Neuvos pilannut tämän palstan

kun jotkut näyttävät olevan, kovasti sitäkin mieltä ja kukahan kertoisi millä tavalla se on tapahtunut ja vielä omalla nimellään niin kuin minäkin teen, Eero Antero Seppänen Suomussalmelta

16

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katri*

      Ei ole Neuvos pilannut palstaa, päinvastoin tuo
      oman, erilaisen lisänsä palstan kirjoituksiin.

      Ihmettelen tätä rekisteröidyillä nimimerkeillä kirjoittavien ajottain ilmenevää panettelua.

      Syy taitaa ollakin kainuulaisessa kateudessa,
      haukutaan muita, kun ei itse uskalleta tehdä mitään.

    • Kuokkija naapurista

      perusta arvosteluista yhtään mitään. Antaa heidän mankua joutavia, ei vissiin ole järkevämpää sanomista. Et sinä palstaa pilaa, päinvastoin on mukavaa, kun olet mukana. Tuot oikein mukavan persoonallisia tuulahduksia tänne. Jatketaanhan vaan turisemista kuten ennenkin.

    • Ihan totta

      Neuvos ei ole sattunut huomaamaan yhtä pientä asiaa: tämä on Suomussalmi-palsta eikä Rantaneuvos-palsta.

      Neuvos pyörii oman napansa ympärillä eikä huomaa, että Suomussalmella on noin 10.000 muutakin suomussalmelaista.

      Jos nuo kaikki muut käyttäytyisivät täällä Rantaneuvoksen tapaan, loppuisi Suomi24:n servereistä kovalevytila kesken eikä kukaan ehtisi lukea tätä palstaa siinä tahdissa kuin tänne tulee tekstiä. Ei ehtisi eikä varsinkaan viitsisi.

      Kirjoittaisit Suomussalmi-aiheista etkä omasta, ihmistä suuremmasta persoonastasi, niin kaikki olisi (melkein) hyvin!

      • ei sellaista päivää tulekkaan Suomussalmi palstalle että me kaikki, alle 10 000 olisimme tänne kirjoittamassa tai sitten lukemassa.
        Neuvoksen on helpoin tapa kirjoittaa omista henkilökohtaisista asijoista, ettei niitä tarvitse enää kenenkään lähteä muuksi muuttamaan ja kirjoittelee jopa henkilö kohtaisella nimellään Eero Seppänen, nimimerkkiä "Rantaneuvos" käyttäen, ettei epäillä muita Eero Seppäsiämme, syksyä ja antaa talven tulla.


      • haihattelua

        Ootteko huomanneet, että yleensä nimimerkeillä kirjoittavat puolustavat joka käänteessä toisiaan, mikä siinä on. Niin no, olisko se ylempiarvoisuus heillä ällissä.


      • haihattelua kirjoitti:

        Ootteko huomanneet, että yleensä nimimerkeillä kirjoittavat puolustavat joka käänteessä toisiaan, mikä siinä on. Niin no, olisko se ylempiarvoisuus heillä ällissä.

        siitäkin, kuka kutakin puolustelee ja millä perusteilla, arvailusi ei tietenkään ole etes tarpeen.
        Arvauskeskus toimii tien toisella puolella Ämmässä ja lopputulos onkin jo kaikkien tiedossa.


    • sääliäkö

      kerjäät! Tottakai tänne mahtuu niitäkin, jotka ovat samalla älyllisellä tasolla, kuin sinäkin ja he lukevat typeryyksiäsi varmasti hyvinkin mielissään. Mutta sinä pilkkaat joutavuuksillasi sen suuren enemmistön älyllisyyttä, noilla itsesi ja oman egosi nostamiseen tarkoitetuilla lapsellisuuksilla!

      • kaikkien kukkien kukkia

        Tällä palstalla on sana vapaa, ollaan iloisia, ettemme kaikki ole samanlaisia, se olisi pirun tylsää. Naristaan, nauretaan, vitsaillaan, vinoillaan ja aina välillä kirjoitellaan asiaakin, ettei totuus ( mikä se sitten lieneekin) unohtuisi.


      • oteta selvää, jokaisella on sellainen äly, jonka on jo synnyinlahjaksi saanut ja sillä pitäes taivaltaa, tämä ainut kertainen taival.
        En kerjää kumpaakaan vaan kirjoittelen siinä missä muutkin kun kerran on löyänyt tälläisen mahdollisuuden.
        Älä sinä ees hätäile sitä, ihminen vanhenmuuten tulee jo toisen kerran lapseksi, toiset aikaisemmin kuin toiset, jääden talvea tuloa odottelemaan, vaikka tulee se kyllä aivan odottamattakin.


      • Ällitälli.
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        oteta selvää, jokaisella on sellainen äly, jonka on jo synnyinlahjaksi saanut ja sillä pitäes taivaltaa, tämä ainut kertainen taival.
        En kerjää kumpaakaan vaan kirjoittelen siinä missä muutkin kun kerran on löyänyt tälläisen mahdollisuuden.
        Älä sinä ees hätäile sitä, ihminen vanhenmuuten tulee jo toisen kerran lapseksi, toiset aikaisemmin kuin toiset, jääden talvea tuloa odottelemaan, vaikka tulee se kyllä aivan odottamattakin.

        Katsoppa peiliin rantis,sinä kirjoittelet mitä mieleen juolahtaa ja kun joku ei olekkaan sinun kanssa samaa mieltä,nostat ötäkän ja uhkailet muita kirjoittajia rikosilmoituksilla,leikit vielä poliisiakin,niin johan syntyy rakentavaa keskustelua,menee niin överiksi ettei tänne viitsi enää monikaan kirjoitella.eikä tänne ole tarkoituskaan omalla nimellä kirjoittaa vaan nimimerkillä tai ilman,samanarvoisia kumpikin.muilla ei ole niin kovaa pätemisen tarvetta saada oma nimi näkyviin.jos kerran olet jonkun sortin kirjailija,niin eikö kannattaisi tekstin sisältö tarkistaa ennen kun laittaa sen muiden luettavaksi.


      • 1940-luvulla syntynyt
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        oteta selvää, jokaisella on sellainen äly, jonka on jo synnyinlahjaksi saanut ja sillä pitäes taivaltaa, tämä ainut kertainen taival.
        En kerjää kumpaakaan vaan kirjoittelen siinä missä muutkin kun kerran on löyänyt tälläisen mahdollisuuden.
        Älä sinä ees hätäile sitä, ihminen vanhenmuuten tulee jo toisen kerran lapseksi, toiset aikaisemmin kuin toiset, jääden talvea tuloa odottelemaan, vaikka tulee se kyllä aivan odottamattakin.

        Ettei lukijoilla ja arvostelijoilla tule luppohetkiä.


      • Ällitälli. kirjoitti:

        Katsoppa peiliin rantis,sinä kirjoittelet mitä mieleen juolahtaa ja kun joku ei olekkaan sinun kanssa samaa mieltä,nostat ötäkän ja uhkailet muita kirjoittajia rikosilmoituksilla,leikit vielä poliisiakin,niin johan syntyy rakentavaa keskustelua,menee niin överiksi ettei tänne viitsi enää monikaan kirjoitella.eikä tänne ole tarkoituskaan omalla nimellä kirjoittaa vaan nimimerkillä tai ilman,samanarvoisia kumpikin.muilla ei ole niin kovaa pätemisen tarvetta saada oma nimi näkyviin.jos kerran olet jonkun sortin kirjailija,niin eikö kannattaisi tekstin sisältö tarkistaa ennen kun laittaa sen muiden luettavaksi.

        kun haluan luopua partakarvoistani.
        Piti tässä jonkun asettua järjestyksen pitoonkin kun muukaan ei enää näyttänyt auttavan ja sillä siisti. Minä rantaneuvos Eero Seppänen Suomussalmelta en jatkossakaan suvaitse sellaista toisten solvaamista, panettelua ja herjaamista.
        Suomenkieli on rikaskieli ja käyttäämme sitä myös sellaisenaan ja ennen kaikkea, meillä on oma murteemme, jota toivoisin enemmän tänne keskusteluumme.


      • 1940-luvulla syntynyt kirjoitti:

        Ettei lukijoilla ja arvostelijoilla tule luppohetkiä.

        sen vuoksi että kunse on muillakin, vaan sitä varten että minä myös tätä käytänkin.
        Tietokoneeni on auki, yleensä aamusta puolelleöille ja kun nyt laitoin kotisivuilleni valokuvia, jopa aamuyölle, katso www.rantaneuvos.com


      • valtaisat
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        sen vuoksi että kunse on muillakin, vaan sitä varten että minä myös tätä käytänkin.
        Tietokoneeni on auki, yleensä aamusta puolelleöille ja kun nyt laitoin kotisivuilleni valokuvia, jopa aamuyölle, katso www.rantaneuvos.com

        Oli hyvä kuvagalleria, kiitos, oli mielenkiintoinen.


      • kaikkien kukkien kukkia kirjoitti:

        Tällä palstalla on sana vapaa, ollaan iloisia, ettemme kaikki ole samanlaisia, se olisi pirun tylsää. Naristaan, nauretaan, vitsaillaan, vinoillaan ja aina välillä kirjoitellaan asiaakin, ettei totuus ( mikä se sitten lieneekin) unohtuisi.

        perusoikeuksiamme että voimme ilmaista itseämme.


      • valtaisat kirjoitti:

        Oli hyvä kuvagalleria, kiitos, oli mielenkiintoinen.

        neuvoksen kotisivuilla ja hyvää syksyn jatkoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe