Hyvä Fuengirolan kartta täältä

Sara

8

13666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusto

Hyvä layout ja asiallinen sivusto, oikein positiivinen ja kiva. Toivottavasti tämän sivuston ylläpitäjä laajentaa sivujaan tulevaisuudessa. Keskustelufooruminkin olisi tervetullut jos oikein toivoa saa.

• doppelzungetm

Kaukana käsityksestäni hyvästä kartasta. Mainoslehtinen, terv tm

• varautunut

Onko katukuva karttaa olemassa siis autosta kuvattuna, missä näkyy tiet ja talot ?
        Ilmakuvaa tms .. ?

• Menestystä

Kaikki löytyy ilmaiseksi google mapsistä. Edes nettiyhteyttä ei tarvita sillä koko Malagan alueen voi ladata puhelimeen offline käyttöä varten. Sitten löytyy tosiaan kaikki ravintolat ja palvelut eikä vain suomalaiset. Turha täyttää luuria pikkukartalla joissa puutteelliset tiedot.

• Metrojakartta

Entä Sevillan kartta? Olen yrittänyt etsiä sellaista, jossa olisivat ainakin metroasemat mutta en ole löytänyt. Erillinen metro ja kaupunkikartta kyllä löytyvät, mutta olisi helpompi paikantaa pysäkin samalla kartalla. Muualla maailmasta sellaiset löytyy. Taitaa Espanja olla siinä suhteessa vielä takapajula

• turisti88

Taidat itse asua takapajulassa.
      http://www.metro-sevilla.es/en

• Metrojakartta

Kyllä minä tämän löysin, mutta siitä ei käy ilmi asemien sijainti. Sellaisiakin kaupunkikarttoja on olemassa, joissa näkyvät metro, ratikka ja bussilinjat. Esim Helsingistä ja Berliinistä. Myös Malagan ja Fuengirolan välisestä metrolinjasta. Kysäisin siksi, jos jollakulla olisi ollut Sevillasta enemmän tietoa kuin minulla. Uteliaisuus ei kuulu sivistykseen, mutta ilman uteliaisuutta ei ole sivistystä.

• Lataaja

Ei tolla mitaan tee. Kannattaa kayttaa Google Mapsia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      135
      1679
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      256
      1212
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe