14.11. julkaistavan Timantti-albumin kappalelista on nähtävissä sivulla:
http://www.edel.fi/imagecache/75891bfc-5d31-4de3-b7cf-885ff9c32ac7.pdf
Laulujen nimet kuulostavat mielenkiintoisilta. Jossain lehtihaastattelussa Paula sanoi mukana olevan myös yhden cover-biisin, olisikohan se tuo "Minä olen muistanut" -kappale, jonka alunperin Kim Lönnholm on levyttänyt 1989.
Uudet Timantti-biisit
Pasi
3
615
Vastaukset
- Raus
"Minä olen muistanut" on todella tuo sama biisi, melkoisen dramaattisella (siis hyvällä tavalla) sovituksella.
- On se niin hyvä
Tuo Paulan Timantti on kyllä aivan loistava biisi.
Ei oo parempaa ku Paula! - kohveli
On se niin hyvä kirjoitti:
Tuo Paulan Timantti on kyllä aivan loistava biisi.
Ei oo parempaa ku Paula!Eikö se mennyt jotain näin, että timanttina jään mä sun elämään, ikuisuutta kaikki me kai etsitään ja lal laa niin edespäin, jäi vaan päähän kun tuli radiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805