eli mielipide nimestä Vuokko. Laittaisitko omalle lapsellesi? Onko nimi kaunis? Harvinainen vai yleinen? Itse en tunne ketään Vuokkoa.
Olisi kiva kuulla mielipiteitä. muitakin samantyyppisiä nimiä voi ehdottaa :)
Vuokko
12
1982
Vastaukset
- Monen mutsi
Ei kuulu nimisuosikkeihini.Tunsin erään Vuokon...
Muita kauniita luonnonläheisiä nimiä löytyy kuten:Marja,Helmi,Kukka,Viola,Sini,Linnea,Onerva. - sibyllavon
Vuokkoa ja tiedän vain Vuokko Nurmesniemen. Kaunis nimi. Esim. Vuokko Vanamo, Lilja Linnea, Kukka Kanerva, Kaisla Orvokki
- NakNek
Muita saman tyylisiä
Varpu,Virpi,Kaisla,Lilja;Helmi,
Ehkä nykyisin harvinainen,mutta aikasemmin pidetty nimi. - evian
Tunnen/tiedän montakin Vuokkoa, ikähaitarissa 40 v ja ylöspäin.. En laittaisi Vuokkoa omalle lapselleni, minusta se on ruma nimi.
- Anonyymi
Minun mielestä Vuooko on kaunis nimi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestä Vuooko on kaunis nimi!
*Vuokko
- Marips
mutta eikös tuo ole joku tuotemerkkikin?
- Marimekkokin...
---
- aloittaja
Marimekkokin... kirjoitti:
---
jos laittaisimme sitten joskus tytön nimeksi Vuokko Tuulikki esim. niin käykö teidän mielestä hyvin yhteen nuo nimet, siis molemmissa on kk, VuoKKo TuuliKKi?
Onko parempi noin kuin että ensimmäinen nimi olisi vaikka joku muu, esim Emma Tuulikki? Toinen nimi on meille tärkeä, ja mietin sellaista etunimeä joka siihen sopisi. Kiitos vastanneille!! - Silvia Regina Madeleine
aloittaja kirjoitti:
jos laittaisimme sitten joskus tytön nimeksi Vuokko Tuulikki esim. niin käykö teidän mielestä hyvin yhteen nuo nimet, siis molemmissa on kk, VuoKKo TuuliKKi?
Onko parempi noin kuin että ensimmäinen nimi olisi vaikka joku muu, esim Emma Tuulikki? Toinen nimi on meille tärkeä, ja mietin sellaista etunimeä joka siihen sopisi. Kiitos vastanneille!!Mielestäni Vuokko Tuulikki -nimi ei ole soljuva,töksähtelee ,joten ehdotan: Marja Tuulikki.
Enni Tuulikki.
Alma Tuulikki.
Vilma Tuulikki.
Liina Tuulikki.
Leea Tuulikki.
- .......
Mulle tulee mieleen Vuokkoset-siteet.
- joo-oo
Aika monesta nimestä tulee monelle mieleen jokin tuotemerkki.
Emiliasta taouspaperi
Visasta luottokortti
Elisasta mobiililiittymä
Siljasta Silja Line
Mariannesta karkkipussi
Nellystä sukkahousut
jne, jne, jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463210Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091942Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811771- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 271344
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1251198UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121160