Oli kolme blondia ja jokainen sai hyvältä haltialta yhden toivomuksen.
Ensimmäinen blondi toivoi vielä vaaleempia hiuksia, -blim-, se toteutui!
Toinen blondi pyysi isompia rintoja, -blim-,se toteutui!
Kolmas blondi halusi tulla vielä tyhmemmäksi,
-blim-, hän muuttui mieheksi!!
3 blondia ja haltia
3
1637
Vastaukset
- hiihaa
blondi tapasi hyvän haltijan joka lupasi toteuttaa minkä tahansa blondin toiveen.
"Toivoisin että maailmassa ei olisi sotia eikä sairauksia ja kaikki olisivat onnellisia." toivoi blondi (muistaen lauseen jostain naistenlehdestä).
"Ei, ei. Minä olen sentään vain haltija. Eikö sinulla olisi mitään helpompaa?" vastasi haltija.
"No, opeta minut sitten lukemaan ja kirjoittamaan" sanoi blondi.
Johon haltija: "Hmm, mikäs se ensimmäinen toive olikaan?"- blondi
"Toivoisin että maailmassa ei olisi sotia eikä sairauksia ja kaikki olisivat onnellisia." toivoi blondi (muistaen lauseen jostain naistenlehdestä).
kato tota osaa vitsistä! se blondi on siis LUKENUT naisten lehteä!!!
ja kato loppu:
No, opeta minut sitten lukemaan ja kirjoittamaan" sanoi blondi.
Johon haltija: "Hmm, mikäs se ensimmäinen toive olikaan?" - smurffi
blondi kirjoitti:
"Toivoisin että maailmassa ei olisi sotia eikä sairauksia ja kaikki olisivat onnellisia." toivoi blondi (muistaen lauseen jostain naistenlehdestä).
kato tota osaa vitsistä! se blondi on siis LUKENUT naisten lehteä!!!
ja kato loppu:
No, opeta minut sitten lukemaan ja kirjoittamaan" sanoi blondi.
Johon haltija: "Hmm, mikäs se ensimmäinen toive olikaan?"..jos blondi olikin kuullut jonkun lukevan ääneen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429