Isken naisen...

tomppa2006

...tai paremmin sanottuna, teen valloituksen ihan itse. Ei tarvita naiselta itsensä esiintuomista tai keikistelyä. Osaan päätellä naisen mielenkiinnon muutenkin. Miehen on tehtävä aloite, tämän jälkeen juttu joko kolahtaa ja lähtee etenemään tai sitten ei...

Naisten tekemiä iskuyrityksiä pidän naurettavina, koko naisellisuutta loukkaavana pelleilynä. Jos nainen onnistuu tällä tavoin itselleen miehen hankkimaan, saa riesakseen nyhverön, josta miehisyys on kaukana.

80

7589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MyNicki

Naisten tekemiä iskuyrityksiä pidän naurettavina, koko naisellisuutta loukkaavana pelleilynä. Jos nainen onnistuu tällä tavoin itselleen miehen hankkimaan, saa riesakseen nyhverön, josta miehisyys on kaukana.

Kahdenkauppa on molemminpuolista, mutta eise sitä tarkoita aloitushetkellä, et se mies olis.
      Kun ne katselevat eri-silmillä ympärilleen :)

Oletko ajantasalla, live puolella?

• tomppa2006

...vapaa mielipide. Tarkoitatko ajantasalla oloa, että nykyään naiset iskevät miehiä?

Kyseessä on tosiaan kahden kauppa, mutta jommankumman on tehtävä aloite. Minun mielestäni perinteitä kunnioittaen sen tekee mies. Kaikki asiat eivät vielä ole tasa-arvoisia.

• sandman
        tomppa2006 kirjoitti:

...vapaa mielipide. Tarkoitatko ajantasalla oloa, että nykyään naiset iskevät miehiä?

Kyseessä on tosiaan kahden kauppa, mutta jommankumman on tehtävä aloite. Minun mielestäni perinteitä kunnioittaen sen tekee mies. Kaikki asiat eivät vielä ole tasa-arvoisia.

ookko sä kuunnellu frederikkiä vai millasis baareis oikein pyörit. Kyl noi sun teesit kuuluu mun mielest Berliinin muurin aikaan. Tosin jokaisell suotakoon mielipide sellasen ko asiat näkee ja kokee.

Jos kaverill ulkonäkö riittää ni silt revitää paitaki päält ;)
        (ei tosin takaa kovin pitkäaikast ja henkevää suhet mut mut kyse oli kai iskemisest)

Siin on sull alotett

• tomppa2006
        sandman kirjoitti:

ookko sä kuunnellu frederikkiä vai millasis baareis oikein pyörit. Kyl noi sun teesit kuuluu mun mielest Berliinin muurin aikaan. Tosin jokaisell suotakoon mielipide sellasen ko asiat näkee ja kokee.

(ei tosin takaa kovin pitkäaikast ja henkevää suhet mut mut kyse oli kai iskemisest)

Siin on sull alotett

...sinä siis kävelet baaritiskille ja odotat, koska naiset alkavat iskeä sinua?

Uskon minun taktiikallani olevan onnistumisprosentin suurempi? Mies tekee aloitteen, aina voi tulla nenille, mutta myös ihania yhteisymmärryksessä kolahtavia lemmentarinoita.

• sandman
        tomppa2006 kirjoitti:

...sinä siis kävelet baaritiskille ja odotat, koska naiset alkavat iskeä sinua?

Uskon minun taktiikallani olevan onnistumisprosentin suurempi? Mies tekee aloitteen, aina voi tulla nenille, mutta myös ihania yhteisymmärryksessä kolahtavia lemmentarinoita.

odottava jää aina nuolemaan näppejään, nopeet syö hitaat. Mun pointti oli et kyll se toimii molemmin päin, iha sama kumpi on aktiivinen ei se siitä miksikään muutu.

Aloitteeliselle naiselle voi ja pitää sanoa NO jos ei kerta kiinnosta, ei se ole sen kummempaa.
        Ei hyvällä itsetunnolla liikkeellä oleva sellasest suutu. Se leikin kestäköön ken leikkiin ryhtyy.

• tomppa2006
        sandman kirjoitti:

odottava jää aina nuolemaan näppejään, nopeet syö hitaat. Mun pointti oli et kyll se toimii molemmin päin, iha sama kumpi on aktiivinen ei se siitä miksikään muutu.

Aloitteeliselle naiselle voi ja pitää sanoa NO jos ei kerta kiinnosta, ei se ole sen kummempaa.
        Ei hyvällä itsetunnolla liikkeellä oleva sellasest suutu. Se leikin kestäköön ken leikkiin ryhtyy.

...eikös silloin se mies ole hidas tai sokea, jos ei ymmärrä naisen olevan kiinnostunut, ennenkuin tämän täytyy tulla kertomaan se?

Itseään esiintuovien ja tyrkyttävien naisten vilpittömät tarkoitusperät voi mies käsittää väärin. Aloitteen tekevien miesten tarkoitushakuinen päämäärä on sitten taas kaikkien tiedossa...

• sandman
        tomppa2006 kirjoitti:

...eikös silloin se mies ole hidas tai sokea, jos ei ymmärrä naisen olevan kiinnostunut, ennenkuin tämän täytyy tulla kertomaan se?

Itseään esiintuovien ja tyrkyttävien naisten vilpittömät tarkoitusperät voi mies käsittää väärin. Aloitteen tekevien miesten tarkoitushakuinen päämäärä on sitten taas kaikkien tiedossa...

ole hitaudesta tai sokeudesta kysymys vaan aloitteellisuudesta. Sä et vaan voi ymmärtää asiaa kun se minulle on itsestään selvyys.

Toi oli varsinainen helmi ;)
        "Itseään esiintuovien ja tyrkyttävien naisten vilpittömät tarkoitusperät voi mies käsittää väärin. Aloitteen tekevien miesten tarkoitushakuinen päämäärä on sitten taas kaikkien tiedossa... "

Uskot sä ite ihan oikeesti viel tommoseen.

• MyNicki
        tomppa2006 kirjoitti:

Nainen ihastuu mieheen, mut juttu menee vanhanaikaisesti...voi nais parkaa, siinä ootellessa, et milloin se mies huomais...jos huomaa ollenkaan :)

Mut totuushan on, et ne iskiät ovat yleensä miehiä.

• tomppa2006
        MyNicki kirjoitti:

Nainen ihastuu mieheen, mut juttu menee vanhanaikaisesti...voi nais parkaa, siinä ootellessa, et milloin se mies huomais...jos huomaa ollenkaan :)

Mut totuushan on, et ne iskiät ovat yleensä miehiä.

...yleensä iskuyrityksen tekee mies.

En usko kovinkaan monen miehestä kiinnostuneen naisparan jääneen vaille huomiota. Päinvastoin miesparat pystyvät ensimmäisellä lauseella tyrimään koko homman.

• tomppa2006
        sandman kirjoitti:

ole hitaudesta tai sokeudesta kysymys vaan aloitteellisuudesta. Sä et vaan voi ymmärtää asiaa kun se minulle on itsestään selvyys.

Toi oli varsinainen helmi ;)
        "Itseään esiintuovien ja tyrkyttävien naisten vilpittömät tarkoitusperät voi mies käsittää väärin. Aloitteen tekevien miesten tarkoitushakuinen päämäärä on sitten taas kaikkien tiedossa... "

Uskot sä ite ihan oikeesti viel tommoseen.

...minä uskon ihan oikeasti väärinkäsityksen mahdollisuuteen.

Uskon myös sinun uskovan omaan näkemykseesi. Kyse on mielipide ja näkemys eroista, ei sen kummenmpaa.

• sandman
        tomppa2006 kirjoitti:

...minä uskon ihan oikeasti väärinkäsityksen mahdollisuuteen.

Uskon myös sinun uskovan omaan näkemykseesi. Kyse on mielipide ja näkemys eroista, ei sen kummenmpaa.

näin se menee.

Mutt iha oikeesti mielenkkiintone mimmi yrittää iskee sinut mut sä kieltäydyt kun periaate ei ann myödenn, hei camoon siin hävii kaikki ;)

• TÄYTTÄ ASIAA
        sandman kirjoitti:

Siin on sull alotett

Veit sanat suusta,Tomppa on jäänny Reetu vaiheeseen;))

• AngorVat

miehen täytyy tehdä aloitus :) Se on muuten Massa paalulla.........

• **Iamsochheky tjn**

se on Räikkönen paalulla ;))

• tomppa2006

...että puutuit peliin vahvalla mielipiteelläsi. Mietin jo hetken tämän keskustelun perusteella, että onko tosiaan niin, että 40 mies odottaa naisten tekevän ensiaskeleen.

Räikkönen voittaa huomenna, tämä on vahva näkemykseni. Maailmanmestaruudesta en tiedä, mutta siis huomisen kilpailun.

• AngorVat
        **Iamsochheky tjn** kirjoitti:

se on Räikkönen paalulla ;))

Hitsi mää laitoin sitten ton toosan kiinni liian aikasten...;)

• AngorVat
        tomppa2006 kirjoitti:

...että puutuit peliin vahvalla mielipiteelläsi. Mietin jo hetken tämän keskustelun perusteella, että onko tosiaan niin, että 40 mies odottaa naisten tekevän ensiaskeleen.

Räikkönen voittaa huomenna, tämä on vahva näkemykseni. Maailmanmestaruudesta en tiedä, mutta siis huomisen kilpailun.

notta näkee livenä sen Räikkösen voiton :))

ja se siis on notta, ei kirjoitusvirhe... :) nauraa älyttömästi

• tomppa2006
        AngorVat kirjoitti:

notta näkee livenä sen Räikkösen voiton :))

ja se siis on notta, ei kirjoitusvirhe... :) nauraa älyttömästi

...ja kortti löytyy, no problem.

Tunnistan kyllä pooohjaaalaisen murteen, oikein kiva, minä tykkään. Mää ja sää sanat ne on teilläkin, ei tosin ihan niin voimakkaana kuin länsirannikolla.

• pohojalaanen
        tomppa2006 kirjoitti:

...ja kortti löytyy, no problem.

Tunnistan kyllä pooohjaaalaisen murteen, oikein kiva, minä tykkään. Mää ja sää sanat ne on teilläkin, ei tosin ihan niin voimakkaana kuin länsirannikolla.

Son pohojalaasta murretta, eikä mitää pooohjaaalaista. Eikä meillä sanota mää ja sää, vaan mä ja sä.

• kirjoittaa että, paskapuhetta, ja miksen niin kirjoittaisikin, tuo että...

*Ei tarvita naiselta itsensä esiintuomista tai keikistelyä. Osaan päätellä naisen mielenkiinnon muutenkin.* sillä...

Mies ei iske yhtäkään naista ellei nainen anna miehelle jonkinlaista signaalia, näin on!

• tuffe

Näin on! Ja antaa lisäksi miehen luulla että hän valitsi ;)) mikä sinänsä ei ole vaikeata.. ne putkiaivot *tirsk*

• tuffe kirjoitti:

Näin on! Ja antaa lisäksi miehen luulla että hän valitsi ;)) mikä sinänsä ei ole vaikeata.. ne putkiaivot *tirsk*

piileekin, naisen on annettava miehen kuvitella että mies tulee ja ottaa, kun todellisuudessa nainen on jo kiinnostuessaan miehestä tehnyt päätöksen että, tuo mies on minun... :)

• MyNicki

Mä oon oottanu sitä singaalia iät ja ajat, et pääsis iskakaseen silleen tosi tunteella, mut ei :(
        Oonmä yrittäny ilman sitä singaaliakin, mut nauruja saan...sit nolottaa :(

Mut mä uskon siihen singaaliin, et jonain päivännä se pamahtaa syrämmeeni :)

• tomppa2006

...olisit malttanut lukea kirjoitukseni ajatuksella, huomaisit minun tarkoittavan mielenkiinnolla juuri tuota signaalia.

Miehen ei kannata haaskata aikaa tapauksiin, jossa signaalia ei ole lähetetty.

Halusin herättää avauksella keskustelun siitä, kumpi sen aloitteen tekee. Useimmiten mies...

• eikös
        tomppa2006 kirjoitti:

...olisit malttanut lukea kirjoitukseni ajatuksella, huomaisit minun tarkoittavan mielenkiinnolla juuri tuota signaalia.

Miehen ei kannata haaskata aikaa tapauksiin, jossa signaalia ei ole lähetetty.

Halusin herättää avauksella keskustelun siitä, kumpi sen aloitteen tekee. Useimmiten mies...

se singnaali lähetetä ensin? Niin ainakin omista kirjoituksistasi olen lukenut. Toisin sanoen: sinunkin mielestäsi sen varsinaisen aloitteen tekee nainen, ja mies tekee "aloitteellaan" vasta kakkossiirron.

• tomppa2006
        eikös kirjoitti:

se singnaali lähetetä ensin? Niin ainakin omista kirjoituksistasi olen lukenut. Toisin sanoen: sinunkin mielestäsi sen varsinaisen aloitteen tekee nainen, ja mies tekee "aloitteellaan" vasta kakkossiirron.

...tekemisellä keskustelun avausta tai jotain muuta toimintaa, siis sitä ykkössiirtoa. Lähetään paljon signaaleja, jotka eivät tavoita koskaan vastaanottajaa...

• väärin
        tomppa2006 kirjoitti:

...tekemisellä keskustelun avausta tai jotain muuta toimintaa, siis sitä ykkössiirtoa. Lähetään paljon signaaleja, jotka eivät tavoita koskaan vastaanottajaa...

näitä kuviteltuja "singnaaleja".
        nimimerkillä Kokemusta On.

• tomppa2006
        väärin kirjoitti:

näitä kuviteltuja "singnaaleja".
        nimimerkillä Kokemusta On.

...olen kuvitellut saaneeni signaalin ja havainnut myöhemmin erehtyneeni. Kyseessä oli viileä viilipytty, jonka ainoa sanoma oli, että lähde jätkä kävelemään...

• sandman
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

piileekin, naisen on annettava miehen kuvitella että mies tulee ja ottaa, kun todellisuudessa nainen on jo kiinnostuessaan miehestä tehnyt päätöksen että, tuo mies on minun... :)

Teidän käsitykset asiasta kuullostaa feministiseltä Tompalta ;)

Keskitytään kuka on PARAS, OIKEA ja TODELLINEN ALOITTEENTEKIJÄ, eihän se ole tärkeää(paitsi egoistille), vaan se mitä sen jälkeen tapahtuu ;)

• tuffe
        sandman kirjoitti:

Teidän käsitykset asiasta kuullostaa feministiseltä Tompalta ;)

Keskitytään kuka on PARAS, OIKEA ja TODELLINEN ALOITTEENTEKIJÄ, eihän se ole tärkeää(paitsi egoistille), vaan se mitä sen jälkeen tapahtuu ;)

Ootas, mä hiljennän tuon provo-tuffen :)

:)) Olet ihan oikeassa.. ja pääasia että joku tekee aloitteen, oishan se aika surullista muuten :)

• tuffe kirjoitti:

Ootas, mä hiljennän tuon provo-tuffen :)

:)) Olet ihan oikeassa.. ja pääasia että joku tekee aloitteen, oishan se aika surullista muuten :)

se on sun suosikki siinä lewyssä :=)

• tuffe
        A.DONIS kirjoitti:

se on sun suosikki siinä lewyssä :=)

enkä haulla sitä enää täältä edes löytänyt. Joten en muista mitä mieltä olen matomiehistä ;))

• parisuhteessa

olisin vapaa toivoisin tapaavani sinut. En ole koskaan yrittänytkään iskeä miestä koen sen jotenkin itseni tyrkyttämiseksi. Ehkä se tältä nuoremmalta sukupolvelta sujuu luontevammin. Elän hyvässä parisuhteessa jossa mies piiritti minua pitkän aikaa ja herätti ennen kaikka luottamukseni. Tiesin että hän on tosissaan ja uskalisn aloittaa suhteen jota ei ole tarvinnut katua. Siitä kiitos tälle ihanalle elämänkumppanille. Olisin menettänyt paljon jos hän ei olisi ollut sinnikäs.

• tomppa2006

...piiritys- ja valloitusyritus saattaa kestää pitkiä aikoja ja miehenä ajattelen, että kaikki kortit on katsottava, ettei myöhemmin tarvitse miettiä, miksen silloin toiminut.

Voi tosiaan olla kyse nuoremman sukupolven muutoksesta toimintatavoissa. Vanhanaikaisena miehenä olen silti onnistunut oikein hyvin ja löytänyt elämänkumppanin periaatteella: annan sydämeni sinulle, otatko sinä sen...

• blackwomans

Niin sitä pitääkin,miehen tehdä se aloite.
      Miks ees naisen pitäis tarjota itseään?
      Mun mielestä se on yks halpamaisuuden merkki.

Katsos on naisia jotka osaa käyttäytyä ja niitä jotka ei välttämättä sitä osaa.

Sanokoon muut täällä ihan mitä haluaa,mut oikeesti mä oon sitä mieltä miehestä ne iskuyritykset tulee olla lähtösin.

Eriasia on kuka,minkälainen mies on vasta puolella.

Mä kuitenkin arvostan miehistä miestä,joka tietää mitä tahtoo,osaa käyttäytyä,pukeutua.
      Niin ja mua ällöttää miehet jotka on niitä jees jees miehiä.
      Saati sit noi käsilaukku miehet:)))
      Mitä se sit tarkottaa?
      Sen voi jokainen päätellä ihan itse:)

• tomppa2006

...olen varma, että tiedät mistä tässä "pelissä" on kyse ja miten edetään ja missä mennään...

On naisia, jotka osaavat käyttäytyä. Tähän käyttäytymiseen kuuluu, ettei suuna ja päänä tuo itseään esille, markkinoi ja mainosta. Miehet huomaa naisen mielenkiinnon hyvin helpolla muutenkin.

Nämä jees jees miehet tuntuvat lisääntyvät koko ajan, yritetään olla mielinkielin joka asiassa. En usko naisen haluavan puolisokseen mitään palvelijaa, vaan miehen joka tarvittaessa pystyy tekemään ja sanomaan vaikeitakin asioita.

• kun sinunkin kirjoitustasi lukee niin...

En voi tulla muuhun päätökseen kuin voihan viude, miksei nainen voi tehdä aloitetta siinä kuin mieskin, voihan aloitteen tehdä hyvällä maulla, ymmärrä lainkaan tuota kirjoittamaasi että se on halpamaisuuden merkki jos nainen tekee aloitteen, mitähän halpamaisuutta sinäkin siinä näet?

Ohhoijjaaaa... Taidan kuulua naisiin jotka eivät osaa käyttäytyä, hyvää päivänjatkoa...

• blackwomans
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

kun sinunkin kirjoitustasi lukee niin...

En voi tulla muuhun päätökseen kuin voihan viude, miksei nainen voi tehdä aloitetta siinä kuin mieskin, voihan aloitteen tehdä hyvällä maulla, ymmärrä lainkaan tuota kirjoittamaasi että se on halpamaisuuden merkki jos nainen tekee aloitteen, mitähän halpamaisuutta sinäkin siinä näet?

Ohhoijjaaaa... Taidan kuulua naisiin jotka eivät osaa käyttäytyä, hyvää päivänjatkoa...

Ensiksi sinulla on käyttäytymisen varaa,jos olet samanlainen pelle siviilissä ,kun olet täällä kirjoituksissa.

Tiedäthän on naisia ja naisia.
        Kuka mistäkin nauttii,minä nautin elämästä tämän keskustelupalstan ulkopuolella,siis live-elämästä.
        >Toisin kun sinä joka asut täällä.
        Mutta se on ihan sinun oma-asiasi.

Hoh hoijaa....hyvää päivää sinulle,mutta ystävä hyvä hanki elämä:)

• blackwomans kirjoitti:

Ensiksi sinulla on käyttäytymisen varaa,jos olet samanlainen pelle siviilissä ,kun olet täällä kirjoituksissa.

Tiedäthän on naisia ja naisia.
        Kuka mistäkin nauttii,minä nautin elämästä tämän keskustelupalstan ulkopuolella,siis live-elämästä.
        >Toisin kun sinä joka asut täällä.
        Mutta se on ihan sinun oma-asiasi.

Hoh hoijaa....hyvää päivää sinulle,mutta ystävä hyvä hanki elämä:)

Sinäpäs kirjoitelman minusta laitoit, ohhohhh... en muuta sano!

• blackwomans
        tomppa2006 kirjoitti:

...olen varma, että tiedät mistä tässä "pelissä" on kyse ja miten edetään ja missä mennään...

On naisia, jotka osaavat käyttäytyä. Tähän käyttäytymiseen kuuluu, ettei suuna ja päänä tuo itseään esille, markkinoi ja mainosta. Miehet huomaa naisen mielenkiinnon hyvin helpolla muutenkin.

Nämä jees jees miehet tuntuvat lisääntyvät koko ajan, yritetään olla mielinkielin joka asiassa. En usko naisen haluavan puolisokseen mitään palvelijaa, vaan miehen joka tarvittaessa pystyy tekemään ja sanomaan vaikeitakin asioita.

Maailmaa kulkeneena ja useassa paikassa käyneenä voi sanoa ,naiset jotka tuovat itseään esiin tyrkyttävät itseään ovat mielestäni erittäin ala-arvoisia.

Kuitenkin tiedäthän sinä,mitä tässä ajan takaa?

No jokainen omalla tyylillään.

Vaikka olen mopoileva nainen,niin pelle sentään en ole,eikä minusta pelleä koksaan tule:)

On tiettyjä asioita jotka ovat minulle tärkeitä,live-elämässä myös.

Yksi niistä on käytös,koska mielestäni se kertoo ihmisestä jotain todella paljon.

Hyvää päivää sinulle ja moikka:)

• blackwomans
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

Sinäpäs kirjoitelman minusta laitoit, ohhohhh... en muuta sano!

On aivan sama miten sinä minun kirjoituksiani luet, keskustelu päättyköön tästä aiheesta tähän:)

• utelias minäkin

"Miks ees naisen pitäis tarjota itseään?
        Mun mielestä se on yks halpamaisuuden merkki."

Millaisista tarjouksista tuossa on kyse, tuskin viattomasta ehdotuksesta kivan oloiselle kaverille, että "haluaisitko lähteä joku päivä kanssani kahville (sanotaan kahvilan nimi) sillä vaikutat mukavalta kaverilta?"

Iskeä voi monella tavalla....Reilu kysymys tuntuu monista miehistä paljon paremmalta kuin räpsyripsien vilkuttelu ja huokailut ja peilaus, jossa nainen huomaamattaan matkii miehen joka elettä ja asentoa....Sellainen korkeintaan huvittaa ;)

• tomppa2006
        blackwomans kirjoitti:

Maailmaa kulkeneena ja useassa paikassa käyneenä voi sanoa ,naiset jotka tuovat itseään esiin tyrkyttävät itseään ovat mielestäni erittäin ala-arvoisia.

Kuitenkin tiedäthän sinä,mitä tässä ajan takaa?

No jokainen omalla tyylillään.

Vaikka olen mopoileva nainen,niin pelle sentään en ole,eikä minusta pelleä koksaan tule:)

On tiettyjä asioita jotka ovat minulle tärkeitä,live-elämässä myös.

Yksi niistä on käytös,koska mielestäni se kertoo ihmisestä jotain todella paljon.

Hyvää päivää sinulle ja moikka:)

...mieltä kanssasi. Käytös on yksi tärkeimmistä muille ihmisille näkyvistä seikoista, samoin kuin pukeutuminen. Ensivaikutelma jonka toiselle annat jää usein pysyväksi. Huonoa ensivaikutelmaa on vaikea muuttaa...

Huulta voi heittää ja pitää hauskaa, mutta pelleily ja pellenä toisten silmissä oleminen ei sovi. Käyttäytymisellä on merkitystä millaisen kuvan itsestäsi annat.

• ..'päällekäyvää' tyyppiä ;)
      Ja kun tilanne ei ole ollut pitkään aikaan akuutti,
      en nykyhetkeen ota kantaa enempää.
      Jostain syystä hamasta nuoruudesta tulee mieleen
      juttu, kun tapailin muutaman kerran kaveria,
      joka sai sydämen sykähtämään ylimääräisenkin kerran.
      Kaikki jäi silloisessa 'vauhdissa'.. jälkikäteen kuulin hänen kaveriltaan,
      ja toiseltakin taholta,
      että hän olisi ollut kiinnostunut minusta.
      Niin tuli mieleen, josko olisin sittenkin antanut
      pienen vinkin..

• tomppa2006

...tulee monasti tarpeeseen, varsinkin nuorempana, kun epävarmuus ja hämmennys saa pupun pöksyyn.

Kiinnostunut ja utelias naisen katse, samoin kuin vieno kaino hymy ovat niitä merkkejä, joiden pitäisi saada mies tekemään se valloitusyritys. Ei kuitenkaan aina...

• tomppa2006 kirjoitti:

...tulee monasti tarpeeseen, varsinkin nuorempana, kun epävarmuus ja hämmennys saa pupun pöksyyn.

Kiinnostunut ja utelias naisen katse, samoin kuin vieno kaino hymy ovat niitä merkkejä, joiden pitäisi saada mies tekemään se valloitusyritys. Ei kuitenkaan aina...

.. jos itse ei ois ollut kiinnostunut, ois varmaan
        käyttäytynyt eri tavalla. Ehkä rennommin,
        eikä välinpitämättömästi, ikäänkuin peläten,
        että toinen huomaa. Mikäli noilta ajoilta oikein
        muistan.. aika kieroa, ja outoa ?)

• minun mielestäni
        tomppa2006 kirjoitti:

on kyllä selvä aloitteen teko, ja miehelle jää vain se toinen siirto.

• tomppa2006
        Sanin kirjoitti:

.. jos itse ei ois ollut kiinnostunut, ois varmaan
        käyttäytynyt eri tavalla. Ehkä rennommin,
        eikä välinpitämättömästi, ikäänkuin peläten,
        että toinen huomaa. Mikäli noilta ajoilta oikein
        muistan.. aika kieroa, ja outoa ?)

...salaperäistä, outoa, jopa kieroa. Kohteen täytyy olla kiinnostunut, muuten mies hakkaa päätään seinään. On se silti myös joskus vaikeaa, vaikka mielenkiintoa löytyisikin...

• hurja-hilda

vienosti vihjailla, silmillään kujeilla, ihaillen katsella, antaa silleen vihjeitä että oletpa komea, kiinnostava mies.

Mutta miehen kuuluu tehdä se aloite, eikä mikään typerä iskuyritys.

Mut ainakin sais kiinnostumaan joku tyyliin, iiiiiiiiiihana tummanpunainen ruusu, sellanen iso, ja sanat lähdetkö kanssani räntäsateeseen, kävellään ja jutellaan.
      Mut saa inhokkiväriseen lipevät sliipatut lässyttäjät.
      Mies on miehekäs, ja uskottava silloin kun hän uskaltaa ottaa riskin. Vaikka sen huomaisi että jännittää.
      Nainen ei voi tehdä suoraa aloitetta, se on epätoivoista.

• Märk

Ai sulla on tollasia periaatteita! Mutta nainen tekemässä (epätoivoiseksi tuomitsemaasi) aloitetta... entäs jos nainen toteaa että nyt tai ei koskaan, että tätä tilaisuutta en jätä käyttämättä tapahtui mitä tahansa?

Kyllä mun mielestäni tasa-arvoisessa maailmassa 2000-luvulla naiselle on myös sallittava aloitteellisuus. Sehän tukee myös miehen tasa-arvoisuutta: on mahdollisuus myöntyä tai kieltäytyä! Vai sekös se just naisia ärsyttääkin?

• hurja-hilda
        Märk kirjoitti:

Ai sulla on tollasia periaatteita! Mutta nainen tekemässä (epätoivoiseksi tuomitsemaasi) aloitetta... entäs jos nainen toteaa että nyt tai ei koskaan, että tätä tilaisuutta en jätä käyttämättä tapahtui mitä tahansa?

Kyllä mun mielestäni tasa-arvoisessa maailmassa 2000-luvulla naiselle on myös sallittava aloitteellisuus. Sehän tukee myös miehen tasa-arvoisuutta: on mahdollisuus myöntyä tai kieltäytyä! Vai sekös se just naisia ärsyttääkin?

miehen huomion, naisellisilla pikku keinoilla, se juuri on se naisen salainen ase.

Pyydän anteeksi väärää sanavalintaani, toki jokainen toimii niinkuin haluaa.
        Ei olut tarkoitus loukata, anteeksi.

Itse vain en voisi kuvitella tekeväni suoraa aloitetta, olisi täysin vierasta minulle. Ehkäpä olen lian ujo, no se siitä, kunhan kommentoin.

• MyNicki
        Märk kirjoitti:

Se tasa-arvo, jota pidetään erittäin tarkeänä...niinse menee niissä jutuissa ainakin :)

Mailma muuttuu ja me sen mukana, tai olikos se toisin...päin :)

Ihme juuttu olisi, jos nainen ihastuu mieheen, eikä näytä sitä..jää vain odotteleen et mitäs se mies...mut ehkäpä tulevaisuudessa se mies voi lukea naisen ajatuksen ja todeta, et se oli ihastunut minuun..mut sehän onjo mennyt menojaan :D

• tomppa2006

...tottakai nainen voi vihjeillä herättää miehen mielenkiinnon, useimmiten se onkin toivottavaa. Mistäpä yksinkertainen miesrukka voisi muutoin ymmärtää luomakunnan kaunistuksen olevan kiinnostunut juuri hänestä.

Mutta mies tekee aloitteen, ottaa riskin kuinka käy...ja lähestyy toivoen pystyvänsä tekemään vaikutuksen ja valloituksen.

• eudokia2

koskaan iskenyt miestä enkä edes tiedä miten sen tekisin,silti niitä on joskus mukaan tarttunut.Oonkin joskus aatellut et on se kumma kun naiset jotka etsimällä etsii miestä ei niitä löydä tai sit löytävät jotain älykääpiöitä mut ku ei mitään hae ja on vaan oma ittens ni niitä tulla tupsahtelee. Mut kyllä se alote miehelle munsta kuuluu,nainen on onnellisessa asemassa ku voi sit hyväksyä tai hylätä ja hylätäkkin voi fiksusti

• tomppa2006

...naisiin, jotka aivan selvästi yrittävät iskeä miestä. Tälläinen touhu on liian läpinäkyvää ja ainakin minusta vastenmielistä.

Ehkä tosiaan ne naisten saaliiksi saamat miehet eivät sitten ole mitään järjen jättiläisiä. Uskon jopa että naisen on helpompi iskeä mies, kuin miehen nainen. Laatutakuuta tosin naiset eivät saaliilleen saa...

• vastenmielistä
        tomppa2006 kirjoitti:

...naisiin, jotka aivan selvästi yrittävät iskeä miestä. Tälläinen touhu on liian läpinäkyvää ja ainakin minusta vastenmielistä.

Ehkä tosiaan ne naisten saaliiksi saamat miehet eivät sitten ole mitään järjen jättiläisiä. Uskon jopa että naisen on helpompi iskeä mies, kuin miehen nainen. Laatutakuuta tosin naiset eivät saaliilleen saa...

"Ehkä tosiaan ne naisten saaliiksi saamat miehet eivät sitten ole mitään järjen jättiläisiä"

Oletko mielestäsi muita miehiä selvästi älykkäämpi, vai miten tämä on tulkittava.

• laatutakuun?
        tomppa2006 kirjoitti:

ne signaalitko antavat jonkun "laatutakuun"?

• ainakin ennuste
        laatutakuun? kirjoitti:

ne signaalitko antavat jonkun "laatutakuun"?

on parempi

• Walnut Tree

...naisten iskuyrityksiä naurettavina, niin silti ripottelen miesten tielle pähkinöitä, sen valkean pitsinenäliinan sijaan.

*ripottelee pähkinöitä kikatellen* :)))

• tomppa2006

...olla hankala pähkinä purtavaksi?

• Walnut Tree
        tomppa2006 kirjoitti:

...olla hankala pähkinä purtavaksi?

...hankala, edes purtavaksi... :)))
        Minusta on vaan kiva katsella, kun mies peppu pystyssä konttailee mun jäljessä, keräten pähkinöitä.

*ojentaa polvisuojat kikatellen* :)))

• HiljaR

No mutta Tomppaseni, noikosta se on... Olet päätynyt vanhan aikaisuuteen, et taida elää nyky maailmassa

*hymyilee*

Ja löytyykö sitä iskukykyä oikealla tavalla? :@)
      Kerrotkohan miten mahdollisesti toimisit? Antaisit sen ensi vaikutelman naiseen?
      Entä jos kiinnostuksen kohde olisi myös aktiivinen iskemään?

• tomppa2006

...old-fashion man, mutta aika hyvin olen pärjännyt näinkin. Suurimman osan aikuiselämästäni olen saanut viettää ihanien naisten kanssa...

Salaisuuttani tässä asiassa en tule missään tapauksessa kertomaan. Voihan olla, että tulen sitä vielä tarvitsemaan, heh.

• HiljaR
        tomppa2006 kirjoitti:

...old-fashion man, mutta aika hyvin olen pärjännyt näinkin. Suurimman osan aikuiselämästäni olen saanut viettää ihanien naisten kanssa...

Salaisuuttani tässä asiassa en tule missään tapauksessa kertomaan. Voihan olla, että tulen sitä vielä tarvitsemaan, heh.

Sitä mieltä olen, että kaikki omalla tyylillään.

Täytyyhän sitä nyt toiselle mahdollisuus antaa, kuinka hurmaavasti toisen voi hurmata, olet sitten mies tai nainen. Oma tyyli, oma iskulause, oma viettelyksen olomuoto sekä se olennainen - oma minänsä.

Niinpä niin Tomppaseni, pidä salaisuutesi vain. Kunhan koetin tikulla jäätä :)))

• tomppa2006
        HiljaR kirjoitti:

Sitä mieltä olen, että kaikki omalla tyylillään.

Täytyyhän sitä nyt toiselle mahdollisuus antaa, kuinka hurmaavasti toisen voi hurmata, olet sitten mies tai nainen. Oma tyyli, oma iskulause, oma viettelyksen olomuoto sekä se olennainen - oma minänsä.

Niinpä niin Tomppaseni, pidä salaisuutesi vain. Kunhan koetin tikulla jäätä :)))

...jos joku nainen on päättänyt iskeä miehen, mikäpä minä olen häntä kieltämään. Tuli ainakin heräteltyä aiheesta keskustelua. Kukin tekee omat ratkaisunsa ja omalla tyylillään...

• HiljaR
        tomppa2006 kirjoitti:

...jos joku nainen on päättänyt iskeä miehen, mikäpä minä olen häntä kieltämään. Tuli ainakin heräteltyä aiheesta keskustelua. Kukin tekee omat ratkaisunsa ja omalla tyylillään...

...pä sinä hyvinnii keskustelun. Vuaan, eipä taia kaikki aina mennä yksiin tai saatika kaksiin.
        *Taka- ja etu-ajatus on kiinni*

• eudokia2

vielä asiaa ja onhan se selvä että kyllä naisenkin kannattaa aloite tehdä jos siltä tuntuu,sanotaanhan että ihminen katuu tekemättömiä asioita. Eli nyt ku alkaa pikkujoulutkin ni menkää kaikki naiset(siis vapaat)iskemään mies ennen ku ne ehtii ni siinäpä ovat ihmeissään

• tomppa2006

...kaikki vapaat naiset iskemään miehiä ennenkuin miehet ehtivät. Pääsevät myös naiset jakamaan syyllisyyttä ja pahaa oloa, ettei yksin miesten tarvitse tätä kurjuutta kestää...

• eudokia2
        tomppa2006 kirjoitti:

...kaikki vapaat naiset iskemään miehiä ennenkuin miehet ehtivät. Pääsevät myös naiset jakamaan syyllisyyttä ja pahaa oloa, ettei yksin miesten tarvitse tätä kurjuutta kestää...

pitäis kokee syyllisyyttä jos on kaks vapaata, aikusta ihmistä. Jos taas mies onkin varattu ni sen voikin sit samantien hylätä,eihän sellaseen kantsi sortuu ku tietää jo etukäteen epäluotettavaks

• tomppa2006
        eudokia2 kirjoitti:

pitäis kokee syyllisyyttä jos on kaks vapaata, aikusta ihmistä. Jos taas mies onkin varattu ni sen voikin sit samantien hylätä,eihän sellaseen kantsi sortuu ku tietää jo etukäteen epäluotettavaks

...niin tässä maassa ei olisi vapaita, yksinäisiä ihmisiä. Hyvin harvat ihmiset haluavat olla yksin, he eivät vaan välttämättä kohtaa koskaan sitä vapaata, aikuista ihmistä...

• eudokia2
        tomppa2006 kirjoitti:

...niin tässä maassa ei olisi vapaita, yksinäisiä ihmisiä. Hyvin harvat ihmiset haluavat olla yksin, he eivät vaan välttämättä kohtaa koskaan sitä vapaata, aikuista ihmistä...

tiiän kyllä mistä puhut.Mut pitäis kai vaan yrittää käyttäytyy "sääntöjen" mukaan eihän se aina onnistu mut toivottavasti et nyt sentään joudu elää jatkuvas syyllisyyden tunnos.Koita nyt kuitenki pitää hauskaa niissä tulevissa pikkujouluissa ja muissa pippaloissa,saahan sitä joskus olla tonttu ;). Sit on vaan kestettävä se moraalinen krapula kaiken normaalin lisäks

• tomppa2006
        eudokia2 kirjoitti:

tiiän kyllä mistä puhut.Mut pitäis kai vaan yrittää käyttäytyy "sääntöjen" mukaan eihän se aina onnistu mut toivottavasti et nyt sentään joudu elää jatkuvas syyllisyyden tunnos.Koita nyt kuitenki pitää hauskaa niissä tulevissa pikkujouluissa ja muissa pippaloissa,saahan sitä joskus olla tonttu ;). Sit on vaan kestettävä se moraalinen krapula kaiken normaalin lisäks

...en elä syyllisyyden tunnossa. Elän hyvää vaihetta elämässäni ja toivon sen jatkuvan pitkään.

Ei minun tarvitse vetää päätä täyteen, että pystyisin pippaloissa kertomaan naiselle tämän olevan hyvin viehättävä. Olen tarpeeksi tonttu siihen hommaan muutenkin...

• eudokia2
        tomppa2006 kirjoitti:

...en elä syyllisyyden tunnossa. Elän hyvää vaihetta elämässäni ja toivon sen jatkuvan pitkään.

Ei minun tarvitse vetää päätä täyteen, että pystyisin pippaloissa kertomaan naiselle tämän olevan hyvin viehättävä. Olen tarpeeksi tonttu siihen hommaan muutenkin...

tää keskustelu.En tarkottanut sua syyttää. Tonttuna on kiva olla muutenkin ku joulun alla et ei muuta ku eteenpäin tonttuillen

• tosin vain itseni suhteen ;D

Ei todellakaan ole kysymys naisen huonosta itsetunnosta, jos hän jättää iskemisen "miehen huoleksi".
      Itse en ole koskaan ollut flirtti - se on taitolaji, joka ei sovi kaikille...lopputuloksena vain nolaa itsensä (vierestä usein töissä seurannut).

On naisia, joiden ympärillä miehet parveilevat, vaikka lady ei tietoisella eleelläänkään heitä houkuttelisi - karismaako?

• tomppa2006

...ja tiedän problematiikan, mikä monilla naisilla tämän miesten mielenkiinnon herättämisen kanssa on. Sen verran pitäisi viestiä, että toinen huomaa. Ei kuitenkaan liikaa, ettei ole liian helppo nakki.

Sitten kun soppaan vielä lisätään mainitsemasi naiset, joiden ei tarvitse lähettää yhtään signaalia ja silti heidän ympärillään miehiä riittää. Se on mielestäni sitä Luojan suomaa viehätysvoimaa, jota on vain hyvin harvoilla ihmisillä. Ikävä kyllä monasti myös nämä harvat ja valitut ovat rakkauselämässään epäonnisia...

• tomppa2006 kirjoitti:

...ja tiedän problematiikan, mikä monilla naisilla tämän miesten mielenkiinnon herättämisen kanssa on. Sen verran pitäisi viestiä, että toinen huomaa. Ei kuitenkaan liikaa, ettei ole liian helppo nakki.

Sitten kun soppaan vielä lisätään mainitsemasi naiset, joiden ei tarvitse lähettää yhtään signaalia ja silti heidän ympärillään miehiä riittää. Se on mielestäni sitä Luojan suomaa viehätysvoimaa, jota on vain hyvin harvoilla ihmisillä. Ikävä kyllä monasti myös nämä harvat ja valitut ovat rakkauselämässään epäonnisia...

vakavat suhteeni ovat alkaneet niin, että mies on ollut lähestymisessään (miellyttävän käytöksensä ym. lisäksi) myös hyvin päättäväinen - meinasin antaa pakit kummallekin aviomiehelleni ;DDD

Kaikkein kamalimpia ovat "ällöt" liehittelijät, joista näkee jo kauas, että samat jutut esitetään joka naiselle - inho pisti joskus ilkeitäkin sanoja suuhuni, jotta henkilö poistuisi...

(Olen kauan, kauan sitten tunteideni umpisolmussa iskenyt yhden yön miehiä - joistakin ei meinanut millään päästä eroon. En enää voisi toimia niin...)

• nainen.

sä oot mies

• itsekkö

Ton vaihteeks kirjoitti?

• Hyvä.
        itsekkö kirjoitti:

Ton vaihteeks kirjoitti?

Kun huomasit sinäkin.

• itsekkö
        Hyvä. kirjoitti:

Kun huomasit sinäkin.

se taas monen viestin voimalla häiriköi?

Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5077
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3322
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3079
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      38
      2308
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1807
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1550
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1474
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      119
      1149
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1109
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1077
    Aihe