Millä päätä sekasin ?

Juoppohullueukko

Eli nyt haluun kuulla, millä muut pistää pään sekasin ( ei huumeet/norm.alkoholijuomat) ?
Mä ite oon kokeillu suuvettä, liimaa ja jotain puhdistusnestettä...oisko hyviä ideoita ?

11

2183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ope

      Se on jo tarpeeksi sekaisin, jos tämmöisiä tarvitsee kysellä.

    • spurgu

      Nykypäivänä en olisi yhtään yllättynyt jos "juoppuhullueukko" olisi tosissaan kirjoittanut viestinsä.

      Mutta mutta, taitaapa olla tämäkin vain pahainen provo. Jonkun huomiota kaipaavan nuoren epämääräinen yritys herättää pahennusta.

      Miksi arvelen niin? Siksi että suuvedet, liimat ja puhdistusnesteet ovat niitä aineita, joihin vasta "viimeisenä vaihtoehtona" turvaudutaan, kun ei ole käsillä alkoholia ja/tai huumeita.

      Jos taas on sen verran itsetuhoinen ihminen, että ehdoin tahdoin "nauttii" aineita joita nimenomaan ei ole tarkoitettu päihtymistarkoituksessa nauttimiseen, ehdotan että jättää turhan kitumisen väliin ja turvautuu suoraan ampuma-aseeseen, tai etsii tukevaoksaisen puun ja ripustaa itsensä kaulakiikkuun.

    • ex-juoppohullukersa

      jos yhden pikku kysymyksen sais esittää, mitä vikaa on alkoholissa ja huumeissa? korvikelitkut vaikuttaa huonommin ja tuhoo ruumista ja mieltä paljon pahemmin.

      kynsilakanpoistoainetta oon juonu. silmätipat ja bensa kuulemma toimii.

      niin ja tietenkin se paras keino, pistä pää polviin silmät kiinni ja pyöri ympyrää.

      • mie

        jou sitä kodeiiniä sisältävää yskänlääkettä. muista olla vessan lähellä


      • ..hämmästyny
        mie kirjoitti:

        jou sitä kodeiiniä sisältävää yskänlääkettä. muista olla vessan lähellä

        siis miks pitää olla sekasi?
        mitä järkee.. must on ihan vitun siistii ku joku mun kaveri tulee ja sanoo jooh.. moi mä oon 16 en oo polttanu koskaan tai juonnu..
        aattele nyt miten hieno se on ett on pystyny kieltäytyy kaikist jutuist.. vähä siistii ku se on uskaltanu sanoo EIIII!!!


      • pökiö
        ..hämmästyny kirjoitti:

        siis miks pitää olla sekasi?
        mitä järkee.. must on ihan vitun siistii ku joku mun kaveri tulee ja sanoo jooh.. moi mä oon 16 en oo polttanu koskaan tai juonnu..
        aattele nyt miten hieno se on ett on pystyny kieltäytyy kaikist jutuist.. vähä siistii ku se on uskaltanu sanoo EIIII!!!

        ...koska on niin onneton nyhväke, silkkipylly raukkapaska ettei kykene kohtaamaan elämän vastoinkäymisiä selvinpäin.

        On niin "siistii" pyöriä tuolla ojanpohjalla perseellään, jumalattomassa kännissä, vetää röökiä toisen perään. Se on niin saatanan "siistiä", katu-uskottavaa suorastaan.

        Eikö ole vain sairasta, että nuoriso ihannoi epäterveellistä käytöstä? Että pitää vetää vaikka vessanpuhdistusainetta että on nuppi sekaisin, ja se on sitten vitun siistiä? Tai pössytellään tupakkaa siihen malliin että jo kakskymppisenä keuhkot on kuin tervaskanto.

        Nuoruus on parasta aikaa, ja paras tapa viettää tuo aika on näköjään tuhoamalla oma terveytensä, mutta hei, kukin tavallaan. Jos haluaa olla idiootti laumasielu, en estä.


      • weni
        pökiö kirjoitti:

        ...koska on niin onneton nyhväke, silkkipylly raukkapaska ettei kykene kohtaamaan elämän vastoinkäymisiä selvinpäin.

        On niin "siistii" pyöriä tuolla ojanpohjalla perseellään, jumalattomassa kännissä, vetää röökiä toisen perään. Se on niin saatanan "siistiä", katu-uskottavaa suorastaan.

        Eikö ole vain sairasta, että nuoriso ihannoi epäterveellistä käytöstä? Että pitää vetää vaikka vessanpuhdistusainetta että on nuppi sekaisin, ja se on sitten vitun siistiä? Tai pössytellään tupakkaa siihen malliin että jo kakskymppisenä keuhkot on kuin tervaskanto.

        Nuoruus on parasta aikaa, ja paras tapa viettää tuo aika on näköjään tuhoamalla oma terveytensä, mutta hei, kukin tavallaan. Jos haluaa olla idiootti laumasielu, en estä.

        vittu että nyt taas jotku koittaa olla nii aikusia ja ovat niin idiootteja ettei kannattas tulla tänne mitään kirjotteleen..vitustako teidän tarvii tulla mietiskeleen miks me halutaan olla sekasin??!!joillakin voi olla vaikeeta ja sekaisin olo voi auttaa..luuletsä tosiaan (no ehjä jotku mut en ainakaan mä) et me siks ollaan sekasi et se on niin siistii..?!vitun ääliö..silloin on helpompi olla ja on vapautuneempi olo ja silloin ei ole ongelmat niin suuria..mene sinä vittuun kun et mistään mitään tiedä..


      • pökiö
        weni kirjoitti:

        vittu että nyt taas jotku koittaa olla nii aikusia ja ovat niin idiootteja ettei kannattas tulla tänne mitään kirjotteleen..vitustako teidän tarvii tulla mietiskeleen miks me halutaan olla sekasin??!!joillakin voi olla vaikeeta ja sekaisin olo voi auttaa..luuletsä tosiaan (no ehjä jotku mut en ainakaan mä) et me siks ollaan sekasi et se on niin siistii..?!vitun ääliö..silloin on helpompi olla ja on vapautuneempi olo ja silloin ei ole ongelmat niin suuria..mene sinä vittuun kun et mistään mitään tiedä..

        "mene sinä vittuun kun et mistään mitään tiedä.."

        Tuo on nyt jo niin paksua paskaa ettei ole tosikaan. Mutta annan sen anteeksi koska olet selvästi finninaamainen pökilö joka luulee tietävänsä kaiken vaikkei itse asiassa tiedä mistään mitään.

        Jos on niin vaikea olo, tässä ehdotus: tapa itsesi. Nopeampaa ja halvempaa kuin vetää pää täyteen joka perjantai.

        *Byäääh kun mulla on niin vaikea olo, byäääh kun elämä on vaikeaa, byäääh* Semmoista se elämä on, toisilla ei vaan näytä löytyvän kykyä selvitä ilman alkoholia, huumeita, liimaa ja lääkkeitä.


    • Anonyymi

      Vetäkää lakkaa mult saa 1€/1ml wickr segisalis666. Ja muute oon 16v poika koulukodist hatkoil ja vantaalt sitä hujuu saa amen🙏🏻❤️ Hei lakan käyttö ohjeet jos et ikin oo ottanu nii 45ml kannattaa alottelijan alottaa😉 Sil ainaki te itsetuhoset angsti teinit pääsette hengest ja muistakaa olla yksi sillo se ei tunnu pahalt se kuolema

    • Anonyymi

      mukavampaa on ku saa mahan sekaisin

      • Resilarilla saa molemmat. Ois tossa pullo mut nykyään kaikintavoin liian huonossa kunnossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe