Moi!
Voisiko joku hieman avustaa...
Olen jumissa siinä talossa missä on se kello ja se avain mihin en yletä millään niiden kaltereiden läpi.
Voisiko joku ystävällisesti antaa pienen vinkin mitä mun täytyy tehdä?
Silent hill 2
9
407
Vastaukset
- johanna
Siitä runosta hoksaa että ne nimet tarkottaa sekunti, tunti ja minuutti viisaria. En muista niitä nimiä, mutta ne alkaa samalla alkukirjaimella. Eli muistaakseni yks nimi oli Scott ja se meinaa sekuntiviisaria ja M:llä alkava minuuttia jne. Sit siinä seinässä on ne jälet niin ne osottaa et mihin suuntaan sun pitää liikuttaa niitä viisareita. Sit voit siirtää sitä kelloa ja sen takana on huone. En oo varma pääsikö just sitä kautta sit hakeen sen avaimen.
- epätoivoinen
Kiitos, mutta miten saan sen kellon lasin auki. Se ei nimittäin suostu siirtään niitä viisareita.
- johanna
epätoivoinen kirjoitti:
Kiitos, mutta miten saan sen kellon lasin auki. Se ei nimittäin suostu siirtään niitä viisareita.
Millä pelaat? PC:llä sen pitäs mun mielestä aukasta se välilyönnillä. Mutta en oo ihan varma, ku en muista. Yritä kaikkee, niin eiköhän se lopulta onnistu.
- epätoivoinen
johanna kirjoitti:
Millä pelaat? PC:llä sen pitäs mun mielestä aukasta se välilyönnillä. Mutta en oo ihan varma, ku en muista. Yritä kaikkee, niin eiköhän se lopulta onnistu.
Pelaan ps2:lla. Joo aika paljon on nappeja painettu, mutta aina vaan se rupee kertoon mihin kello aikaan se kello on pysähtyny...
- johanna
epätoivoinen kirjoitti:
Pelaan ps2:lla. Joo aika paljon on nappeja painettu, mutta aina vaan se rupee kertoon mihin kello aikaan se kello on pysähtyny...
No mulla on sama ongelma eri paikassa. Eli ei tee mitään vaikka kuin yrittää ja kohta pääsee itku.
- Emizy
johanna kirjoitti:
No mulla on sama ongelma eri paikassa. Eli ei tee mitään vaikka kuin yrittää ja kohta pääsee itku.
Kello pitää avata avaimella ja sen avaimen loytää huoneesta num. 202 ja se käy siis siihen kelloon huoneessa 208.
Toivottavasti auttoi :) - Martsu
epätoivoinen kirjoitti:
Hei! Mikä se Silent hill peli oikeen on? Innostuin lukemalla näitä viestejä. Onko olemassa silent 1 ja 2? Mikä on pelin juoni?
- Jees
Martsu kirjoitti:
Hei! Mikä se Silent hill peli oikeen on? Innostuin lukemalla näitä viestejä. Onko olemassa silent 1 ja 2? Mikä on pelin juoni?
On olemassa silen hill 1, 2 ja juuri ilmestynyt 3! silent hill on tosi hyvä kauhu peli!
1 juoni on liikkua harryllä jonka tyttö katoaa silent hiil nimiseen kaupunkiin kun he ovat ohikulku matkalla. kaupungissa tapahtuu kaikkea kummaa ja pelottavaa! eräs kuollut tyttö piinaa harryä hänen matkallaa etsimässä tytärtään! hän joutuu joskus "toisiin ulottuvuuksiin" kuten esimerkiksi on tavallinen koulu (joka on jo tarpeeksi pelottava muutenkin) ja siellä tapahtuu kummia asioita, mutta yhtä äkkiä se kuollut tyttö (en muista nimeä) johdattaa pelaajan "toiseen ulottuvuuteen" joka on tosi kammottava (ruumiita ripustettu seinille, ritilä lattiat yms.)
2 juoni (kerron lyhyesti) on pelata james nimisellä miehellä joka saa kirjeen kuolleelta vaimoltaan silent hillistä ja james lähtee ottamaan selvää asiasta!
3 en ole vielä pelannut...
pelit on todella pelottavia toisella tavalla kuin resident evilit! tunnelma pysyy kokoajan yllä eikä vain hetkellisenä säikähdyksenä! TOSI KANNATTAVA PELI!
(selitän vähän epä selvästi)
- NettiVelho
http://www.cheatcc.com/xb/sg/silent_hill_2_restless_dreams.txt Tästä osoitteesta löytyy ohjeet koko pelin läpipelaamiseen kaikilla vaikeusasteilla. Ohjeet on tietty PC:lle, mutta luulisi ohjeiden olevan yleispätevät...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321