ottakaa ilmainen rune ukko

MCNIKO

ottakaa ilmainen rune ukko sen nimi on gladiaator99
ja salis on limapallo13 huolehtikaa hyvin

25

1524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rune-peluri

      ei toi ukko toimi

      • eli haista!!

        HAISTA PASKA


    • pp

      annatko mulle?

    • ho-rune

      onko se membu ja mikä level

      • kakakdf

        ilmainen rune ukko nimi:kello mies5 salis:mansku


    • toimi ha

      olen keksinny tavan miten voi scammata ukkoja kätevästi ja helposti olen löytänyt sähköposti mihin kirjoitetan ukkon nimi ja salis että hakee ekaks sil 50m ja luotta sit vaikka kirjoitta minkä ukon nimi ja yhen salis mikä halua nii saan mut ei voi scammata zezima eikä tezz email oon [email protected] mut varo voit saada bannit mese oon [email protected] muistaka aika helppo tava scammata pitää laitta ukon nimi ja salis et ekaks saa 50m sit kirjoita ekaks sinne PASWORD CHECK JA UUSIKS PASWORD CHECK SIT VIEL CHECK nii ukko itelläni onnistu 2 kerta sain ukko nimel meetu13 138 lvl ja toine spot arrow 91 range sähkäri [email protected] sinun ukon nimi salis saat 2 d claws tai 50m sit teet sit nii saat minkä ukon vaa mut ei pysty zezima en oo varm en koklannu zeziman mut ei kai onnistu

    • oonnawid

      nimi: nawid93 salis:tarebnawid123

    • köyhä ja 5 lvl

      antakaa ukkoi tai jotain kamaaa

    • kortej

      antakaa rune tyyppi mul ku mult kössittii pliis

    • ooowww1234

      nimi dragonfireshieldarmadyl423242343 salis:tirikirikiinni123

    • kukkakaali23901877+1

      nimi:darker manz salis:dungeaoneering472309

    • uj,

      nimi: CetanYayad salis: Яunner8 1

    • LOLesjonne

      jos te ES jonnet haluutte vitu hyvii ukkoi kehittäkää itte http://www.epicbot.com/ tost noi vitu easy botti saatte kehitettyy kaikki skillit haluamanne isoiks ni ei tartte pyytää toisilt accounteja

    • Ilmasta rahaa runeen

      Löysin 10 vuotta vanhan rune ukon jolla oli pankissa 56 party hat.Myin 6 party hat ja rahaa ei mahdu enempää yhdelle acolle tradetin 300m parille noobille mutta pitää saada loputkin rahat pois. 200 ensimmäistä jotka kirjoittavat rune ukkonsa nimen ja salasanan sähköpostiini [email protected] saavat 100m rahaa.rahat siirrän acoille 24- 200 tunnin kuluessa.

      • rune paska huijari

        hei luulekko sää että jokku uskoo toho :DDD läski paska pelle naama ;D


    • antakaa rune acc

      antakaa mulle yli 80 lvl rune acc!!

    • Runeboy

      Lähettäkää tohon sähköpostiin > [email protected] < niin lähettäkää tohon teijän ukon nimi ja salasana niin pistän teijän ukolle rahaa max 5-10mil , mulla on money crack niin pistän sillä rahaa teidän ukolle , käyn sähköpostissani melkein tunnin välein niin saatte rahat nopeasti ukolle. Ja antakaa sitten joku hyvä ukko millä pelaatte ettei mitään tyyliin 30-50lvl koska mitään järkeä jos jollain noobi ukolla on joku 5milliä vaan semmonen hyvä jolla pelaatte . Kiitos!

      Terveisin: Runeboy

    • runepaskanoob

      nimi:u d1e i 0wn salis:dc hoe5243

    • ygffur

      ottakaa mun 138lvl ukko nimi on tezz silllä on kaikki levut 99 ja dung lvl 120 nimi on siis tezz salis kaasupullo9832 se saa sen kuka ehtii en sin mäisenä ottaa

    • kuukuu986

      veikkaan että aito tezz osaa kirjoittaa :P

    • jimppa69

      lisäkkää kamuks RedBaronKing!pro tyyppi

      • TÄSÄ ILMANE UKKO

        siis TÄSÄ jollekki ilmane ukko kuka vaa haluaa siis tää on sit 74 lvl tyyppi en tiiä kamoista ja muista mut nimi on zezimalu salis jollu123 :D siinä jollekki ukko :D


      • RaksuRoy
        TÄSÄ ILMANE UKKO kirjoitti:

        siis TÄSÄ jollekki ilmane ukko kuka vaa haluaa siis tää on sit 74 lvl tyyppi en tiiä kamoista ja muista mut nimi on zezimalu salis jollu123 :D siinä jollekki ukko :D

        no kumminki siinä o joki virus tai joku


    • runescape jonneille!

      Tässä teille runescape jonneille mun vanha runeukko.
      Nimi: Cocosman
      salis: retja126
      Ukolla on käyty viimeksi joskus 2006... eli en tiedä mitä ukolla on:D

    • Puusilmä1

      Onko kellää rs 3 ukkoi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe