vapaa kierto

----

Onko kokemusta Vapaa Kierto kalaöljykapseleista?
Entä villakerrasto ?
Jos olet vakitilaaja,voitko mahdollisesti tilata minulle villakerraston kun eivät myy kerrastoa ilman kapseleita
[email protected]

13

5831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmu

      Joo olen vuoden syönyt niitä kapseleita ja en ainakaan mitää ihmeempiä ole huomannut. ei vahinkoa eikä sensaatiomaista hytötyä.. Vaikea sanoa onko mitään sitten sisällä elimistössä muuttunut parempaan. kolesterrolit yms ei nyt tutkittu kahteen vuoteen.

      • ----

        Voitko laittaa postia suoraan minulle?


      • Mistä kalasta?

        Mielstäni kysessä oleva tuote ei sisällä riittävästi omega 3. Ja epäilen että kuorilo on liivatetta.


    • k-kaupan

      ade kalaöljyä

      maksaa 3€ kuukauden annos,, hintalapussa tosion lukee 4,5€ jostain syystä, on ollu jo pitkän aikaa

    • karin

      Olen syönyt kyseisiä kapseleita jo varmaan 3 vuotta, en ole huomannut mitään erikoisia vaikutuksia, mutta en niitä uskalla lopettakkaan....Taidan siirtyä halvempaan kalaöljyyn, mikähän vastaa tätä vapaa kierron tuotetta?

      • ----

        Jos olet vakitilaaja niin voitko tilata minulle villakerraston Eivät nimittäin nykyään myy muille ja vaatteet ovat hyvät ja edulliset
        Kirjoita minulle suoraan niin sovitaan miten
        [email protected]


      • tilaa koko
        ---- kirjoitti:

        Jos olet vakitilaaja niin voitko tilata minulle villakerraston Eivät nimittäin nykyään myy muille ja vaatteet ovat hyvät ja edulliset
        Kirjoita minulle suoraan niin sovitaan miten
        [email protected]

        settiä? Voithan heittää pillerin huitsin nevadaan ja pitää sen kerraston, älä passauta ittees.


      • ostanut tuotetta,

        jonka hyödystä tai haitasta et ole selvillä. Voi härtsyykeli sentään ja vielä tämän päivän Suomessa joku toimii näin.
        Mene apteekkiin, siellä osataan neuvoa ja siellä on asiantuntijoita.
        Ei kannata hurahtaa kaikkeen ottamatta ensin selvää tuotteen vaikutuksista, jotkut saattavat olla haitallisia sisäelimistölle.


    • On kokemusta

      Mitään oikeata faktaa noiden pillereiden tehosta ja hyödyllisyydesta ei ole.

      Mutta ketä uskoa, ketä kuunnella?

      Valitettavasti esim. ravitsemusterapeutteja on Suomessa niin vähän että hyvin harva pystyy koskaan pääsemään ravitsemusterapeutin juttusille. Toisaalta esim. lääkäreillä on harvoin aikaa keskustella potilaan ruokavaliosta muutamia minuutteja pidempään, ei aina sitäkään. Ruokavalion suhteen lääkärit eivät käytännössä koskaan ehdi "hoitamaan terveyttä" vaan pystyvät puuttumaan tilanteeseen vasta kun tarvitsee "hoitaa sairautta" - eli kun esim. potilaan merkittävä ylipaino, tupakointi tai liiallinen alkoholinkäyttö ovat aiheuttaneet komplikaatioita, joita tarvitsee hoitaa. Ennaltaehkäisevä työ olisi tietenkin järkevintä. Ravitsemussuositusten omaksuminen on helpointa silloin kuin ihmisen elintavat eivät poikkea joka suhteessa ravitsemussuosituksista. Normaalipainon saavuttaminen ja ylläpito on helpointa silloin kun ihminen on normaalipainoinen tai ainoastaan lievästi ylipainoinen. Tupakoimattomuus on tietenkin helpointa saavuttaa sillä ettei koskaan aloitakaan tupakointia.

      Tietoa ruoasta ja ravitsemuksesta on siis tarjolla kaikkialla. Ajoittain on oikeasti vaikeaa tietää mihin lähteeseen voi luottaa. Varmasti huomattavasti useammin on ongelma se että luotamme meille tarjottimella valmiiksi eteen tuotuun tietoon liian helposti, miltei sokeasti. Harvemmin ongelma on se että suhtautuisimme meille tarjottuun tietoon liian skeptisesti. Mutta silti esim. median lyhyesti uutisoimiin tutkimustuloksiin kannattaa aina suhtautua varauksella. Media ensinnäkin valitsee uutisoitavaksi ainoastaan tulokset jotka ovat riittävän "mediaseksikkäitä" eli siis mahdollisiman provosoivia. Media kertoo tutkimuksesta ainoastaan muutaman seikan, valitettavan usein jopa tutkimuksen todellisen lopputuloksen kannalta epärelevantin tiedon. Toisaalta usein jätetään kertomatta kuinka laaja tutkimus oli, kuinka pitkäkestoinen tutkimus oli, mitä virhelähteitä siinä oli jne. Sekin jätetään usein kertomatta että esim. joku yksityinen yritys oli kustantanut tutkimuksen.

    • Perskele

      Sen verran kokemusta, että ko. kapselit sulattavat kertakäyttömukin tai -lusikan. Mitähän ne sulattavat niitä syövillä... minä ainakin heitän loput roskikseen...

      • dyytr

        Kuulin asiasta kesällä ja samalla lopetin käytön. Miten tämmöinen on mahdollista Suomessa?


    • ETYYLIESTERI OMEGA!

      Joo etyyliesteri muodossa olevat omega valmisteet kykenee heikentämään muovivalmisteita, mutta tietääkseni ihmisen elimistö ei koostu muovista? Tuote on kyllä tutkittu ja testattu, että ei sen pitäis olla haitallinen, ja yhtiöhän on tietääkseni toiminut suomessa jo vuodesta 1999 lähtien ja ihan sydän liiton suosittelema :o voiko tällänen tuote sitten muka olla haitallinen, epäilen. Ja ihan turhaan tuskin Norjankaan kansanterveyslaitos sitä suosittelisi. Taisi muuten olla ainut omega valmiste mitä ne suosittelivat, ja se on aika hyvin jos ajattelee että norjasta tulee lähes tulkoon kaikki omega valmisteet mailman markkinoille. Ja joo omegan vaikutuksiahan on tutkittu jo vuosikymmeniä, asiaan perehdyttyäni, huomasin että omegasta on tehty yli 10 000 luotettavaa tutkimusta, ja käsittääkseni maailmasta ei löydy yhtäkään huippu-urheilijaa joka ei käyttäisi omegaa. Tottahan on se että esim marevan potilaat eivät saisi syödä vertaohentavaa omega valmistetta. (Eli A-vitaminia sisältäviä omega valmisteita ei ainakaa, ja jos niitä ei ole käsitelty oikein tuotantoprosessissa.)
      Tutkimusten mukaa jopa marevan potilaat saavat syödä (tapauskohtasta) tiettyjä omega valmisteita ja näin voivat vähentää omaa lääkitystään. (Vältytään lääkkeiden haittavaikutuksilta.) Lääkärit tosin suosittelevat mielummin lääkkeitä sillä lääkemarkkinoista ja ostovoimastahan he loppujen lopuksi rahansa saavat.

      Kaikki katsokoon asiaa omasta näkökulmastaan, ja tehkööt omat päätöksensä. Mutta itse kemian opiskelijana olen päätynyt päätökseen, että omega on valintani, sillä siihen on niin paljon liitetty muitakin terveysvaikutuksia ja tutkimuksia. Oma hypoteesini näihin on jokseenkin sama. Hyötyä olen saanut mm.ssa ihooni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe