pikku probleema.
Hommahan on näin, että mulla on tossa tommonen koulun projektityö tehtynä tällä koneella Works 6.0 tekstinkäsittely-ohjelmalla. Ja kun himassa ei oo tulostinta, niin faija sen töissä vois tulostaa.
MUTTA, miten saan sen siirrettyä tästä koneesta ukkon töihin? Sähköpostiin se on liian iso
tiedosto, eli jää muistitikku vaihtoehdoksi. No sinäänsähän siinä ei mitään ongelmaa ole, mutta kun toi on tehty tolla Worksilla ja faijan töissä on Word(ei siellä pysty siis avaamaan) eli sehän ei nyt natsaa. Yritin tallentaa sen uudelleen eri tiedostomuotoon (Wordiksi), mutta kone rupes wineemään jotain..
Eli miten mä saan sen muutettua Wordiksi, PDF:ksi tai muuten vaan kuljetettua sen kotoota iskän töihin?
Khiitos!
Apua tiedostonsiirtoon
7
354
Vastaukset
- siihen worksiin
ja sen eri tallennusmuotoihin.
hyvä vaihtoehto, mutta eikös Works'illä saa tallennettua *.rtf:nä. Se aukeaisi muotoiluineen Word'illä.
- mutta_mutta_
Tuosta kenties jotain apua:
https://helpdesk.kpedu.fi/index.php?_m=downloads&_a=downloadfile&downloaditemid=19- joku viisas
Jos siinä on vain tekstiä miksi et kopioi tekstiä siihen Worldiin omalla koneella ota muistitikulle ja anna sitä sille? Vai mikä koulu juttu sull on?
- koska
joku viisas kirjoitti:
Jos siinä on vain tekstiä miksi et kopioi tekstiä siihen Worldiin omalla koneella ota muistitikulle ja anna sitä sille? Vai mikä koulu juttu sull on?
omalla koneella ei tuota wordia ole. =D Muille kiitos vastauksista, sainkin ton jo tehtyä !
- Mikrotukihenkilö 9
Tee WordPadilla niitä töitä. Löytyy joka koneesta ja ei vie paljon tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574