Täältä löytyy hyvä Fuengirolan kartta. Myös Torre&Benalmadena, Marbella ja Malaga löytyvät karttoina.
http://aurinkorannikko.fi/karttoja.html
Hyvä Fuengirolan kartta täältä
8
13506
Vastaukset
- sivusto
Hyvä layout ja asiallinen sivusto, oikein positiivinen ja kiva. Toivottavasti tämän sivuston ylläpitäjä laajentaa sivujaan tulevaisuudessa. Keskustelufooruminkin olisi tervetullut jos oikein toivoa saa.
- doppelzungetm
Kaukana käsityksestäni hyvästä kartasta. Mainoslehtinen, terv tm
- varautunut
Onko katukuva karttaa olemassa siis autosta kuvattuna, missä näkyy tiet ja talot ?
Ilmakuvaa tms .. ? - Menestystä
Kaikki löytyy ilmaiseksi google mapsistä. Edes nettiyhteyttä ei tarvita sillä koko Malagan alueen voi ladata puhelimeen offline käyttöä varten. Sitten löytyy tosiaan kaikki ravintolat ja palvelut eikä vain suomalaiset. Turha täyttää luuria pikkukartalla joissa puutteelliset tiedot.
- Metrojakartta
Entä Sevillan kartta? Olen yrittänyt etsiä sellaista, jossa olisivat ainakin metroasemat mutta en ole löytänyt. Erillinen metro ja kaupunkikartta kyllä löytyvät, mutta olisi helpompi paikantaa pysäkin samalla kartalla. Muualla maailmasta sellaiset löytyy. Taitaa Espanja olla siinä suhteessa vielä takapajula
- turisti88
Taidat itse asua takapajulassa.
http://www.metro-sevilla.es/en- Metrojakartta
Kyllä minä tämän löysin, mutta siitä ei käy ilmi asemien sijainti. Sellaisiakin kaupunkikarttoja on olemassa, joissa näkyvät metro, ratikka ja bussilinjat. Esim Helsingistä ja Berliinistä. Myös Malagan ja Fuengirolan välisestä metrolinjasta. Kysäisin siksi, jos jollakulla olisi ollut Sevillasta enemmän tietoa kuin minulla. Uteliaisuus ei kuulu sivistykseen, mutta ilman uteliaisuutta ei ole sivistystä.
- Lataaja
Ei tolla mitaan tee. Kannattaa kayttaa Google Mapsia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2383151
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1262259Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta151765Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2191763Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3051594Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita481299- 511263
- 1111081
- 941016
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58994