Onko digipiirturia vaikea käyttää?
Tulee nimittäin kohtapuoleen ajankohtaiseksi sen käyttö. Se mitä kerran olen nähnyt, niin aika monimutkikas oli ja ei selvinnyt sen käyttö.
Ollakko täällä kellään kokemusta siitä piirturista ja onko niin vaikea mitä alkuun näyttää.
Digipiirturi
5
3560
Vastaukset
- niin tuore
peli että ohjekirja varmasti vielä autosta löytyy. Sieltä, ihan oikeasti, löydät tarvittavan tiedon. Lyhyesti, kortti koneeseen, entteriä niin monta kertaa ettei enää kysele mitään. Lopetettaessa taas numeronapista pitkään painamalla alkaa kone kysellä kaikkea. Enteriä niin kauan että kortti tulee pihalle. Ja onhan työnantaja järjestänyt tilaisuuden tyhjentää kortti kuukauden välein?
- Piirtää
Oon ajanut vuoden digipiirturiautoa. Ei ole ongelmia, kortti koneeseen. Muutaman kerran OK nappia ja menoksi. Pitää tauot kunnolla ja ajallaan ja ennenkaikkea muistaa laittaa piirturin tauolle. Maaliin tulessa poistonappia ja muutamaan kysymykseen OK.
Kuukauden välein kortin purku firman tikulle. Yrityskortti kakkospesään ja tikku koloon.
Muuta en oo tarvinnu tietää.
Poliisille ei muuten tarvitse tulostella mitään sieltä jos pyytäävät. Eikä tarvitse olla tulosteita edellisistä reissuista. Niillä pitää olla tarkastusta varten lukulaite.
Hauskoja hetkiä digiajan kanssa...- ottavat
viranomaiset ihan itse.näin on mulle käynyt.tosin ei oikein ymmärtänyt siitä mitään.
- Hölömölöläinen
Entäs jos ei ole vielä korttia kun pitäisi autolla liikenteeseen lähteä? Saako ajaa vaikka korttia ei ole vielä hankkinut? Ja jos saa niin mitäs sille digille sillon tehdään?
Ei ole. Monissa autoissa ei tartte muutakuin tunkea kortti sisään ja poistaa ajon loputtua. Piirturi hoitaa kaiken muun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633812Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091423- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651064Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14877- 38860
Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11847Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839- 65831