Hyvä Fuengirolan kartta täältä

Sara

8

13684

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusto

Hyvä layout ja asiallinen sivusto, oikein positiivinen ja kiva. Toivottavasti tämän sivuston ylläpitäjä laajentaa sivujaan tulevaisuudessa. Keskustelufooruminkin olisi tervetullut jos oikein toivoa saa.

• doppelzungetm

Kaukana käsityksestäni hyvästä kartasta. Mainoslehtinen, terv tm

• varautunut

Onko katukuva karttaa olemassa siis autosta kuvattuna, missä näkyy tiet ja talot ?
        Ilmakuvaa tms .. ?

• Menestystä

Kaikki löytyy ilmaiseksi google mapsistä. Edes nettiyhteyttä ei tarvita sillä koko Malagan alueen voi ladata puhelimeen offline käyttöä varten. Sitten löytyy tosiaan kaikki ravintolat ja palvelut eikä vain suomalaiset. Turha täyttää luuria pikkukartalla joissa puutteelliset tiedot.

• Metrojakartta

Entä Sevillan kartta? Olen yrittänyt etsiä sellaista, jossa olisivat ainakin metroasemat mutta en ole löytänyt. Erillinen metro ja kaupunkikartta kyllä löytyvät, mutta olisi helpompi paikantaa pysäkin samalla kartalla. Muualla maailmasta sellaiset löytyy. Taitaa Espanja olla siinä suhteessa vielä takapajula

• turisti88
      • Metrojakartta

Kyllä minä tämän löysin, mutta siitä ei käy ilmi asemien sijainti. Sellaisiakin kaupunkikarttoja on olemassa, joissa näkyvät metro, ratikka ja bussilinjat. Esim Helsingistä ja Berliinistä. Myös Malagan ja Fuengirolan välisestä metrolinjasta. Kysäisin siksi, jos jollakulla olisi ollut Sevillasta enemmän tietoa kuin minulla. Uteliaisuus ei kuulu sivistykseen, mutta ilman uteliaisuutta ei ole sivistystä.

• Lataaja

Ei tolla mitaan tee. Kannattaa kayttaa Google Mapsia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      92
      1118
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      232
      859
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      75
      851
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      54
      734
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      73
      695
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      34
      612
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      51
      565
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      41
      560
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      557
    10. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      30
      535
    Aihe