sain olla jo heti aamusta. Akuneuloilla mm. hoidettiin kipua ja kiristyksiä :)
Kumma juttu muuten miten niitä kipeitä paikkoja onkin usein vaikka kuinka paljon sitten, kun oikeen aletaan etsimään :)
Onkos muilla kokemusta näistä tämmösistä hoitomuodoista? Onhan noita joka lähtöön...
Neulatyynynä
8
312
Vastaukset
Selän vuoksi. Auttoi. Kaksi kertaa kävin. Toiset kuulemani mukaan saavat avun ja toiset ei.
...silloin joskus kun mulla oli niin pitkään kestävää unettomuutta että kävelin jo suunnilleen seiniä pitkin, niin sain kokeilumielessä akupunktiota kaksi kertaa, se tehtiin korvanlehteen muistaakseni seitsemällä neulalla. :)
Eka kerralla se auttoi todella, toisella kerralla tehtiin hiukan eri tavalla ja sillon tulin vain tosi pahoinvoivaksi jälkeenpäin, eikä ollut mitään apua ongelmaan. Eli kokeilemalla siitäkin varmaan ne itselle sopivimmat löytyy. :)- Pukeli
ja minulla on sitävarten hyvä konsti. Avaan pilleripurkin ja otan puolikkaan pillerin ja vettä päälle. Kohta alkaa haukotuttamaan ja eikun höyhensaarille unia näkemään.
Pukeli kirjoitti:
ja minulla on sitävarten hyvä konsti. Avaan pilleripurkin ja otan puolikkaan pillerin ja vettä päälle. Kohta alkaa haukotuttamaan ja eikun höyhensaarille unia näkemään.
teen jos jatkuu monen yön yli, puolikas riittää mullekin. Mutta silloin aikaisemmin, kun kokeilin akupunktiota, en kestänyt minkäänlaisia pillereitä, en edes niitä miedoimpia rauhoittavia (ei mitään unilääkkeitä). En uskaltanut niitä käyttää kun tulin aivan sekoboltsiksi. :)
- Pukeli
Ursa kirjoitti:
teen jos jatkuu monen yön yli, puolikas riittää mullekin. Mutta silloin aikaisemmin, kun kokeilin akupunktiota, en kestänyt minkäänlaisia pillereitä, en edes niitä miedoimpia rauhoittavia (ei mitään unilääkkeitä). En uskaltanut niitä käyttää kun tulin aivan sekoboltsiksi. :)
koti-ikävä tänne koti-Suomeen?
Pukeli kirjoitti:
koti-ikävä tänne koti-Suomeen?
ei kotona ole koti-ikävä. ;) Kyllä se nyt on jo toisinpäin, koti-ikävä voi iskeä siellä synnyinseudulla jos liian pitkäksi aikaa jää sinne...
Ei se unettomuus ainakaan siihen liity, koska ne pahimmat unettomuuskaudet oli jo silloin juuri ennen kuin muutin pohjoiseen. Kesällä en saanut nukuttua vaikka oli kymmenkertaiset verhot, oli liian "valoisaa". Sitten asuin kesän tuolla Nordkappin lähellä ja aurinko mollotti ohuiden pitsiverhojen läpi suoraan silmiin läpi yön, ja minä nukuin kuin tukki. :D
Ei voi aina ihan ymmärtää.- Pukeli
Ursa kirjoitti:
ei kotona ole koti-ikävä. ;) Kyllä se nyt on jo toisinpäin, koti-ikävä voi iskeä siellä synnyinseudulla jos liian pitkäksi aikaa jää sinne...
Ei se unettomuus ainakaan siihen liity, koska ne pahimmat unettomuuskaudet oli jo silloin juuri ennen kuin muutin pohjoiseen. Kesällä en saanut nukuttua vaikka oli kymmenkertaiset verhot, oli liian "valoisaa". Sitten asuin kesän tuolla Nordkappin lähellä ja aurinko mollotti ohuiden pitsiverhojen läpi suoraan silmiin läpi yön, ja minä nukuin kuin tukki. :D
Ei voi aina ihan ymmärtää.on hirveän pitkä ja pimeä kaamosaika. Haastattelin kerran Rovaniemellä yhtä ihmistä joka kertoi, että jotkut siellä masentuvat pimeyden takia.
Olen käynyt Hammerfestissa saakka ja komeetahan siellä on ruskan aikana.
Asiasta toiseen. Onko Norjassa paljon korkeampi elintaso, kun Suomessa? Pukeli kirjoitti:
on hirveän pitkä ja pimeä kaamosaika. Haastattelin kerran Rovaniemellä yhtä ihmistä joka kertoi, että jotkut siellä masentuvat pimeyden takia.
Olen käynyt Hammerfestissa saakka ja komeetahan siellä on ruskan aikana.
Asiasta toiseen. Onko Norjassa paljon korkeampi elintaso, kun Suomessa?...korkean elintason maita kumminkin molemmat. Norja on ollut YK:n jonkin tutkimuksen mukaan "maailman paras maa asua" jo aika monta vuotta peräjälkeen, mutta vaikka tuossa on yritettykin ottaa monta seikkaa huomioon, niin eihän se koko totuutta voi kertoa. Sillä on iso vaikutus tuommoisiin, että valtiolla ei ole velkaa mihinkään ulospäin, silloin on "vauras maa" kyseessä. Sanoisin että valtiolla menee hyvin, yksityisellä kansalaisella menee aika hyvin, mutta kunnat ja julkinen sektori saattavat kärsiä tosi pahasti. :) Toisaalta taas hyvinvointi ja vauraus on pitkään ollut jotenkin itsestäänselvyys, ja sehän ei ole ihan terve ajattelutapa. Ehtyvillä luonnonvaroillahan se on täällä pitkälti aikaansaatu...
Palkat on vähän korkeammat, hinnat on vähän korkeammat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483