miten oma nimi pois netistä?

Neitokainen Lännestä

Minulla oli taannoin ilmoitus erään tanssiurheiluseuran sivuilla. Pyysin seuran atk-vastaavaa poistamaan ilmoitukseni, kuten hän sitten tekikin. Jos nyt kirjoitan Googleen oman nimeni, löytyy tuo vanha ilmoitus netistä kuitenkin! Haluan sen sieltä ehdottomasti pois, mutta onko siihen mitään konsteja? Seuran kotisivuilla ilmoitustani ei siis enää ole.

Pliis auttakaa!

12

3625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimesi on ja pysyy

Kannattaisi kaikkien jotka ei halua olla julkisia, miettä minne nimensä ja kuvansa työntää,

• Anonyymi

Kerran netissä, aina netissä.

• mitään

Pistin tuossa oman nimeni, etu sukunimi, googlen hakuun ja tulokseksi tuli noin 209 000 osumaa.
      Hakukoneet ovat silleen vekkuleita, että niistä ei voi itse poistaa mitään.
      Mutta kyllä ne tiedot sieltä aikanaan poistuu, siihen vain voi mennä aikaa jopa vuosia.

• aöslkhfgkjbw4

> Pyysin seuran atk-vastaavaa
        > poistamaan ilmoitukseni, kuten hän
        > sitten tekikin.
        > Seuran kotisivuilla ilmoitustani ei
        > siis enää ole.

> Hakukoneet ovat silleen vekkuleita, että
        > niistä ei voi itse poistaa mitään.

Voi poistaa.

6. Voitteko poistaa tietoni Googlen hakutuloksista?

Haluaisimme auttaa sinua, mutta Googlen hakutuloksissa näkyvät tiedot ovat peräisin ulkopuolisten tahojen julkisesti käytettävissä olevista verkkosivuista. Jotta tietosi poistetaan hakutuloksista, sinun on otettava yhteyttä kyseisen ulkopuolisen sivuston ylläpitäjään.

Kun muun sivuston kuin Googlen ylläpitäjä poistaa sinua koskevat tiedot tai estää Googlea ottamasta sivua mukaan hakemistoon, muutos näkyy automaattisesti Googlen hakutuloksissa sivun seuraavan indeksoinnin jälkeen. Jos ylläpitäjä tekee nämä muutokset, ja haluat meidän poistavan välimuistitallenteen nopeasti, lähetä pyyntö käyttämällä Internetsivun poistotyökalua (englanniksi).

http://www.google.com/webmasters/tools/removals

• Anonyymi

Minäkin pisti hakuun etu ja sukunimeni:
        Noin 232 000 tulosta

Eipä taida silti monikaan olla "minä" vaan nimikaimoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin pisti hakuun etu ja sukunimeni:
        Noin 232 000 tulosta

Eipä taida silti monikaan olla "minä" vaan nimikaimoja.

Sama täällä. Nimikaimoja pukkaa ja niiden omia harrastus-sivuja.

• pikku4

mulla sama ongelma menin 2 vuotta sitten facebookis liittyyn picbages sovellukseen muuten mua löydä facesta kun kaveririen kamut mut en saa sitä sovellusta pois eikä se lähe googlesta varmaan koskaan niin ärsyttää kyl pitäis saada ihmisten googlesta nimensä pois jos haluaa niin väärin . nyt en voi käyttää facessa profiilikuvaakaan kun nägyy googlessa. jos joku fiksu osaa auttaa niin iso KIITOS JA KUMARRUS

• Anonyymi

Harva tavallisen ihmisen tietoja menee googlettamaan, mutta onhan tuo surullista. Nettiin menee joskus itsestä sellaistakin tietoa, mitä ei ole itse sinne laittanut.

Googlella ainakin on Suomessa todella olematon asiakaspalvelu. Googleen on mahdotonta saada mitään kunnollista yhteyttä.

• Anonyymi

Kun eväste-esto on päällä, Google löytyy estettyjen joukosta käytännössä joka nettisivulla, vaikka ei käyttäisi Googlen selainta tai hakukonetta.

• Anonyymi

On niitä nettiarkistoja jotka arkistoi miljoonia kokonaisia sivustoja, ja tekee sen säännöllisesti.

Niistäpä ei saakaan mitään pois.

• Anonyymi

Kirjoita nettiin omalla nimelläsi että et osaakaan tanssia. Sehän ajaa saman asian.

• Anonyymi

Jos kerran se on yhtiön google haussa, niin tietenkin teet pyynnön googlelle että poistavat hakuehdotuksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      464
      8350
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      119
      5740
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      242
      4679
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      41
      4545
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      62
      4062
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3900
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      161
      3680
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1647
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      83