat tosin 24 metrisiä ruotsin liikenteestä johtuen. Perävaunut ovat vanhoja Jykin puoliperävaunuja olikohan vuodelta 1986, joista on tehty 2 2 varsinaisia perävaunuja. Lavat on vanhoja 6 metrisiä jalkakontteja tosin jatkettu levitetty korotettu nykyisiin mittoihin. Eikös ole aika ihailtavaa, kun ostaa kerralla 12 uutta Scaniaa ja ajaa ne loppuun. Taisi niitä tulla 2-3 lisää 2000-luvun alusa.
- Sisuko
Diesel-fani kirjoitti:
Lähes kaikki autot ostettu uutena nykyiseen käyttöönsä, kun moduulit sallittiin olikohan vuonna 1997. Nämä yhdistelmät ovat tosin 24 metrisiä ruotsin liikenteestä johtuen. Perävaunut ovat vanhoja Jykin puoliperävaunuja olikohan vuodelta 1986, joista on tehty 2 2 varsinaisia perävaunuja. Lavat on vanhoja 6 metrisiä jalkakontteja tosin jatkettu levitetty korotettu nykyisiin mittoihin. Eikös ole aika ihailtavaa, kun ostaa kerralla 12 uutta Scaniaa ja ajaa ne loppuun. Taisi niitä tulla 2-3 lisää 2000-luvun alusa.
samainen kuljetusliike oli 70:luvulla niitä suurempia Ruotsiinajajia,David Lundberg oy Vaasasta.Scania esitteissä Suomessa aina uusimmat hankinnat. Siihen aikaan niissä olipystyt suorakaiteenmuotoiset amerikkalaispeilit ynnä muuta koristetta.eräiden sattumusten kautta sitten tuli jonkinlainen taantuma.
- Diesel-fani
Sisuko kirjoitti:
samainen kuljetusliike oli 70:luvulla niitä suurempia Ruotsiinajajia,David Lundberg oy Vaasasta.Scania esitteissä Suomessa aina uusimmat hankinnat. Siihen aikaan niissä olipystyt suorakaiteenmuotoiset amerikkalaispeilit ynnä muuta koristetta.eräiden sattumusten kautta sitten tuli jonkinlainen taantuma.
En tiedä firman historiasta kuin murto-osan, mutta sekin kertoo tavanomaista värikkäämmistä toimintatavoista ja tapahtumista.
- väärinn
Sisuko kirjoitti:
samainen kuljetusliike oli 70:luvulla niitä suurempia Ruotsiinajajia,David Lundberg oy Vaasasta.Scania esitteissä Suomessa aina uusimmat hankinnat. Siihen aikaan niissä olipystyt suorakaiteenmuotoiset amerikkalaispeilit ynnä muuta koristetta.eräiden sattumusten kautta sitten tuli jonkinlainen taantuma.
Väärä talo sinulla
- 11919181
Diesel-fani kirjoitti:
En tiedä firman historiasta kuin murto-osan, mutta sekin kertoo tavanomaista värikkäämmistä toimintatavoista ja tapahtumista.
Kuten esimerkiksi "sisäisestä logistiikasta" =)
Esim. uudenkarheita renkaita siirrettiin yllättäin yötuimaan kymmeniä kappaleita paikasta A paikkaan B. - ScaniakikkaLovmark
Ok, terve kaikki. Mina oli silloin kuskki Lundbergilla kun firma oli mahtavaa vaasassa -70 luvulla. mahtavat Scaniat etc, etc. Firma oli silloin nimi pelkka vain David Lundberg mutta sitten se tuli Euro trailer etc, etc mutta voi olla etta nyt firma ei ole enaa olemassa mutta kylla ma sanoin sen nain etta kaikki ne ajat silloin oli mahtavat. Williamsson, mahtavaa firma myoskiin on viella olemassa ja mahtavat autot rekkat myoskiin ja ne on viella hommissa ja mahtavaa firma ja porukkat. Ok, sanotaan nain etta vanhat ajat on poissa ja ei enaa tulee takaissin mutta kylla on kiva muistaa vanhat ajat ja kylla oli kiva ajaa silloin mahtavaat Scaniat...........aivaan toineen asiat silloin.
Ok, mina olen vanhaa rekka kuskii Vaasasta ja rakastaan Scaniat. Omistiin omaan Californiassa myoskkin mutta ei enaa mutta tykkaan aja viella vaikka ma on nyt vanha mies etc, etc.
Ok, kylla te kaikki voi vaikka yritta loyttaa ja katsoo vanhatt kuvia sietta ajastaa jos meet kirjastoon.
Kikka, Californiasta ja vanhaa Vaasalainen ja rokkari. - Anonyymi
ScaniakikkaLovmark kirjoitti:
Ok, terve kaikki. Mina oli silloin kuskki Lundbergilla kun firma oli mahtavaa vaasassa -70 luvulla. mahtavat Scaniat etc, etc. Firma oli silloin nimi pelkka vain David Lundberg mutta sitten se tuli Euro trailer etc, etc mutta voi olla etta nyt firma ei ole enaa olemassa mutta kylla ma sanoin sen nain etta kaikki ne ajat silloin oli mahtavat. Williamsson, mahtavaa firma myoskiin on viella olemassa ja mahtavat autot rekkat myoskiin ja ne on viella hommissa ja mahtavaa firma ja porukkat. Ok, sanotaan nain etta vanhat ajat on poissa ja ei enaa tulee takaissin mutta kylla on kiva muistaa vanhat ajat ja kylla oli kiva ajaa silloin mahtavaat Scaniat...........aivaan toineen asiat silloin.
Ok, mina olen vanhaa rekka kuskii Vaasasta ja rakastaan Scaniat. Omistiin omaan Californiassa myoskkin mutta ei enaa mutta tykkaan aja viella vaikka ma on nyt vanha mies etc, etc.
Ok, kylla te kaikki voi vaikka yritta loyttaa ja katsoo vanhatt kuvia sietta ajastaa jos meet kirjastoon.
Kikka, Californiasta ja vanhaa Vaasalainen ja rokkari.Kuulostaa mahtavalta.
- alä valita mikä ei sulle kuulu
kuules nyt poika se tavara kulkee ihan samalla lailla onko siinä 20 vuotta tai miljoonan vehkeet
sä olet varmaan joku maajussi tai joku joka on saanut isä papalta kaiken valmiiksi
sun mielestä pitää varmaan olla kaikki autot sellasia missä on karjapuskurit,lisävalotelineet katolla,lintuverkko tuulilasin edessä,ja auto pitäis olla koristeltu kuin joulukuusi
tossa kun luin noita toisten vietejä niin ihan kuin ois lukenu että niillä on 97 vuoden autoja JOS NE ON SUSTA VANHOJA NIIN VOI PER..le!!!!
eihän ne mitään näyttely autoja ole vaan työ vehkeitä
MAMMARIT PITÄKÖÖN PÄÄN KIINNI- sisuko
nimi on vaihtunut parikertaa,vaan toiminta on jatkunut samaalla alalla nelisenkymmentä vuotta samoissa käsissä. se on pitkäaika ulkomaan liikenteessä.Naantalissa niitä Lundbergin autoja näkyi satamassa liuta ennen vanhaan. Myohemmin nimellä Eurotrailer oy.
- valitan
Kyllähän 1997 ja muukin viime vuosituhannen kalusto alkaa olla jo museoitavaa kamaa.
Meillä ei ainakaan ole koskaan ollut yli viisivuotiasta kalustoa.
1997 pitäisi kai olla jo kolmannella käyttäjällä hanttihommissa. - Diesel-fani
valitan kirjoitti:
Kyllähän 1997 ja muukin viime vuosituhannen kalusto alkaa olla jo museoitavaa kamaa.
Meillä ei ainakaan ole koskaan ollut yli viisivuotiasta kalustoa.
1997 pitäisi kai olla jo kolmannella käyttäjällä hanttihommissa.Eiks nää just oo hanttihommissa, kun laivoissa enimmäkseen jököttävät.
- vanhus1
sisuko kirjoitti:
nimi on vaihtunut parikertaa,vaan toiminta on jatkunut samaalla alalla nelisenkymmentä vuotta samoissa käsissä. se on pitkäaika ulkomaan liikenteessä.Naantalissa niitä Lundbergin autoja näkyi satamassa liuta ennen vanhaan. Myohemmin nimellä Eurotrailer oy.
oli myös sinivalkoisia joissa ovessa luki ylä-mononen oy.mänttä
- no name
marjanpoimiat älkää vaivautakoon
- JP
Mikä mahtaa nykyisin olla kyseisen firman tilanne? autot ovat maanneet useamman vuoden Liedon varikon pihassa.
- Puolituttu
JP kirjoitti:
Mikä mahtaa nykyisin olla kyseisen firman tilanne? autot ovat maanneet useamman vuoden Liedon varikon pihassa.
Eivät liikennöi enää.Remonttimieskin eläkkeellä jo.Kunnostavat joitain museoitavaksi jälkipolville.Oli muuten pätevä remppamies,entinen liikennöitsijä toisessa polvessa.
- JP
Ok. Mikäs on mahtanut tulla kun liikennöinti loppunut ?
- Kapitalistiriistäjä
Pankkitili täyteen..Nordeasti soittivat että ei mahdu enää tilille rahaa..!
Eivät sitten viitsineet availla uusia tilejä, joten jättivät rahdinajon kokonaan..!
Aika yleinen ongelma rahtihommissa... - Kuulkaas pojat
Kapitalistiriistäjä kirjoitti:
Pankkitili täyteen..Nordeasti soittivat että ei mahdu enää tilille rahaa..!
Eivät sitten viitsineet availla uusia tilejä, joten jättivät rahdinajon kokonaan..!
Aika yleinen ongelma rahtihommissa...jokainenhan saa tehdä huom!"OMILLAAN" mitä haluaa. On vain harva tämän päivänä kelle jään kalusto omaan pihaan seisomaan, jos päättää lopetettaa liikennöinnin. Suurimmalla osalla ne pitää viedä rahoitusyhtiön tarhaan.
- Lukija
Kuulkaas pojat kirjoitti:
jokainenhan saa tehdä huom!"OMILLAAN" mitä haluaa. On vain harva tämän päivänä kelle jään kalusto omaan pihaan seisomaan, jos päättää lopetettaa liikennöinnin. Suurimmalla osalla ne pitää viedä rahoitusyhtiön tarhaan.
Donner Transport on myös myynnissä.Ellei mene kaupaksi kalusto ajetaan loppuun viiden vuoden aikana.Myydään myös kalustoa yksittäin halukkaille.Ei enää ole kannattavaa liikennöidä.Åbo underrättelser sanomalehden jutun mukaan.
- Anonyymi
Lukija kirjoitti:
Donner Transport on myös myynnissä.Ellei mene kaupaksi kalusto ajetaan loppuun viiden vuoden aikana.Myydään myös kalustoa yksittäin halukkaille.Ei enää ole kannattavaa liikennöidä.Åbo underrättelser sanomalehden jutun mukaan.
Vielä näyttää Donnerin kalusto liikkuvan.
- vanhus1
omillaampa hyvinki.eihän tämän firman takia lähteny kuin yksi nimismies ja katsastus aseman päällikkö eläkkeelle.joskus 80 luvulla.
- Jagge
Erikoista vaan että kalusto voidaan jättää ruostumaan pihalle, kun olisi autoista jotain saanut viellä liikennöinnin loputtua.
- Anonyymi
Vöyristäkö?
- ifa
Monta kertaa nämä nuoremmat muovilelut jäävät tienposkeen pikkuvikojen takia
verrattuna vanhempiin kuormureihin.Sakoissakin säästää huomattavia summia
kiekkopiirturilla verrattuna nykyisiin digivouhotuksiin.On nähnyt näitä Eurotrailerin
ja IntercityTransin autoja aikonaan Ruotsin teillä ja aina ne ajopelit on pelannut.Hinurikuskit
kertoilee, mitä enemmän uusia autoja tulee liikenteeseen,sitä enemmän hommia riittää.- Vanha scania kestää
Niihit ei huollettu lopus varmaa joku 600000 ilman midii koneet viritetty kaikis 6 uudemmas. Seisookne vielki autot tallil? Jossai myynnis?
- Antaa mennä
Mitenkäs paperikiekolla sakkoja vähemmän tulee???
Helpommin siinä sakkoa tulee jos jää esim lopetusvuosi merkkaamatta...
Itsellänikin joku aika sitten jäi yksi tauko minutin lyhyeksi siis digipiirturilla..
No piirturi ei laskenut tätä tauoksi, vaan väitti että ajoaia ylittyy kun jatkoin matkaa myöhemmin... no en ota tästä stressiä... ei se piirturi sitä päätä onko taukoa "pätevä" tai eikö ole... eli ei mua se piirturin oma laskuri stressaa
Ja kuten olen sanonut jos ei palkka, kalusto, lenkki tai muu työ miellytä niin senkun lähtee menemään.... - Anonyymi
Antaa mennä kirjoitti:
Mitenkäs paperikiekolla sakkoja vähemmän tulee???
Helpommin siinä sakkoa tulee jos jää esim lopetusvuosi merkkaamatta...
Itsellänikin joku aika sitten jäi yksi tauko minutin lyhyeksi siis digipiirturilla..
No piirturi ei laskenut tätä tauoksi, vaan väitti että ajoaia ylittyy kun jatkoin matkaa myöhemmin... no en ota tästä stressiä... ei se piirturi sitä päätä onko taukoa "pätevä" tai eikö ole... eli ei mua se piirturin oma laskuri stressaa
Ja kuten olen sanonut jos ei palkka, kalusto, lenkki tai muu työ miellytä niin senkun lähtee menemään....Kommunisti
- Rajua kalustoa
Just tänään kävelin varikon ohi ja tallin pihassa on kalusto taivasalla tallessa. Rivistö näytti samalta, kuin jo muutaman vuoden on ollut.
- ....................
Mitä niitä maksettuja resloja sillain hukkaamaan kun rahaa on paikat täynnä.Se on muutenkin rehvakasta jättää kalusto pihaan seisomaan,niin saa kateelliset autoilijat ja auton kuljettajat jotakin puheen aihetta.
- Vibpe
Vilpas Vipunenkin taitaa olla jo eläkeukko, joten eipä ne autot enää juuri liiku. Puhumattakaan Holmströmmistä.
- Volvo Titan
Ja tietysti OSSI!
- Vaasa-Mänttä-Kotka
Blomberg, sinikermaisia. Koskaan ei sinikermaisissa lukenut Ylä-mononen.
- ykx kuski
hyvä firma,hyvä isäntä,ja hyvä liksa, ei voi muuta sanoa.
- Anonyymi
Haastattelua ei Eurotrailerilta irronnut erästä
ammattilehteä varten. Vanhempi herra löi luurin korvaan ja nuorempikin sanoi "Siinähän mietitte..." Oli Eurotrailer muuten aktiivinen noin vuosi sitten, toimiala vaihtunut ahtaukseen ja postiosoite jossain stadin suunnalla. Nyt taas suljettu pysyvästi... - Anonyymi
Intercity vie, Intercity tuo, pikkupomon Helsinkiin ison pomon luo! ( Muuten erinomainen biisi, Mikko Perkoila )
- Anonyymi
Hinuri ahtaa hanuriin."siinähän mietitte"
- Anonyymi
En muista muiden kuljetusliikkeiden kieltäytyneen koskaan lehtiartikkeleista. Tapana oli ensin soittaa ja sopia vierailu. Tuolla ei tosiaan soittoa pitemmälle johtanut. Ei kai ilmainen näkyvyys mediassa ollut tarpeen. Tai sitten viihtyivät itekseen. Näitä nuoremman päällikön "Kyllä te jaksatte miettiä" - kommentteja sai Facebookin rekkakuvaryhmistä lukea ainakin vielä muutama vuosi sitten.
Asiasta toiseen, noissa Scanioissahan oli vetokita melko syvällä telin takana, vetoaisat julmetun pitkiä ja kärryn oikaisu sen mukaista. Kytkentä näytti olevan kuraista puuhaa. Varmaan olleet mielenkiintoisia vehkeitä.- Anonyymi
Harvemmin niitä katkottiin lastauksen aikana, kuormat tehtiin sivusta, mutta joo oli jumpattava välillä kärryä irrotettaessa:) ja se rautajousien kolina:) Näyttää kalusto vielä Liedossa odottavan uutta keikkaa rivistössä .
- Anonyymi
"Uudet peräkärryt" eli Van Hool ja sitä rataa...
Kaikenlaista on nähty ja kerrottavaa olisi, paljon! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Uudet peräkärryt" eli Van Hool ja sitä rataa...
Kaikenlaista on nähty ja kerrottavaa olisi, paljon!Mutta, siinähän mietimme vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta, siinähän mietimme vai?
Jep. Siinähän mietitte.
- Anonyymi
Jos heitä olisi kiinnostanut julkisuus, niin olisivat varmaan lähtenyt somealalle. Kato kun siellä tehtiin rahaa..ja ymmärtääkseni aika hyvinkin. Ei ajettu terveisiä niinkuin tämän päivän puukengät (Itseni mukaanlukien) kädestä suuhun liksalla ja pankin autoilla.
Laivaankin kun ajoivat sinikeltaiset autot, niin kyllä köydet huusi hoosiannaa ja jeesusta samaan aikaan, kun koko laiva nötkähti painosta. No.. ne ajat ei tule takaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta, siinähän mietimme vai?
Kyllä se näin tahtoo nyt olla.
Vaaranahan näissä kertomuksissa aina se, että paljastuu henkilöllisyys ja siksi siihen en nyt ryhdy.
- Anonyymi
Intercity-Trans Oy liikevaihto oli - euroa 2020 ja työllisti 0 henkilöä. Liiketoiminnan voitto oli 60 000 euroa ja liikevoittoprosentti oli -. Yhtiön omavaraisuusaste oli 46 %. Tarkista tilikauden tulos
- Anonyymi
Alalla pitkään toimineena en ole ikinä kuullut kyseisistä firmoista/omistajista pahansuopaa sanottavaa! T: lähetyssaarnaaja ”suur-Huittisista”
- Anonyymi
Oli firma millainen hyvänsä, karu fakta on se että jollei rivistössä ole yhtäkään Mersua, ei siellä ole myöskään sitten yhtäkään autoa. Auto ja Scania kun ovat 2 eri asiaa. Et sillai u know.
- Anonyymi
Intercity Trans on kowa firma👌
- Anonyymi
Tiiä vaikka kevväämmällä pukkais taas uudenkarheille kaanioille keikkaakin 🤔
- Anonyymi
itse olen jo vuosia pohtinut samaa asiaa muidenmuassa mutta vähän aikaa stten törmäsin pariin artikkeliin joissa kerrottiin oikeudenkäynnistä frank dux in ja van dammen välillä ja tuossa oikeuden käynnissä eräs dux in pitkä aikainen ystäövä oli todistanut kuinka herran kuuluisa temppu jossa hän oli lyönyt palasiksi luodin kestävän lasin olikin tosi asiassa ollut hutera plexin palanen tiedän itse sen verran että laji josta hän puhuu sitä ei enää eikä hänenkää nuoruus vuosina osanneet kuin 3 ihmistä dr masaaki hatsumi(togakure ninjutsu ryuha), soto tanemura(iga ryu) sekä tunnettu ninjutsu tutkija mutta jolla todistetusti ei ollut oppilasta ja joka käytti oppimastaan samaa nimeä kuin herra dux tämän herrabn nimi oli seiko fujita(koga,yamabushi ninpo ryuha)mutta sen aikaiset japanilaiset tämän alan tietäjät ovat kanssa sanoneet että hänen temppunsa olivat lähinnä samoja kuinyamabushien uskonnollisissa tilaisuuksissa tekemät taika temput jotka kuuluvat heidän rituuaaleihinsa kuitenkin tosiasia on se että fujitalla ei ollut ainoatakaan oppilasta ja hän oli ainoa ja viimeinen jonka jossain määrin on väitetty tietävän jotain koga ninjojen taidoista vaikkakin hän sanoi kääröjen tuhoutuneen isoisänsä toimesta jolla ei vuosia aikasemmin ollut aikomusta siirtää oppia eteenpäin mutta sen kyllä sanoo järki että dux eikä fujita ole edes ikinä tavannut toisiaan mutta on helppo sanoa olevansa koga ninjutsun taitaja koska kukaan ei ole 40v tietänyt mitään taikka ketään jota tietäisi siitä jotain mutta dux han sanoo olevansa oikea koga ihmelapsi mutta usko se o p puhetta t hasa
- Anonyymi
Niinpä. Itseäni taas on vuosia mietityttänyt Kyllikki Saaren tapaus.
- Anonyymi
Turun suunnalla yleinen ilmiö jättää vehkeet seisomaan palveluksen jälkeen. Lemulainen J. Olli säilyttää niitä Valion pihalla. Tosin Ollilla riittää sentään vielä keikkaa uudemmille autoille 😉
- Anonyymi
Intercity-Trans Oy (0731644-6) liikevaihto oli - euroa 2020 ja työllisti 0 henkilöä. Liiketoiminnan voitto oli 60 000 euroa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intercity-Trans Oy (0731644-6) liikevaihto oli - euroa 2020 ja työllisti 0 henkilöä. Liiketoiminnan voitto oli 60 000 euroa
Ihan kivat voitot.
- Anonyymi
Tässä viikon sisään tuli Turun suunnalla pyörähdettyä. Pronssikujan näky on kyllä vaikuttava. Ruostuneita Scanioita piha täynnä, ei ihan joka vuosi tule sellaista vastaan.
- Anonyymi
Mikä muuten nimenpaljoudessa oli ideana? Inter-City Trans, Eurotrailer, Nordcarrier ja Greencarrier. Viimeksi mainittuja näkyykin tien päällä edelleen.
- Anonyymi
Kyllä te jaksatte miettiä. Mut siinähän mietitte. Onnex mä tiedän miten ne asiat meni 🙂
- Anonyymi
Tallouelliset seikat.
- Anonyymi
Mites puhelimeen vastaaminen. Eurotrai... Eiku Interc... Eiku Nordcarr... Eiku Greencarrier täällä hei, miten voimme auttaa?
- Anonyymi
Oliko noi kaaniat muuten alunperin menossa tukkiautoiksi, vai olivatko vaan kantavuuden takia lyhyellä rekkaveturin rungolla?
- Anonyymi
Se tähän aiheeseen vastaaminen on vaikeaa taikka salaista. Kuvastaa kyllä toimintaa osuvasti. Työhakemus lähetetty v. 2015, vielä ei oo soittoa tullut. Pitänee unohtaa koko homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tähän aiheeseen vastaaminen on vaikeaa taikka salaista. Kuvastaa kyllä toimintaa osuvasti. Työhakemus lähetetty v. 2015, vielä ei oo soittoa tullut. Pitänee unohtaa koko homma.
Tuski mitää soittoa enää tuleekaan. Eikös ne harrasta nykyisin vain Vetkuilua eli museum-last-bil åkingia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuski mitää soittoa enää tuleekaan. Eikös ne harrasta nykyisin vain Vetkuilua eli museum-last-bil åkingia.
Intercity-Trans Oy (0731644-6) liikevaihto oli - euroa 2020 ja työllisti 0 henkilöä. Liiketoiminnan voitto oli 60 000 euroa ja liikevoittoprosentti oli -. Yhtiön omavaraisuusaste oli 46 %.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intercity-Trans Oy (0731644-6) liikevaihto oli - euroa 2020 ja työllisti 0 henkilöä. Liiketoiminnan voitto oli 60 000 euroa ja liikevoittoprosentti oli -. Yhtiön omavaraisuusaste oli 46 %.
Melekoset voitot vaikkei pyörät oo hetkeen pyörineet 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melekoset voitot vaikkei pyörät oo hetkeen pyörineet 👍
Turkistarhauksesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turkistarhauksesta?
Vai asuntokaupoista?
- Anonyymi
Kertokaa nyt oliks palkka ja firma jep ..ku kuskit tais maksaa kaniat
- Anonyymi
Emmää sunkan tiärä. Mut tosa ylempän mainitu Turu Valio rupe ole yleine rekkaparkki. Kiitolinja kärryparkist lohkasiva 1 ruutu asvalttifirma sisämeno varte. Ni eiks siinki välil makka 1 sorarekka ettei asfalttimiähet pääs sisä eikä ulos. Tai onk Valiol kuimpal hiakanaju nykyä?
- Anonyymi
Laajensihan Nordic Thermo todistetusti maansiirtopuolelle niin miksei Valiokin. Nähdäänköhän Eurotrailerin Scaniat myös piakkoin kasettivehkeillä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laajensihan Nordic Thermo todistetusti maansiirtopuolelle niin miksei Valiokin. Nähdäänköhän Eurotrailerin Scaniat myös piakkoin kasettivehkeillä??
Aika lähelle veikattu. Kapellivehkeet tosiaan vaihtuneet kuuppalavoihin, täysperälavetteihin ja asfalttikoneisiin. Tuli juuri ohi käveltyä.
- Anonyymi
LERVO havaittu irvokas lervovirne pärställään Peijolankosken sellillä pystykahveella. "Työmiehenviivaa" eli ajovakoa oli sen kuus tuumaa ollut esillä kun tää härski ajukonnanpökäle oli nojaillut tiskiin ja puhellut kassaneidille hävyttömyyksiä, kunnes kuin salama kirkkaalta taivaalta pärskäytti LERVO, tuo rahtimulli jumalan armosta, aimo kasan tuhtia paskaa kolitsihousujensa syövereihin. Oli siinä pojaat jumalavit kassalikalla hymyssä pitelemistä, Lervolla ei irve naamalla värähtänytkään. Vitos pöydän kantiksilta, paikallisen KTK:n puikottajilta, kuului kuulemma "saatanan perkkelen helevetti!, paskahan se on joka täällä haisee!" Lervo vaan tuhisi ja ryysti pikimustaa sumppikuraa ja päästi vielä tuhnun, roiskeiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448179Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432191Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262082- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 281163
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860