miten oma nimi pois netistä?

Neitokainen Lännestä

Minulla oli taannoin ilmoitus erään tanssiurheiluseuran sivuilla. Pyysin seuran atk-vastaavaa poistamaan ilmoitukseni, kuten hän sitten tekikin. Jos nyt kirjoitan Googleen oman nimeni, löytyy tuo vanha ilmoitus netistä kuitenkin! Haluan sen sieltä ehdottomasti pois, mutta onko siihen mitään konsteja? Seuran kotisivuilla ilmoitustani ei siis enää ole.

Pliis auttakaa!

12

2918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimesi on ja pysyy

      Kannattaisi kaikkien jotka ei halua olla julkisia, miettä minne nimensä ja kuvansa työntää,

      • Anonyymi

        Kerran netissä, aina netissä.


    • mitään

      Pistin tuossa oman nimeni, etu sukunimi, googlen hakuun ja tulokseksi tuli noin 209 000 osumaa.
      Hakukoneet ovat silleen vekkuleita, että niistä ei voi itse poistaa mitään.
      Mutta kyllä ne tiedot sieltä aikanaan poistuu, siihen vain voi mennä aikaa jopa vuosia.

      • aöslkhfgkjbw4

        > Pyysin seuran atk-vastaavaa
        > poistamaan ilmoitukseni, kuten hän
        > sitten tekikin.
        > Seuran kotisivuilla ilmoitustani ei
        > siis enää ole.

        > Hakukoneet ovat silleen vekkuleita, että
        > niistä ei voi itse poistaa mitään.

        Voi poistaa.

        6. Voitteko poistaa tietoni Googlen hakutuloksista?

        Haluaisimme auttaa sinua, mutta Googlen hakutuloksissa näkyvät tiedot ovat peräisin ulkopuolisten tahojen julkisesti käytettävissä olevista verkkosivuista. Jotta tietosi poistetaan hakutuloksista, sinun on otettava yhteyttä kyseisen ulkopuolisen sivuston ylläpitäjään.

        Kun muun sivuston kuin Googlen ylläpitäjä poistaa sinua koskevat tiedot tai estää Googlea ottamasta sivua mukaan hakemistoon, muutos näkyy automaattisesti Googlen hakutuloksissa sivun seuraavan indeksoinnin jälkeen. Jos ylläpitäjä tekee nämä muutokset, ja haluat meidän poistavan välimuistitallenteen nopeasti, lähetä pyyntö käyttämällä Internetsivun poistotyökalua (englanniksi).

        http://www.google.com/webmasters/tools/removals


      • Anonyymi

        Minäkin pisti hakuun etu ja sukunimeni:
        Noin 232 000 tulosta

        Eipä taida silti monikaan olla "minä" vaan nimikaimoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin pisti hakuun etu ja sukunimeni:
        Noin 232 000 tulosta

        Eipä taida silti monikaan olla "minä" vaan nimikaimoja.

        Sama täällä. Nimikaimoja pukkaa ja niiden omia harrastus-sivuja.


    • pikku4

      mulla sama ongelma menin 2 vuotta sitten facebookis liittyyn picbages sovellukseen muuten mua löydä facesta kun kaveririen kamut mut en saa sitä sovellusta pois eikä se lähe googlesta varmaan koskaan niin ärsyttää kyl pitäis saada ihmisten googlesta nimensä pois jos haluaa niin väärin . nyt en voi käyttää facessa profiilikuvaakaan kun nägyy googlessa. jos joku fiksu osaa auttaa niin iso KIITOS JA KUMARRUS

    • Anonyymi

      Harva tavallisen ihmisen tietoja menee googlettamaan, mutta onhan tuo surullista. Nettiin menee joskus itsestä sellaistakin tietoa, mitä ei ole itse sinne laittanut.

      Googlella ainakin on Suomessa todella olematon asiakaspalvelu. Googleen on mahdotonta saada mitään kunnollista yhteyttä.

    • Anonyymi

      Kun eväste-esto on päällä, Google löytyy estettyjen joukosta käytännössä joka nettisivulla, vaikka ei käyttäisi Googlen selainta tai hakukonetta.

    • Anonyymi

      On niitä nettiarkistoja jotka arkistoi miljoonia kokonaisia sivustoja, ja tekee sen säännöllisesti.

      Niistäpä ei saakaan mitään pois.

    • Anonyymi

      Kirjoita nettiin omalla nimelläsi että et osaakaan tanssia. Sehän ajaa saman asian.

    • Anonyymi

      Jos kerran se on yhtiön google haussa, niin tietenkin teet pyynnön googlelle että poistavat hakuehdotuksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1518
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1042
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe