bileiden suunnitelu jää vähemmälle...

*uuaah*

Tämä on jatkoa tarinaan Pihlasta ja minusta. Muistattekos, kaksin saaressa uimareissulla jne…

Me istuimme hiljaa olohuoneessamme ja katsoimme televisiosta jotain teinileffaa. Saaresta ei oltu puhuttu, eikä sen jälkeen paljoa mistään muustakaan. En ollut varsinaisesti pahoillani hiljaisuudesta; meillä molemmilla taisi olla ihan tarpeeksi ajateltavaa siihen että hiljaisuus oli luonnollista.
Kun ajattelin sitä jälkeen päin… Pihlan hellä mutta vaativa kosketus, kaikki nautinto ja kosketukset. Olin valmis ottamaan sen uudestaan milloin vain. Mutta kuitenkin minusta tuntui hieman pahalta ajatella Pihlaa sillä tavoin, mutta se kokemus…Pelkäsin, että Pihlalle jäi huonoja muistoja tai että hän olisi jatkossa todella vaivautunut seurassani, jopa sitä että ystävyytemme ei olisi enää koskaan yhtä…no, ystävyyttä.
Pihla liikahti levottomasti.
”Tota, hmm. Voitaisko me käydä tänään…..saunassa?” hän kysyi.
Minä käänsin katseeni häneen. Hänen silmistään kiilui villiys ja minä kyllä tiesin mitä se tarkoitti. Olin niin helpottunut ja kiihotuin tulevan ajattelemisesta. Hymyilin hänelle tietävästi ja nousin mennäkseni laittamaan saunan päälle.
Tullessani takaisin Pihla totesi, ettemme olleet suunnitelleet huomisia bileitä vielä juuri nimeksikään, joten lähdimme istahdin hänen viereensä sohvalle suunnittelemaan.

”…mutta hän ei ole tänään maisemissa. Pitäisi kai pyytää Jerryä jos sillä olisi aikaa. Damn, miksi Suomessa täytyy olla täysi ikäinen ostaakseen omat juotavansa? Toisaalta taas Jerry ei välttämättä suostu…Eikös Jerryllä ja sillä yhdellä blondilla d-luokalta ollut jotai juttua viimeksi? Jos pyytäisi sen tytön mukaan, voisi Jerrykin innostua, sillä hän voisi vähän innostua, Jerryhän kyseli blondin perään vasta viime viikolla…..Pihla? Etkö sä yhtään kuuntele?”
Olimme keskustelleet jo lähemmäs tunnin. Nyt Pihla vain istui ja tuijotti minua. Hmm…Tarkemmin sanottuna rintojani. ”Pihlaa…Maa kutsuu.”
”Eikä kutsu kun….”, Pihla vaikeni kesken ja siirtyi lähemmäs minua. Hän painoi kevyesti huulensa omilleni. Minä vastasin hänen suudelmaansa varovasti. Tunsin miten hänen kielensä liukui suuhuni. Se pyöri kieleni ympäri, kietoutui ja kutitteli. Liikahdin varovasti. Pihla laskeutui makuuasentoon ja veti minut päällensä. Tuntui todella hyvältä olla siinä, kiinni hänessä. Vatsa vatsaa vasten.
Pihla painoi kätensä pepulleni ja veti minua kiinni itseensä. Irrotin huuleni hänestä hetkeksi ja siirryin hieman painaakseni ne uudesta hänen kaulalleen. Pihla inahti. Hän painoi minua kovemmin itseään vasten. Näykkäisin Häntä korvanlehdestä ja kuiskasin: ”Sauna on valmis.”
Nousin puristaen kevyesti Pihlan rintoja. Iskin silmää ja lähdin edeltä saunaan.
Riisuuduin ja menin suoraan lauteille. Asetuin makaamaan ylälauteelle ja suljin silmäni. Ihana, lämmin ilma ympäröi vartaloni. Pihlaa ei kuulunut. Ajatukseni alkoivat vaeltaa ja vaivuin puoliuneen.

Havahduin jonkin kylmän koskettaessa klitoristani. Raotin silmiäni. Pihla siellä hiveli minua jääpalalla. Se tuntui ihanalta. Muuta kroppaani kuumotti, kun herkimpäni sai jäistä käsittelyä. Pihla kohotti jääpalan huulilleen ja nuolaisi nesteitäni sen pinnalta. Hän asetti jääpalan napani päälle ja siirsi päänsä jalkojeni väliin. Hän raotti häpyhuuliani ja nuoli ensin mahlaa pillustani. Klitorikseni sykki halusta, kun hän viimein siirtyi sen pariin. Hänen pitkät nautiskelevat nuolaisunsa…Huohotin ja värisin nautinnosta.
”Miltäh…mä maistun?” kuiskasin.
”Mmmm”, Pihla vastasi ja imi klittaani kiimaisesti.
Ei kestänyt kauaa, kun jo värähtelin orgasmin kourissa. Sen aallot kulkivat lävitseni. Tämä oli jotain paljon parempaa, kuin onni oman käden kautta. Huohotin hetken paikoillani, kunnes nousin. Tönäisin Pihlan hikisen vartalon lauteelle makuu asentoon ja annoin hänen vuorostaan nauttia.
Pihla maistui niin…Kiimaiselta. Hänen tummat häpykarvansa kutittivat naamaani nuollessani häntä. Hänen pieni klitoriksensa nöpötti kovana kiimasta. Se värähteli lipaisujeni tahdissa.
Yhtäkkiä Pihla nousi istumaan. Hän veti minut alemmalle lauteelle ja asettui itse ylälauteen reunalle ja levitti haarojaan. Minua ei tarvinnut kahdesti käskeä, makunautintoni olivat jääneet pahasti kesken asennonvaihdoksen takia. Vein käteni hänen takamukselleen vetäen hänen pilluaan kiinnimmäs naamaani. Pihla alkoi heiluttaa hieman lantiotaan. Hän kiskoi päätäni käsillään pilluaan päin ja puristi reisillään. En meinannut saada henkeä, mutta jatkoin silti nuolemista. Pihlan klitta oli suussani, minä en ainoastaan nuollut sitä vaan minä imin ja suutelin sitä. Tunsin miten Pihla laukesi sykkien suuhuni.
Hetken hän vavahteli paikallaan, mutta janosi jo pian lisää. Oli taas minun vuoroni käydä makaamaan ylälauteelle. Pihla tuli päälleni. Hän asetti pillunsa minun pilluani vasten, rintansa minun rintojani vasten ja suunsa minun suutani vasten ja alkoi hangata. Me hinkkasimme pillujamme toisiaan vasten hyvänolontunteen valtaamina. Se oli valtavan ihanaa. Hiki valui märkiä kehojamme pitkin ja pillut litisivät. Nesteemme sekottuivat, kun molemmat laukesimme yhtä aikaa. Pihla jäi makaamaan päälleni. Huulemme ja kielemme työskentelivät yhä; emme päästäneet suitamme irti toisistaan. Hetken kuluttua lopetimme ja makasimme siinä päällekkäin ihan hiljaa ja huohottaen.
”Kiitos, se oli taivaallista!” Pihla kuiskasi. ”Mennään suihkuun.”

3

7609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *uuaah*

      Pahoittelen kirjotusvirheitä ja saman toistoa, on jäänyt näköjään pari kohtaa korjaillessa poistamatta jne.... toivottavasti saatte selvää.

      • anna

        tarina oli ihanan kiihoittava... lisääkin lukisi mielellään


    • ~kiss~

      toi tarina oli TOOSI kiihottava ja toivon et jatkat yhtä yxityis kohtasesti jatkos tai jos et enää jatka nii et vois alkaa kirjottaa/ lähettää mun mailii jotai sexinovellei??? mä pyydän et toteutan jommankumman toiveeni!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe