eli mielipide nimestä Vuokko. Laittaisitko omalle lapsellesi? Onko nimi kaunis? Harvinainen vai yleinen? Itse en tunne ketään Vuokkoa.
Olisi kiva kuulla mielipiteitä. muitakin samantyyppisiä nimiä voi ehdottaa :)
Vuokko
12
1831
Vastaukset
- Monen mutsi
Ei kuulu nimisuosikkeihini.Tunsin erään Vuokon...
Muita kauniita luonnonläheisiä nimiä löytyy kuten:Marja,Helmi,Kukka,Viola,Sini,Linnea,Onerva. - sibyllavon
Vuokkoa ja tiedän vain Vuokko Nurmesniemen. Kaunis nimi. Esim. Vuokko Vanamo, Lilja Linnea, Kukka Kanerva, Kaisla Orvokki
- NakNek
Muita saman tyylisiä
Varpu,Virpi,Kaisla,Lilja;Helmi,
Ehkä nykyisin harvinainen,mutta aikasemmin pidetty nimi. - evian
Tunnen/tiedän montakin Vuokkoa, ikähaitarissa 40 v ja ylöspäin.. En laittaisi Vuokkoa omalle lapselleni, minusta se on ruma nimi.
- Anonyymi
Minun mielestä Vuooko on kaunis nimi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestä Vuooko on kaunis nimi!
*Vuokko
- Marips
mutta eikös tuo ole joku tuotemerkkikin?
- Marimekkokin...
---
- aloittaja
Marimekkokin... kirjoitti:
---
jos laittaisimme sitten joskus tytön nimeksi Vuokko Tuulikki esim. niin käykö teidän mielestä hyvin yhteen nuo nimet, siis molemmissa on kk, VuoKKo TuuliKKi?
Onko parempi noin kuin että ensimmäinen nimi olisi vaikka joku muu, esim Emma Tuulikki? Toinen nimi on meille tärkeä, ja mietin sellaista etunimeä joka siihen sopisi. Kiitos vastanneille!! - Silvia Regina Madeleine
aloittaja kirjoitti:
jos laittaisimme sitten joskus tytön nimeksi Vuokko Tuulikki esim. niin käykö teidän mielestä hyvin yhteen nuo nimet, siis molemmissa on kk, VuoKKo TuuliKKi?
Onko parempi noin kuin että ensimmäinen nimi olisi vaikka joku muu, esim Emma Tuulikki? Toinen nimi on meille tärkeä, ja mietin sellaista etunimeä joka siihen sopisi. Kiitos vastanneille!!Mielestäni Vuokko Tuulikki -nimi ei ole soljuva,töksähtelee ,joten ehdotan: Marja Tuulikki.
Enni Tuulikki.
Alma Tuulikki.
Vilma Tuulikki.
Liina Tuulikki.
Leea Tuulikki.
- .......
Mulle tulee mieleen Vuokkoset-siteet.
- joo-oo
Aika monesta nimestä tulee monelle mieleen jokin tuotemerkki.
Emiliasta taouspaperi
Visasta luottokortti
Elisasta mobiililiittymä
Siljasta Silja Line
Mariannesta karkkipussi
Nellystä sukkahousut
jne, jne, jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412223Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2231955- 1111528
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151197
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1361104Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251078- 74982
- 70940
- 61915