Suunnittelen safarimatkaa Keniaan helmikuussa.
Siellä on varmaan melko lämmintä. Vaivaatko hyttyset sun muut ötökät kovasti. Malarialääkityshän on tarpeen. Sairastuuko helposti vatsatautiin eli mitä lääkitystä kannattaa ottaa ennaltaehkäisyksi.
Matkaamme Olympian reissulle.
Kertokaa safarilla käyneet
1
1057
Vastaukset
- safarilla ollut
malarialääkitys on paikallaan. hyttysiä on ja sängyssä saattaa olla kirppuja, joten jalat joutuvat koville... muista että järviveteen ei saa koskea, saattaa tulla bilhartsia. pakki menee todennäköisesti sekaisin jossain vaiheessa, mutta paikalliset lääkkeet on parhaita. alkoholipitoisia juomia löytyy tokeennuttamaan vatsaa, ja sitten safarilla, jos majoitut hotelleissa, on myynnissä tosi tehokkaita lääkkeitä. ei kannata ottaa kotimaasta mitään mukaan, ei toimi niihin pöpöihin. ei kannata kuitenkaan pelästyä, itse olen lähdössä uudelleen reissuun, oli senverran upea kokemus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254