Minulla oli vanhassa koneessa 2000 käyttöjärjestelmä ja Outlook sähköpostijärjestelmä jotka toimivat hyvin.
Nyt käytössä on "läppäri" ja XP käyttöjärjestelmä ja uusin internet explorer selain.
Ongelma on nyt siinä, kun en löydä nyt mistään paikkaa josta voisin käynnistää tuon Outlook sähköpostin.
Osaako kukaan neuvoa tässä asiassa?
Outlook
kytkentä
3
402
Vastaukset
- kjkj
syy on siinä, että koneeseen ei ole ehkä asennettu koko ohjelmaa. Lataa ilmainen Thunderbird ja lue postit sen kautta. Toiminnoiltaa Outlookin veroinen ( varustettu paremmalla roskapostisuotimella).
- jossain
Tuo Outlook toimi tässä "läppärissäkin" ennen tuon uusimman internet explorerin asennusta.
Eli kyllä se on tässä ainakin ollut, mutta nyt on jossain hukassa.- Se.
On siellä samassa paikassa, kuin ennenkin vaikka siellä on se uusin selain päällä, paina sitä käynnistä nappia niin löydät sen sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741