Johanna Goottila

superelina

Olen kuullut, että Johanna Goottilan saa takaisin. Mistä ja miten?

Kiitos!

16

1713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuhullu

      Johanna Goottila on Outolaaksossa, hän ei asu missään mutta kävelee tontillesi joskus yms niinkuin muutkin simit.Kehitä suhdetta Johannaan, ja pyydä hän asumaan luoksesi.Sitten mene naapurustoon, siirrä Johannan perhe/johanna simivalikkoon, mene Kaunialaan ja klikkaa Johannaa/johannan perhettä ja yhdistä heidät Goottiloiden taloon.

      • superelina

        Kiitos avusta! :)


      • ijiejfoejfe
        superelina kirjoitti:

        Kiitos avusta! :)

        se on vale-Johanna, ei siis oikea. Oikeaa Johannaa ei taida löytyä mistään.


      • Simm
        ijiejfoejfe kirjoitti:

        se on vale-Johanna, ei siis oikea. Oikeaa Johannaa ei taida löytyä mistään.

        oikea johanna on kaunialassa, mutta sen voi löytää vain todella harvoin. esim. jos se kävelee tontillasi.


      • niijuujoo
        Simm kirjoitti:

        oikea johanna on kaunialassa, mutta sen voi löytää vain todella harvoin. esim. jos se kävelee tontillasi.

        Kaunialassa on siis kaks johannaa, toinen on feikki ja toinen oikee. Koodilla voi saada sen oikeen takasi, mut lukeman mukaa se kuolee melkee heti ja siihen tulee '' sim on kuollut toisella tontilla'' ja sitä ei tietääkseni saa haudankaivaimella takasi. Itteäni askarruttaa koko Johanna juttu ja haluisin saada tietää mitä johannalle on tapahtunut ja miten hänet saa takaisin REHELLISIN keinoin, tosin, ei oo tietoo voiko sitä saada, koska onhan ihmisiä jokapuolelta maailmaa pelannut simssiä, eikä kukaa oo saanu sitä takasi rehellisin keinoin :/


    • JohannaGoottila?!?!?!?!??!?!?!

      Mä oon nähny Kaunialassa Johannan, sain sen sillä boolprop koodilla, se tuli sitten sinne, mutta kun tallensin siihen, ja lähdin pois simssistä, ja suraavan kerran kun käynnistin ja yritin laittaa sen, niin siihen simssiin tuli että: Johanna on kuollut toisella tontilla.

      • hehhheeeeeeeee

        minä olen saanut johannan perheeseeni myös, mutta niinkuin tavallista, hän kuoli... oikeasti! Sitten herätin hänet haudantakaimella, mutta johannasta tuli zombi! nyt se sitten ravaa tontillani, koska olen rajannut aidalla tonttini... XD


      • S.I.M.I
        hehhheeeeeeeee kirjoitti:

        minä olen saanut johannan perheeseeni myös, mutta niinkuin tavallista, hän kuoli... oikeasti! Sitten herätin hänet haudantakaimella, mutta johannasta tuli zombi! nyt se sitten ravaa tontillani, koska olen rajannut aidalla tonttini... XD

        Tuo on yksi niitä Simsin monista mysteereistä... Kaupunkikämppä-lisärissä tulee Belladonnapoukama niminen naapurusto. Siellä on patsas joka näyttää ihan Johannalta, jonka kuva oli kai jossain, en nyt saa päähäni missä päin peliä tarkalleen ottaen... JA Johannan englanninkielinen nimihän on Bella Goth, vertaa naapuruston nimeen; ilmeisesti ufot kaappasivat Johannan, joka jotenkin päätyi Outolaaksoon, ilmeisesti välillä myös Kaunialaan... sitten hän näköjään perustikin oman pikku kaupungin... Vaan eihän sitä tiedä, luultavasti jotain tuohon suuntaan... Siitä voiko johannan saada takaisin en osaa sanoa mitään, varmaan se on jollain kikkailulla mahdollista. Huomasiko muuten kukaan että Simlandiaan ufot ovat ilmeisesti saapuneet jossain Sims 3 ja Sims 2 tapahtumien välillä? Käsittääkseni kolmonen on kaukaisin menneisyys ja kakkonen sitten se nykyisyys. Ykkönen jää varmaan jonnekkin sinne välille...

        Tässä sain muuten päähäni että The Sims 3-pelissä Sunset Valleyssä asuu Johanna Vapaala, ja tässä tytössä on samaa näköä Neiti Goottilan kanssa... Lisäksi naapuruston Janus on myös lapsi, voisiko olla että Vapaala menee naimisiin Januksen kanssa ja ottaa nimekseen Goottilan?

        Kommentoikaapas sitten tähän, hyvät ihmiset =)


      • Omppuliinipalsternakka...
        S.I.M.I kirjoitti:

        Tuo on yksi niitä Simsin monista mysteereistä... Kaupunkikämppä-lisärissä tulee Belladonnapoukama niminen naapurusto. Siellä on patsas joka näyttää ihan Johannalta, jonka kuva oli kai jossain, en nyt saa päähäni missä päin peliä tarkalleen ottaen... JA Johannan englanninkielinen nimihän on Bella Goth, vertaa naapuruston nimeen; ilmeisesti ufot kaappasivat Johannan, joka jotenkin päätyi Outolaaksoon, ilmeisesti välillä myös Kaunialaan... sitten hän näköjään perustikin oman pikku kaupungin... Vaan eihän sitä tiedä, luultavasti jotain tuohon suuntaan... Siitä voiko johannan saada takaisin en osaa sanoa mitään, varmaan se on jollain kikkailulla mahdollista. Huomasiko muuten kukaan että Simlandiaan ufot ovat ilmeisesti saapuneet jossain Sims 3 ja Sims 2 tapahtumien välillä? Käsittääkseni kolmonen on kaukaisin menneisyys ja kakkonen sitten se nykyisyys. Ykkönen jää varmaan jonnekkin sinne välille...

        Tässä sain muuten päähäni että The Sims 3-pelissä Sunset Valleyssä asuu Johanna Vapaala, ja tässä tytössä on samaa näköä Neiti Goottilan kanssa... Lisäksi naapuruston Janus on myös lapsi, voisiko olla että Vapaala menee naimisiin Januksen kanssa ja ottaa nimekseen Goottilan?

        Kommentoikaapas sitten tähän, hyvät ihmiset =)

        Voihan se olla mahdollista.


      • bella goth
        Omppuliinipalsternakka... kirjoitti:

        Voihan se olla mahdollista.

        Mä oon tehny sillee et ku janus ja johanna kasvo aikuiseks nii laitoin ne rakastumaa ja sit naimisii. Ne sai tytön ja annoin nimeks cassandra=) Nyt Cassandralla on lapsia ja lapsenlapsia. Itse Cassandra on vanhus, koht kuolee=((


      • Yoanna_sims96
        S.I.M.I kirjoitti:

        Tuo on yksi niitä Simsin monista mysteereistä... Kaupunkikämppä-lisärissä tulee Belladonnapoukama niminen naapurusto. Siellä on patsas joka näyttää ihan Johannalta, jonka kuva oli kai jossain, en nyt saa päähäni missä päin peliä tarkalleen ottaen... JA Johannan englanninkielinen nimihän on Bella Goth, vertaa naapuruston nimeen; ilmeisesti ufot kaappasivat Johannan, joka jotenkin päätyi Outolaaksoon, ilmeisesti välillä myös Kaunialaan... sitten hän näköjään perustikin oman pikku kaupungin... Vaan eihän sitä tiedä, luultavasti jotain tuohon suuntaan... Siitä voiko johannan saada takaisin en osaa sanoa mitään, varmaan se on jollain kikkailulla mahdollista. Huomasiko muuten kukaan että Simlandiaan ufot ovat ilmeisesti saapuneet jossain Sims 3 ja Sims 2 tapahtumien välillä? Käsittääkseni kolmonen on kaukaisin menneisyys ja kakkonen sitten se nykyisyys. Ykkönen jää varmaan jonnekkin sinne välille...

        Tässä sain muuten päähäni että The Sims 3-pelissä Sunset Valleyssä asuu Johanna Vapaala, ja tässä tytössä on samaa näköä Neiti Goottilan kanssa... Lisäksi naapuruston Janus on myös lapsi, voisiko olla että Vapaala menee naimisiin Januksen kanssa ja ottaa nimekseen Goottilan?

        Kommentoikaapas sitten tähän, hyvät ihmiset =)

        Jos ottaa perheen Goottila varastoon ja siirtää Outolaaksoon, ja jos se Johanna Goottila sattuu tuleen niitten tontille, ja mitäs sitten tapahtuu jos Janus ja muut tervehtii sitä, tunteeko ne toisensa vai ? Oon juts kokeilemassa sitä... saa nähdä miten käy ja siihen menee aikaa et se Johanna Goottila ees tulee niitten tontin ohi... :/ En kuitenkaan pyytäisi sitä muuttamaan tontille vaan pitäisin ystävänä tai emt. Pitää katsoa mitä sitten teen ja mitä siinä käy ?

        Ostin itse sen sims 3 mut en pellannu sitä kauaa, se on tylsä ja mustakin tuntuu siltä et tää sims 2 on kuitenki "uusin" koska se sims 3on ihan erilainen ja jotenki 1 tyylinenen, mutta jos oikeesti ne menee sillee et eka on 1, sitten 3 ja 2. Ja ne ois julkaistu vaan eri aikaan että jos 2 saatiin ennemmin valmiiks vaikka tuntuu et 3 alettiin kehitellä siinä samal ja ei oikein viimeistellyks tullu... nää on myyny niin paljon et on oikein suosituin pc-peli, ymmärrän kyl et näitä kehitellään koko ajan, tulee vieläkin uusii lisiksii, mut ei suomeen oo viel tullu...

        Kannattaako edes kokeilla, se vie aikaa ? :D


      • S.I.M.I
        Yoanna_sims96 kirjoitti:

        Jos ottaa perheen Goottila varastoon ja siirtää Outolaaksoon, ja jos se Johanna Goottila sattuu tuleen niitten tontille, ja mitäs sitten tapahtuu jos Janus ja muut tervehtii sitä, tunteeko ne toisensa vai ? Oon juts kokeilemassa sitä... saa nähdä miten käy ja siihen menee aikaa et se Johanna Goottila ees tulee niitten tontin ohi... :/ En kuitenkaan pyytäisi sitä muuttamaan tontille vaan pitäisin ystävänä tai emt. Pitää katsoa mitä sitten teen ja mitä siinä käy ?

        Ostin itse sen sims 3 mut en pellannu sitä kauaa, se on tylsä ja mustakin tuntuu siltä et tää sims 2 on kuitenki "uusin" koska se sims 3on ihan erilainen ja jotenki 1 tyylinenen, mutta jos oikeesti ne menee sillee et eka on 1, sitten 3 ja 2. Ja ne ois julkaistu vaan eri aikaan että jos 2 saatiin ennemmin valmiiks vaikka tuntuu et 3 alettiin kehitellä siinä samal ja ei oikein viimeistellyks tullu... nää on myyny niin paljon et on oikein suosituin pc-peli, ymmärrän kyl et näitä kehitellään koko ajan, tulee vieläkin uusii lisiksii, mut ei suomeen oo viel tullu...

        Kannattaako edes kokeilla, se vie aikaa ? :D

        Vanha ketju, ei olisi tarvinnut vastata. Ja kakkonen on ''uusin'', koska pelien aikajärjestys menee näin: The Sims 3, The Sims ja The Sims 2. Eikä näitä ole kehitelty samaan aikaan, se on vain suunniteltu niin. Ensin tehtiin ykkönen, sitten ajateltiin että kakkosen pitäisi olla ykkösestä hieman tulevaisuuteen ja kolmonen luotiin ihan kaukaisimmaksi menneisyydeksi.

        Ja kolmonen on muuten kaukana tylsästä, kunhan sitä oppii pelaamaan. Pelityyli on aivan erilainen kuin kakkosessa, joten se vaatii totuttelua. Sen jälkeen se on aivan mahtava peli.


      • Hölöpölö
        S.I.M.I kirjoitti:

        Tuo on yksi niitä Simsin monista mysteereistä... Kaupunkikämppä-lisärissä tulee Belladonnapoukama niminen naapurusto. Siellä on patsas joka näyttää ihan Johannalta, jonka kuva oli kai jossain, en nyt saa päähäni missä päin peliä tarkalleen ottaen... JA Johannan englanninkielinen nimihän on Bella Goth, vertaa naapuruston nimeen; ilmeisesti ufot kaappasivat Johannan, joka jotenkin päätyi Outolaaksoon, ilmeisesti välillä myös Kaunialaan... sitten hän näköjään perustikin oman pikku kaupungin... Vaan eihän sitä tiedä, luultavasti jotain tuohon suuntaan... Siitä voiko johannan saada takaisin en osaa sanoa mitään, varmaan se on jollain kikkailulla mahdollista. Huomasiko muuten kukaan että Simlandiaan ufot ovat ilmeisesti saapuneet jossain Sims 3 ja Sims 2 tapahtumien välillä? Käsittääkseni kolmonen on kaukaisin menneisyys ja kakkonen sitten se nykyisyys. Ykkönen jää varmaan jonnekkin sinne välille...

        Tässä sain muuten päähäni että The Sims 3-pelissä Sunset Valleyssä asuu Johanna Vapaala, ja tässä tytössä on samaa näköä Neiti Goottilan kanssa... Lisäksi naapuruston Janus on myös lapsi, voisiko olla että Vapaala menee naimisiin Januksen kanssa ja ottaa nimekseen Goottilan?

        Kommentoikaapas sitten tähän, hyvät ihmiset =)

        Vapaala on Johannan entinen sukunimi.


    • minä :D

      Jos laittaa kuumailmapallon leijailemaan ilmaan, niin näyttää et johanna olis siel kuumailmapallos jos läheltä kattoo.. ainakin mun mielestä samaa näköä on :D

    • Wezarra

      Tämä on yksi tapa saada Johanna takaisin.
      1.Kirjoita koodi laatikkoon (saat sen painamalla alt Ctrl C ystä aikaa) testingcheatsenabled true ->
      2. Klikkaa simiä painamalla shiftiä samalla ->
      3. spanw -> tombstone of l&d -> add neighgour to family -> Johanna.

      -> = seuraava

      Olen itse testannut tuota ja se toimi! Ainakin mulla.

    • Idioottisims2

      Joo tää on vanha keskustelu mut tapoin mun Johannan vahingos :D. Koska otin sen takas superkoodilla...:D Hupssss. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe