Oli kolme blondia ja jokainen sai hyvältä haltialta yhden toivomuksen.
Ensimmäinen blondi toivoi vielä vaaleempia hiuksia, -blim-, se toteutui!
Toinen blondi pyysi isompia rintoja, -blim-,se toteutui!
Kolmas blondi halusi tulla vielä tyhmemmäksi,
-blim-, hän muuttui mieheksi!!
3 blondia ja haltia
3
1591
Vastaukset
- hiihaa
blondi tapasi hyvän haltijan joka lupasi toteuttaa minkä tahansa blondin toiveen.
"Toivoisin että maailmassa ei olisi sotia eikä sairauksia ja kaikki olisivat onnellisia." toivoi blondi (muistaen lauseen jostain naistenlehdestä).
"Ei, ei. Minä olen sentään vain haltija. Eikö sinulla olisi mitään helpompaa?" vastasi haltija.
"No, opeta minut sitten lukemaan ja kirjoittamaan" sanoi blondi.
Johon haltija: "Hmm, mikäs se ensimmäinen toive olikaan?"- blondi
"Toivoisin että maailmassa ei olisi sotia eikä sairauksia ja kaikki olisivat onnellisia." toivoi blondi (muistaen lauseen jostain naistenlehdestä).
kato tota osaa vitsistä! se blondi on siis LUKENUT naisten lehteä!!!
ja kato loppu:
No, opeta minut sitten lukemaan ja kirjoittamaan" sanoi blondi.
Johon haltija: "Hmm, mikäs se ensimmäinen toive olikaan?" - smurffi
blondi kirjoitti:
kato tota osaa vitsistä! se blondi on siis LUKENUT naisten lehteä!!!
ja kato loppu:
No, opeta minut sitten lukemaan ja kirjoittamaan" sanoi blondi.
Johon haltija: "Hmm, mikäs se ensimmäinen toive olikaan?"..jos blondi olikin kuullut jonkun lukevan ääneen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285380
- 1601804
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551476Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141304Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231154- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711048viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023- 38865
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan35858