Oli kolme blondia ja jokainen sai hyvältä haltialta yhden toivomuksen.
Ensimmäinen blondi toivoi vielä vaaleempia hiuksia, -blim-, se toteutui!
Toinen blondi pyysi isompia rintoja, -blim-,se toteutui!
Kolmas blondi halusi tulla vielä tyhmemmäksi,
-blim-, hän muuttui mieheksi!!
3 blondia ja haltia
3
1622
Vastaukset
- hiihaa
blondi tapasi hyvän haltijan joka lupasi toteuttaa minkä tahansa blondin toiveen.
"Toivoisin että maailmassa ei olisi sotia eikä sairauksia ja kaikki olisivat onnellisia." toivoi blondi (muistaen lauseen jostain naistenlehdestä).
"Ei, ei. Minä olen sentään vain haltija. Eikö sinulla olisi mitään helpompaa?" vastasi haltija.
"No, opeta minut sitten lukemaan ja kirjoittamaan" sanoi blondi.
Johon haltija: "Hmm, mikäs se ensimmäinen toive olikaan?"- blondi
"Toivoisin että maailmassa ei olisi sotia eikä sairauksia ja kaikki olisivat onnellisia." toivoi blondi (muistaen lauseen jostain naistenlehdestä).
kato tota osaa vitsistä! se blondi on siis LUKENUT naisten lehteä!!!
ja kato loppu:
No, opeta minut sitten lukemaan ja kirjoittamaan" sanoi blondi.
Johon haltija: "Hmm, mikäs se ensimmäinen toive olikaan?" - smurffi
blondi kirjoitti:
kato tota osaa vitsistä! se blondi on siis LUKENUT naisten lehteä!!!
ja kato loppu:
No, opeta minut sitten lukemaan ja kirjoittamaan" sanoi blondi.
Johon haltija: "Hmm, mikäs se ensimmäinen toive olikaan?"..jos blondi olikin kuullut jonkun lukevan ääneen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862