Millä päätä sekasin ?

Juoppohullueukko

Eli nyt haluun kuulla, millä muut pistää pään sekasin ( ei huumeet/norm.alkoholijuomat) ?
Mä ite oon kokeillu suuvettä, liimaa ja jotain puhdistusnestettä...oisko hyviä ideoita ?

11

1406

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ope

      Se on jo tarpeeksi sekaisin, jos tämmöisiä tarvitsee kysellä.

    • spurgu

      Nykypäivänä en olisi yhtään yllättynyt jos "juoppuhullueukko" olisi tosissaan kirjoittanut viestinsä.

      Mutta mutta, taitaapa olla tämäkin vain pahainen provo. Jonkun huomiota kaipaavan nuoren epämääräinen yritys herättää pahennusta.

      Miksi arvelen niin? Siksi että suuvedet, liimat ja puhdistusnesteet ovat niitä aineita, joihin vasta "viimeisenä vaihtoehtona" turvaudutaan, kun ei ole käsillä alkoholia ja/tai huumeita.

      Jos taas on sen verran itsetuhoinen ihminen, että ehdoin tahdoin "nauttii" aineita joita nimenomaan ei ole tarkoitettu päihtymistarkoituksessa nauttimiseen, ehdotan että jättää turhan kitumisen väliin ja turvautuu suoraan ampuma-aseeseen, tai etsii tukevaoksaisen puun ja ripustaa itsensä kaulakiikkuun.

    • ex-juoppohullukersa

      jos yhden pikku kysymyksen sais esittää, mitä vikaa on alkoholissa ja huumeissa? korvikelitkut vaikuttaa huonommin ja tuhoo ruumista ja mieltä paljon pahemmin.

      kynsilakanpoistoainetta oon juonu. silmätipat ja bensa kuulemma toimii.

      niin ja tietenkin se paras keino, pistä pää polviin silmät kiinni ja pyöri ympyrää.

      • mie

        jou sitä kodeiiniä sisältävää yskänlääkettä. muista olla vessan lähellä


      • ..hämmästyny
        mie kirjoitti:

        jou sitä kodeiiniä sisältävää yskänlääkettä. muista olla vessan lähellä

        siis miks pitää olla sekasi?
        mitä järkee.. must on ihan vitun siistii ku joku mun kaveri tulee ja sanoo jooh.. moi mä oon 16 en oo polttanu koskaan tai juonnu..
        aattele nyt miten hieno se on ett on pystyny kieltäytyy kaikist jutuist.. vähä siistii ku se on uskaltanu sanoo EIIII!!!


      • pökiö
        ..hämmästyny kirjoitti:

        siis miks pitää olla sekasi?
        mitä järkee.. must on ihan vitun siistii ku joku mun kaveri tulee ja sanoo jooh.. moi mä oon 16 en oo polttanu koskaan tai juonnu..
        aattele nyt miten hieno se on ett on pystyny kieltäytyy kaikist jutuist.. vähä siistii ku se on uskaltanu sanoo EIIII!!!

        ...koska on niin onneton nyhväke, silkkipylly raukkapaska ettei kykene kohtaamaan elämän vastoinkäymisiä selvinpäin.

        On niin "siistii" pyöriä tuolla ojanpohjalla perseellään, jumalattomassa kännissä, vetää röökiä toisen perään. Se on niin saatanan "siistiä", katu-uskottavaa suorastaan.

        Eikö ole vain sairasta, että nuoriso ihannoi epäterveellistä käytöstä? Että pitää vetää vaikka vessanpuhdistusainetta että on nuppi sekaisin, ja se on sitten vitun siistiä? Tai pössytellään tupakkaa siihen malliin että jo kakskymppisenä keuhkot on kuin tervaskanto.

        Nuoruus on parasta aikaa, ja paras tapa viettää tuo aika on näköjään tuhoamalla oma terveytensä, mutta hei, kukin tavallaan. Jos haluaa olla idiootti laumasielu, en estä.


      • weni
        pökiö kirjoitti:

        ...koska on niin onneton nyhväke, silkkipylly raukkapaska ettei kykene kohtaamaan elämän vastoinkäymisiä selvinpäin.

        On niin "siistii" pyöriä tuolla ojanpohjalla perseellään, jumalattomassa kännissä, vetää röökiä toisen perään. Se on niin saatanan "siistiä", katu-uskottavaa suorastaan.

        Eikö ole vain sairasta, että nuoriso ihannoi epäterveellistä käytöstä? Että pitää vetää vaikka vessanpuhdistusainetta että on nuppi sekaisin, ja se on sitten vitun siistiä? Tai pössytellään tupakkaa siihen malliin että jo kakskymppisenä keuhkot on kuin tervaskanto.

        Nuoruus on parasta aikaa, ja paras tapa viettää tuo aika on näköjään tuhoamalla oma terveytensä, mutta hei, kukin tavallaan. Jos haluaa olla idiootti laumasielu, en estä.

        vittu että nyt taas jotku koittaa olla nii aikusia ja ovat niin idiootteja ettei kannattas tulla tänne mitään kirjotteleen..vitustako teidän tarvii tulla mietiskeleen miks me halutaan olla sekasin??!!joillakin voi olla vaikeeta ja sekaisin olo voi auttaa..luuletsä tosiaan (no ehjä jotku mut en ainakaan mä) et me siks ollaan sekasi et se on niin siistii..?!vitun ääliö..silloin on helpompi olla ja on vapautuneempi olo ja silloin ei ole ongelmat niin suuria..mene sinä vittuun kun et mistään mitään tiedä..


      • pökiö
        weni kirjoitti:

        vittu että nyt taas jotku koittaa olla nii aikusia ja ovat niin idiootteja ettei kannattas tulla tänne mitään kirjotteleen..vitustako teidän tarvii tulla mietiskeleen miks me halutaan olla sekasin??!!joillakin voi olla vaikeeta ja sekaisin olo voi auttaa..luuletsä tosiaan (no ehjä jotku mut en ainakaan mä) et me siks ollaan sekasi et se on niin siistii..?!vitun ääliö..silloin on helpompi olla ja on vapautuneempi olo ja silloin ei ole ongelmat niin suuria..mene sinä vittuun kun et mistään mitään tiedä..

        "mene sinä vittuun kun et mistään mitään tiedä.."

        Tuo on nyt jo niin paksua paskaa ettei ole tosikaan. Mutta annan sen anteeksi koska olet selvästi finninaamainen pökilö joka luulee tietävänsä kaiken vaikkei itse asiassa tiedä mistään mitään.

        Jos on niin vaikea olo, tässä ehdotus: tapa itsesi. Nopeampaa ja halvempaa kuin vetää pää täyteen joka perjantai.

        *Byäääh kun mulla on niin vaikea olo, byäääh kun elämä on vaikeaa, byäääh* Semmoista se elämä on, toisilla ei vaan näytä löytyvän kykyä selvitä ilman alkoholia, huumeita, liimaa ja lääkkeitä.


    • Anonyymi

      Vetäkää lakkaa mult saa 1€/1ml wickr segisalis666. Ja muute oon 16v poika koulukodist hatkoil ja vantaalt sitä hujuu saa amen🙏🏻❤️ Hei lakan käyttö ohjeet jos et ikin oo ottanu nii 45ml kannattaa alottelijan alottaa😉 Sil ainaki te itsetuhoset angsti teinit pääsette hengest ja muistakaa olla yksi sillo se ei tunnu pahalt se kuolema

    • Anonyymi

      mukavampaa on ku saa mahan sekaisin

      • Resilarilla saa molemmat. Ois tossa pullo mut nykyään kaikintavoin liian huonossa kunnossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1797
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1292
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe