Digipiirturi

hoh,hoijaa

Onko digipiirturia vaikea käyttää?
Tulee nimittäin kohtapuoleen ajankohtaiseksi sen käyttö. Se mitä kerran olen nähnyt, niin aika monimutkikas oli ja ei selvinnyt sen käyttö.
Ollakko täällä kellään kokemusta siitä piirturista ja onko niin vaikea mitä alkuun näyttää.

5

3582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tuore

peli että ohjekirja varmasti vielä autosta löytyy. Sieltä, ihan oikeasti, löydät tarvittavan tiedon. Lyhyesti, kortti koneeseen, entteriä niin monta kertaa ettei enää kysele mitään. Lopetettaessa taas numeronapista pitkään painamalla alkaa kone kysellä kaikkea. Enteriä niin kauan että kortti tulee pihalle. Ja onhan työnantaja järjestänyt tilaisuuden tyhjentää kortti kuukauden välein?

• Piirtää

Oon ajanut vuoden digipiirturiautoa. Ei ole ongelmia, kortti koneeseen. Muutaman kerran OK nappia ja menoksi. Pitää tauot kunnolla ja ajallaan ja ennenkaikkea muistaa laittaa piirturin tauolle. Maaliin tulessa poistonappia ja muutamaan kysymykseen OK.

Kuukauden välein kortin purku firman tikulle. Yrityskortti kakkospesään ja tikku koloon.

Muuta en oo tarvinnu tietää.

Poliisille ei muuten tarvitse tulostella mitään sieltä jos pyytäävät. Eikä tarvitse olla tulosteita edellisistä reissuista. Niillä pitää olla tarkastusta varten lukulaite.

Hauskoja hetkiä digiajan kanssa...

• ottavat

viranomaiset ihan itse.näin on mulle käynyt.tosin ei oikein ymmärtänyt siitä mitään.

• Hölömölöläinen

Entäs jos ei ole vielä korttia kun pitäisi autolla liikenteeseen lähteä? Saako ajaa vaikka korttia ei ole vielä hankkinut? Ja jos saa niin mitäs sille digille sillon tehdään?

• Ei ole. Monissa autoissa ei tartte muutakuin tunkea kortti sisään ja poistaa ajon loputtua. Piirturi hoitaa kaiken muun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3315
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1321
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1265
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe