Mikä on paras paikka asua Gammelbackassa?

Asunnon etsijä

Ja todellakin tiedän paikan "maineen" täältä luettuna, mutta ystävieni kertoman mukaan se pahin alue ois siinä ihan ostarin ympärillä. Missä päin olisi rauhallisempaa? Asuntojen hinnat kun ovat siellä paljon halvempia ja halutaan pois täältä Perähikiältä... kehukaa nyt gammelbackalaiset!

56

5868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tornipolulle

Halpaa ja "hyvää"..?
      Kansainvälinen ja välitön meininki.. =)

• mitä puhutaan!

Pahin alue ostarin ympärillä??! Hahhah! Salli mun nauraa sun kavereilles. Mä asun Suolaketiellä,eli ihan ostarin vieressä,eikä siinä koskaan tapahdu mitään. Joka ilta on yhtä rauhallinen kuin missä tahansa muualla Porvoon seudulla,ja yöt saa nukkua. En ole moneen vuoteen nähnyt mitään epäilyttävää. Mun mielestä rauhattomin paikka kamppulassa on siellä ylhäällä mäellä.
      Olen todella tyytyväinen Suolaketien ympäristöön. Illallakin voi kulkea ihan rauhassa,kun ei siinä edes hirveesti populaa näy...edes viikonloppusin.
      Suosittelen!

• Kokemusta on

Luotiliivit suojaavat paitsi luodeilta niin myös puukonterältä, suosittelen lämpimästi kaikille gamppulaan muuttaville! Myös kypärän pito päässä on suositeltavaa ilmassa lentelevien kaljatuoppien ja pullojen takia.

• Oletpa.

Joku kakara kuka tällaista kuvitelee kamppulasta,
        tai joku paskiainen muuten vaan...........

• g-backaan

haluaa ni matalat kerrostalot tornipolun yläpäässä on rauhalliset...oikeasti.

• Viertotie 8

talo todella rauhallinen. :)

• hyvä juttu

Uusimaassa oli kerran etusivun juttuna kamppulan rauhoittumisesta niin että yksittäiset laukauksetkin kuuluivat kun tarkkaan kuunteli!!! Paras juttu minkä koskaan olen lehdestä lukenut!!!

• Tyytyväinen2

Nuo ovat niitä rauhallisempia alueita. Rauhattominta Tornipolulla ja ostarin ympärillä. Itse en ainakaan haluaisi asua siinä Suolaketien kämpässä, joka on ihan ostarin edessä. Juopot huutavat keskusaukiolla ja Saluunan terassilla, ei kiitos!

• paskaa
        Tyytyväinen2 kirjoitti:

Nuo ovat niitä rauhallisempia alueita. Rauhattominta Tornipolulla ja ostarin ympärillä. Itse en ainakaan haluaisi asua siinä Suolaketien kämpässä, joka on ihan ostarin edessä. Juopot huutavat keskusaukiolla ja Saluunan terassilla, ei kiitos!

ootteko ikinä edes käynyt koko kylässä.. kaikki jotka kirjottaa Gamppulla tuskin on asuneet päivääkään siinä kylässä tai ollut edes yhtä yötä siellä....

• minä vaan
        paskaa kirjoitti:

ootteko ikinä edes käynyt koko kylässä.. kaikki jotka kirjottaa Gamppulla tuskin on asuneet päivääkään siinä kylässä tai ollut edes yhtä yötä siellä....

enkä enään muuta sinne jos ei ole pakko..tornipolulla ja vähän väliä kuului naapurista meteliä,koiran yötä päivää haukkumista,alaoven lasi vähän väliä rikki,häkkikellariin jatkuvasti murtauduttu ym.ym. ei kiitos enään!!!

• Järkyttynyt
        minä vaan kirjoitti:

enkä enään muuta sinne jos ei ole pakko..tornipolulla ja vähän väliä kuului naapurista meteliä,koiran yötä päivää haukkumista,alaoven lasi vähän väliä rikki,häkkikellariin jatkuvasti murtauduttu ym.ym. ei kiitos enään!!!

Olen asunut siellä ja takaisin en mene! Näin kerran ihan läheltä puukotetun miehen ruumiin ennenkuin poliisit peitti sen! Voin sanoa että näin tapauksesta painajaisia pitkään.

• Noita.
        Järkyttynyt kirjoitti:

Olen asunut siellä ja takaisin en mene! Näin kerran ihan läheltä puukotetun miehen ruumiin ennenkuin poliisit peitti sen! Voin sanoa että näin tapauksesta painajaisia pitkään.

Ruumiita näkee muualakin,kuten sittarin edessä.
        Mutta eihän tällaisia muisteta,koska pitää
        mollata vain kamppulaa.

• camoon hei
        Noita. kirjoitti:

Ruumiita näkee muualakin,kuten sittarin edessä.
        Mutta eihän tällaisia muisteta,koska pitää
        mollata vain kamppulaa.

Et voi tosissasi väittää että siellä asuu porvoon kermaa??? Tai ihan tavallisia ihmisiä ja veronmaksajia? Paikkaa johon sijoitetaan kaikki sosiaalitapaukset ja ulkomaanelävät ei voi sanoa rauhalliseksi !! Kamppulalaiset ovat turtuneet kaikkeen väkivaltaan ja häiriöihin niin etteivät kiinnitä niihin mitään huomiota. Pitävät niitä aivan normaalina elämänmenona.

• camoon hei kirjoitti:

Et voi tosissasi väittää että siellä asuu porvoon kermaa??? Tai ihan tavallisia ihmisiä ja veronmaksajia? Paikkaa johon sijoitetaan kaikki sosiaalitapaukset ja ulkomaanelävät ei voi sanoa rauhalliseksi !! Kamppulalaiset ovat turtuneet kaikkeen väkivaltaan ja häiriöihin niin etteivät kiinnitä niihin mitään huomiota. Pitävät niitä aivan normaalina elämänmenona.

alahuuli pään yli ja nielaise.....tulehan katsomaan, kuinka ostarin ja suolaketie 4:n välistä aluetta laitetaan hienoksi...näkyy porvoosta rahaa löytyvän, hieno juttu.

• Voi Pyhä Sylvi
        enoc kirjoitti:

alahuuli pään yli ja nielaise.....tulehan katsomaan, kuinka ostarin ja suolaketie 4:n välistä aluetta laitetaan hienoksi...näkyy porvoosta rahaa löytyvän, hieno juttu.

et sitten ole koskaan asunut missään muualla kuin Kamppulassa? on tosi surkea, haiseva läävä koko Gammelbacka!

• Nyt.
        Voi Pyhä Sylvi kirjoitti:

et sitten ole koskaan asunut missään muualla kuin Kamppulassa? on tosi surkea, haiseva läävä koko Gammelbacka!

On niin,siitä tosiaan tulee hieno,taidat itse
        vaan haista.

• hthgfurt
        camoon hei kirjoitti:

vittu haista sinä paska, kevari on ihan samanlaista slummi aluetta ku kamppula ! Joo, ehkä kamppulas asuu kaikenmaailman albaanit ja kersantti karoliinat, mut mun elämään ne ei ainakaan vaikuta, koska en anna vaikuttaa ! eikä me loppujen lopuks niin väkivaltasii olla.

• Polttakaa koko paikka

Kamppula pitäis purkaa pois ja asukkaat ajaa hornan kuuseen ilmaa pilaamasta ja varastelemasta kunnon ihmisten omaisuutta!!!!

• Vain.

Kohta me kamppulalaiset tullaan sine sun asun-
        paikalle möyhäämään ja haisemaan,mitäs sit
        teet.Varestetaan vielä sun mopos.

• .......

Ja sä voit samalla peseytyä omassa paskassas.

Sä muka kunnon kansalainen,kun täällä herjaat. Kunnon kansalaiset pitää omat asiansa omana tietonaan. Tollanen paskan jauhanta saa mut näkemään punasta.

• Kävit.

Yrittämässä jo saada kamppulan poltettua,etpä
        vain onnistunut,palokunta vei voiton hahahaaa.

• Sen lauluja laulat...

Pysy vaan vanhempiesi helmoissa.Sieltä on hyvä
        huudella "totuuksia".Kun yrittävät Sinusta eroon
        ennen 50 vuotispäiviäsi,sanot vaan mammalle et
        KUN OLETTE LAPSEN KERRAN HANKKINEET;NIIN SIITÄ
        PITÄÄ HUOLEHTIA !!

• Ehdotus

Voisiko tämän Porvoon mätäpaiseen ikäänkuin puhkaista ja siirtää muualle? Kaupungille se olisi suuri imagon kohotus ja rahallinen helpotus.

• Nurkanvaltaajat_

Sen Gamppulan voi siirtää muualle. Itse asiassa Porvoon rajan voi siirtää Näsin tienoille ja loput Helsingille. Porvoolaiset voivat harrastaa sisäsiittoista kaksikielistä sukurutsaustaan sitten sen "kaupungin" sisäpuolella. Lentokenttä ja Kilpilahti tulevat sille Helsinkiin kuuluvalle alueelle. Millä surkea Porvoo muka elää? Kuolevalla graafisella teollisuudella vai?

• Komissarov_Gulag

Raja Länteen päin niin tiukaksi, että Porvoosta ei Helsinkiin päin pääse ilman viisumia. Eli Näsiin raja ja itäänpäin rajaa riittää Vaalimaalle asti, jossa viisumi tarvitaan myös. Porvoolaiset kermaperseet saavat lisääntyä sisäsiittoisessa reservaatissaan kaksikielisesti ihan niinkuin haluavat, kunnes lopulta tukehtuvat omaan "erinomaisuuteensa". Ja se reservaatti on vallattavissa ja murskattavissa kummalta suunnalta tahansa...

• jesuiitta
        Komissarov_Gulag kirjoitti:

Raja Länteen päin niin tiukaksi, että Porvoosta ei Helsinkiin päin pääse ilman viisumia. Eli Näsiin raja ja itäänpäin rajaa riittää Vaalimaalle asti, jossa viisumi tarvitaan myös. Porvoolaiset kermaperseet saavat lisääntyä sisäsiittoisessa reservaatissaan kaksikielisesti ihan niinkuin haluavat, kunnes lopulta tukehtuvat omaan "erinomaisuuteensa". Ja se reservaatti on vallattavissa ja murskattavissa kummalta suunnalta tahansa...

tuntuu olevan kyllä paremman luokan väkeä nämä porvoolaiset.... kannatas muistaa että juuri porvoo halusi entisen maalaiskunnan liittvän heidän erinomaiseen kaupunkiinsa... tuli sitten kilpilahden mukana kylkiäsinä kamppula kaupanpäälle niin on turha valittaa siitä omasta erinomaisuudesta kun on itse sen kylän omaan sityynsä halunnut.

• Ghetto-Mormoni
        jesuiitta kirjoitti:

tuntuu olevan kyllä paremman luokan väkeä nämä porvoolaiset.... kannatas muistaa että juuri porvoo halusi entisen maalaiskunnan liittvän heidän erinomaiseen kaupunkiinsa... tuli sitten kilpilahden mukana kylkiäsinä kamppula kaupanpäälle niin on turha valittaa siitä omasta erinomaisuudesta kun on itse sen kylän omaan sityynsä halunnut.

tää ikuinen kamppulakysymys.. ..mä ainakin asun viertotiellä (ja käyn jopa töissä ja en juo joka päivää ja kyllä; ihoni on valkoinen) ja oon ihan tyytyväinen, ei täällä mitään ihmeempiä enää tapahdu. Toi on kyllä ihme juttu toi porvoolaisten erinomaisuus kun se täällä tulee aina niin hyvin esille.. ..joku kaksikielinen saanut turpaan ostareilla joskus ja kertonu siitä juurikin erinomaisille ystävilleen ja sitten sinne ei kenenkään suoda käyvän enää.. ..noista jutuista päätellen mitä täällä kamppulasta näkyy kirjoitetun sietäskin saada vähän isän kädestä jos viitsii aikaansa tuhlata tuollaiseen "kamppula maan tasalle" ja "pelkkiä juoppoja" etc.-kirjoitteluun.

• kamppulalainen

Olen asunut 'kamppulassa' toista kymmentä vuotta, useissa eri taloissa, viertotiellä, suolaketiellä, tornipolulla ja jne.enkä ole koskaan pelännyt tällä. En ole koskaan kokenut minkäänlaista häirintää eli olen saanut nukkua yöni rauhassa ja uskallan liikkua aivan turvallisin mielin, myös yöllä! Myös lapseni olen kasvattanut täällä, joista EI kamppulan kasvatteina tullut juoppoja eikä rikollisia;)
      Lähiö on aina lähiö, kamppula ei vaan tahdo päästä 'hurjasta' maineesta. Eipä nuo Porvoon muut lähiöt ole sen kummempia lintukotoja :)

• myös kamppulalainen

Jo kolme vuotta asunut täällä, eikä yhtäkään häiriötapausta. Tyytyväinen saa olla. Peruskorjattu, edullinen asunto lasitetulla parvekkeella ja mukavat naapurit. :) Mihinkään en lähde vaikka käskettäis.

• Totuutta etsin

Ei tullut lapsistasi rikollisia eikä juoppoja mutta tuliko heistä työttömiä niinkuin gamppulasta yleensä tulee??

• kamppulalainen
        Totuutta etsin kirjoitti:

Ei tullut lapsistasi rikollisia eikä juoppoja mutta tuliko heistä työttömiä niinkuin gamppulasta yleensä tulee??

eipä tullut työttömiä, ei narkomaaneja, juoppoja tai muuten yhteiskunta kelvottomia!!!!! tytär on yksityisyrittäjä, naimisissa sekä 2 lapsen äiti ja poika on kuljetusalalla ja kihloissa! ei paha, wai mitä??

• rgf

olen TÄYSIN SAMAA mieltä, okei, ikää mulla on vasta 15, ja oon asunu täällä koko lyhyen elämäni. IKINÄ en oo pelänny näitä katuja ja teitä.

• BÖÖÖÖÖÖ

Kamppula ei ole yhtään pahempi paikka ku mikään muukaan porvoossa!!
      Jos ette ite oo täällä asunu ni pitäkää se päänne kiinni.Ja sitäpaitsi se kirjotetaan Kamppula EIKÄ Gamppula!!!!!
      Ihan hyvä paikka asua, tietysti joka paikassa on huonoja puolia jos niitä kerran halutaan etsiä..

• kaupungille

Kerropas sinä gamppulalainen paljonko sieltä tulee verotuloja ja kuinka suuret ovat sosiaalikulut?? Siitä voi päätellä asioiden todellisen laidan.

• Kannattaa.
        kaupungille kirjoitti:

Kerropas sinä gamppulalainen paljonko sieltä tulee verotuloja ja kuinka suuret ovat sosiaalikulut?? Siitä voi päätellä asioiden todellisen laidan.

Varmaan kysellä tuolta ylemmältä tasolta,tuskin
        vasttaavat tätäkautta.

• TP 17 !

taas yks, jonka kanssa oon samaa mieltä ! Jos kerta joku haluaa sanoa, että Kamppula on täynnä työttömiä, juoppoja, narkomaaneja tai muutenvaan kelvottomia ihmisiä, nin ottakoon ne silmänsä sieltä perseestä ja kattokoot niillä vähän laajemmalta alueelta ku vaan saluunasta, Arinasta tai pesästä. !

• Niin joo

Vittu mikä mesta, kaikki pakolaiset, mustalaiset, rosvot huorat ja syrjäytyneet sijoitettuna samaan paikkaan!! Ja sitten ne gamppulalaiset vielä pitää itseään normaaleina kansalaisina?? Kyllä se on niin että gamppulaan syntyessään ihminen saa jo niin huonot kortit elämäänsä että ei siinä mitään kannata yritelläkään, antaa mennä vaan ja ollaan sossun luukulla loppuikä niinkuin isä ja äitikin, siellä nimittäin toimettomuus periytyy geeneissä!! Minä en tiedä yhtään ketään joka olis ns. noussut gamppulasta.

• tiedä

ei sitä mitään koskaan tule/opi tietämäänkään jos kulkee koko elämänsä tuvan ja tunkion väliä.

• ja haukotus!

Oot tainnu lukea vähän liikaa Aku Ankkaa. Onko isi ja äiti joskus kertonu,että Kamppula on paha paikka,eikä sinne saa koskaan mennä?
        Suurimmalla osalla Porvoolaisista on kyllä aika kieroutunut käsitys Gammelbackasta. En ole kertaakaan nähnyt täällä esim.huoraa.
        Mustalaisenkin näin viimeksi...öö...varmaan Hamarissa.
        Kamppulassa voin asua,mutta yksi paikka mihin en _ikinä_ muuttaisi,on Kevätkumpu. Sieltä pääsin nuorena tyttösenä pois,kauan sitten,enkä kyllä palaa. Hirvee löyhkäävä paskaläjä,ja siellä niitä hulluja ihmisiä asustaa.
        Ei pidä uskoa aina kaikkea mitä puhutaan,tai mitä lehdissä lukee.
        Eräille tuo pakkomielle Kamppulasta näköjään elää ikuisuuksia. Kokoajan pitää puhua ja jauhaa paskaa jostain ihan turhasta ja mitättömästä asiasta. KETÄ OIKEESTI KIINNOSTAA mielipide Kamppulasta...varsinkin jos se on negatiivinen.
        Ja yleistäminen on näköjään vakava tauti,joka löytyy suurimmalta osalta Porvoolaisilta.

• kgdkglnlikg
        ja haukotus! kirjoitti:

Oot tainnu lukea vähän liikaa Aku Ankkaa. Onko isi ja äiti joskus kertonu,että Kamppula on paha paikka,eikä sinne saa koskaan mennä?
        Suurimmalla osalla Porvoolaisista on kyllä aika kieroutunut käsitys Gammelbackasta. En ole kertaakaan nähnyt täällä esim.huoraa.
        Mustalaisenkin näin viimeksi...öö...varmaan Hamarissa.
        Kamppulassa voin asua,mutta yksi paikka mihin en _ikinä_ muuttaisi,on Kevätkumpu. Sieltä pääsin nuorena tyttösenä pois,kauan sitten,enkä kyllä palaa. Hirvee löyhkäävä paskaläjä,ja siellä niitä hulluja ihmisiä asustaa.
        Ei pidä uskoa aina kaikkea mitä puhutaan,tai mitä lehdissä lukee.
        Eräille tuo pakkomielle Kamppulasta näköjään elää ikuisuuksia. Kokoajan pitää puhua ja jauhaa paskaa jostain ihan turhasta ja mitättömästä asiasta. KETÄ OIKEESTI KIINNOSTAA mielipide Kamppulasta...varsinkin jos se on negatiivinen.
        Ja yleistäminen on näköjään vakava tauti,joka löytyy suurimmalta osalta Porvoolaisilta.

Gammelbackassa 70-luvulla sekä nyt 2000-luvulla. Kyllä on huima muutos tapahtunut! Paikka on siistiytynyt ihan valtavasti. Alussa epäröin muuttaa tänne takaisin ihan toiselta puolelta Suomea, mutta en kadu päivääkään. Sain loistoasunnon Gammelbackan rivitaloalueelta ja ihanat naapurit! Ihan tavallisia suomalaisia työssäkäyviä ihmisiä asuu naapurissa. Joten haistatan kyllä huilut kaikilla Kamppulan mollaajilla. Toki noita örveltäjiä välillä näkee esim. ostarin liepeillä, mutta ei niitä häiriöksi asti ole ollut. Ja yhtälailla niitä on muuallakin: Huhtisissa, Kevätkummussa, Hamarissa, keskustassa..... Minä ainakin jatkan tyytyväisenä elämääni täällä enkä muuta kiusallakaan pois...

• kuin Itä-Berliini aikoinaan...
        kgdkglnlikg kirjoitti:

Gammelbackassa 70-luvulla sekä nyt 2000-luvulla. Kyllä on huima muutos tapahtunut! Paikka on siistiytynyt ihan valtavasti. Alussa epäröin muuttaa tänne takaisin ihan toiselta puolelta Suomea, mutta en kadu päivääkään. Sain loistoasunnon Gammelbackan rivitaloalueelta ja ihanat naapurit! Ihan tavallisia suomalaisia työssäkäyviä ihmisiä asuu naapurissa. Joten haistatan kyllä huilut kaikilla Kamppulan mollaajilla. Toki noita örveltäjiä välillä näkee esim. ostarin liepeillä, mutta ei niitä häiriöksi asti ole ollut. Ja yhtälailla niitä on muuallakin: Huhtisissa, Kevätkummussa, Hamarissa, keskustassa..... Minä ainakin jatkan tyytyväisenä elämääni täällä enkä muuta kiusallakaan pois...

Olettekos koskaan nähneet naispuolista puistotyöntekijää kamppulassa? No ette, sillä kaupungin puistotyöosasto ei heitä sinne lähetä lainkaan koska se olisi aivan liian riskialtista.

Porvoon a-Asunnot on vuosien varrella levinnyt ympäri kaupunkia, mutta kamppulasta ja Eestinmäestä ei löydy asunnon asuntoa. Asumisen vahva osaaja panostaa asukkaidensa viihtyvyyteen.

• Samaa mieltä
        kuin Itä-Berliini aikoinaan... kirjoitti:

Olettekos koskaan nähneet naispuolista puistotyöntekijää kamppulassa? No ette, sillä kaupungin puistotyöosasto ei heitä sinne lähetä lainkaan koska se olisi aivan liian riskialtista.

Porvoon a-Asunnot on vuosien varrella levinnyt ympäri kaupunkia, mutta kamppulasta ja Eestinmäestä ei löydy asunnon asuntoa. Asumisen vahva osaaja panostaa asukkaidensa viihtyvyyteen.

Tässä taannoin oli puistotyöntekijöistä lehtijuttua ja näin se meni, gamppulassa on niin helvetin levotonta ja vaarallista epäsosiaalisen asujamiston takia että sinne ei voi lähettää naisia töihin!! Ja yhä vieläkin gamppulalaiset väittävät seutuaan normaaliksi asuinalueeksi!!! Ja tuo A-asuntojen gamppulasta pois pysyminen on viisasta sillä sieltä ei tahdo saada vuokria ja asuntojen reaaliarvo on huono, jos tulee pienikään lama niin niitä saa sieltä parilla tonnilla kpl! Ei A-asunnot ota maineen menettämisen riskiä ja pysyy vastakin paremmilla asuinalueilla.

• yreyreg
        kuin Itä-Berliini aikoinaan... kirjoitti:

sinäki tuut tänne vaan jauhamaan PASKAA. Meinaan mä oon nähny pariinki otteeseen noita naispuolisia työntekijöitä.

• kokemusta on

Kaakkoispolku on parasta aluetta. Myöskin keinupolulla on suht rauhallista jos ei välitä kyttäävistä naapureista ja räksyttävistä koirista.

• Sekoitat.....

Kaakkoispolkua tähän,sehän on purolaa,ainakin
        asuntoja myydessä,eihän se silloin voi olla
        kamppulaa.Samoin keinupolulta on myyty asuntoa
        purolana.

• kille
        Sekoitat..... kirjoitti:

Kaakkoispolkua tähän,sehän on purolaa,ainakin
        asuntoja myydessä,eihän se silloin voi olla
        kamppulaa.Samoin keinupolulta on myyty asuntoa
        purolana.

Keinupolku ei kyllä millään lailla kuulu purolaan,on meinaan ihan toisessa päässä koko paikkaa ja purola on kyllä ihan sama asia kun kamppula, kuulostaa vaan paremmalta myynti ilmoituksissa...

• kille

Kaakkoispolku on parasta aluetta. Myöskin keinupolulla on suht rauhallista jos ei välitä kyttäävistä naapureista ja räksyttävistä koirista.

• Ex-kamppulalainen

Kamppula on tänä päivänä aivan samalla tasolla rikollisuuden merkeissä kun mikä muu tahansa kaupunginosa. Joskus 80-luvulla tuntui kaikki rikollisuus keskittyvän gammelbackaan, mutta ei enää! Mikä sen rauhallisempi ja viihtyisämpi paikka olisikaan? Itse olin monta vuosikymmentä aivan tyytyväinen. Halvat asunnot plussaa.

• Kampulassa syntyneenä

ja 30 vuotta siellä asuneena, ei voi muuta ku ihmetellä jatkuvaa narinaa. Kuinkahan moni haukkujista on koskaan edes yhtä päivää kauempaa paikalla oleskellu?
        Nykyään paikka on muuttunut huomattavasti siistimmäksi ja rauhallisemmaksi, ja esim. Kevari johon usein aina ollaan vertailtu, on vanhaa DDR:ää Kamppulaan verrattuna.
        Jos heimoveljet tai värivialliset niin helvetisti pelottaa, niin kannattaa muuttaa vaikka pohjanmaalle, siellä sitä saa sitte lakeuksilla ihmetellä luonnon hiljaisuutta - ja tylsyyttä.

• kaupunginosa
        Kampulassa syntyneenä kirjoitti:

ja 30 vuotta siellä asuneena, ei voi muuta ku ihmetellä jatkuvaa narinaa. Kuinkahan moni haukkujista on koskaan edes yhtä päivää kauempaa paikalla oleskellu?
        Nykyään paikka on muuttunut huomattavasti siistimmäksi ja rauhallisemmaksi, ja esim. Kevari johon usein aina ollaan vertailtu, on vanhaa DDR:ää Kamppulaan verrattuna.
        Jos heimoveljet tai värivialliset niin helvetisti pelottaa, niin kannattaa muuttaa vaikka pohjanmaalle, siellä sitä saa sitte lakeuksilla ihmetellä luonnon hiljaisuutta - ja tylsyyttä.

Kamppula on ehdottomasti Porvoon surkein asumalähiö. Hävettääkö teitä asua siellä vai miksi ihmeessä puolustelette Gammelbackaa?

• Pitäisi.
        kaupunginosa kirjoitti:

Kamppula on ehdottomasti Porvoon surkein asumalähiö. Hävettääkö teitä asua siellä vai miksi ihmeessä puolustelette Gammelbackaa?

Hävetä täällä asumista,minä en ainakaan.Jos et
        sitten tarkoita noita ketkä sanovat asuvansa
        purolassa,vaihka ihan samaa kamppulaa,kuin
        muutkin paikat.

• avaa silmäsi
        Pitäisi. kirjoitti:

Hävetä täällä asumista,minä en ainakaan.Jos et
        sitten tarkoita noita ketkä sanovat asuvansa
        purolassa,vaihka ihan samaa kamppulaa,kuin
        muutkin paikat.

niin tiedät!

• huhh
        avaa silmäsi kirjoitti:

niin tiedät!

kyllä mä ainakin käyn ihan töissä vaikka asunkin kamppulassa ja niin varmaan suurin osa Viertotie 4:sen asukkaistakin ja tosi rauhallinen talo jossa samat asukkaat viihtyny vuosikausia paitsi jotkut häiriötapaukset jotka tosin lähteny aika nopeasti täältä kevariin missä ne kaikki hulttiot nykyään asuu kun kamppulassahan poliisit partioi niin ei ne täällä uskalla asua! ;)

• somefruit

keinupolu on ehdottomasti parhain ja sivistynein paikka kamppulassa, niin kilttejä lapsia on :D

• hythgf

Ja mä veikkaan et sun nimes on roni, meinaan yhellä PYA:laisella on galleriassa kuvii nickillä SomeFruit , ja käyttäjän oikea nimi on roni paananen.

• ehkä........

Ite asun tääl ostarin vieres, mut voisinpa melkeen sanoo et toi kaakkoispolku vois olla aika rauhallinen paikka asuu, tai sit länsitiel tai purokadul ? Tornipolku on tätä villeintä aluetta ! ylhäältä tänne alas asti. Suolaketiekin on melko villiä paikkaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1506
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1379
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1041
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      285
      956
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      954
    Aihe