Pitäisi pikaisesti löytää ohje mäyräkoiran haalarille/takille, jossa etujaloissa ainakin hihat. Takanakin saa olla, mikäli on yksinkertainen pukea päälle. Autatteko? Koitin netistä etsiä, muttei tuntunut sopivaa löytyvän millään...
Mäyräkoiralle takki
9
6218
Vastaukset
- katsomassa
netissä, sivulta yappyfashion.fi tai pistä googleen hakusanaksi koiran vaatteet tms. minä löysin sieltä montakin vaihtoehtoa :)
- fdhahfd
Eli ihan kaavaa kaipailen, jolla saisin tuon haalarin tehtyä :)
- Elli3
fdhahfd kirjoitti:
Mäkin olen kaivannut mäyräkoiran vaatteiden kaavoja että voisi itse ommella koska valmisvaatteet on ihan sairaan kalliita.
Villapaidan sain kudottua sillai että mittasin koiralta selän pituuden, ympärysmitan ym mutta kudottu pusero on helppo koska venyy ja istuu vaikka ei ihan täysin mitoissa olisikaan. Mutta esim sadehaalaria on vaikea tehdä vaan mututumtumalla....mistä kaavat??? - *LauraPirita*
Elli3 kirjoitti:
Mäkin olen kaivannut mäyräkoiran vaatteiden kaavoja että voisi itse ommella koska valmisvaatteet on ihan sairaan kalliita.
Villapaidan sain kudottua sillai että mittasin koiralta selän pituuden, ympärysmitan ym mutta kudottu pusero on helppo koska venyy ja istuu vaikka ei ihan täysin mitoissa olisikaan. Mutta esim sadehaalaria on vaikea tehdä vaan mututumtumalla....mistä kaavat???Minäkin haluaisin neuloa meijän neidille villapaidan, mutta en tiedä kuinka. Viimeksi neulonut joskus yläasteella (aikaa kulunut tuosta n 10 vuotta) Onko helppo neuloa paita?
=) - no sitten
fdhahfd kirjoitti:
mulla olis yks kaava tuossa novitassa..pitääkin ihan katsoa minkä vuoden/mikä numero se on.. palaan asiaan :)
- *LauraPirita*
no sitten kirjoitti:
mulla olis yks kaava tuossa novitassa..pitääkin ihan katsoa minkä vuoden/mikä numero se on.. palaan asiaan :)
Kiitoksia paljon =)
- elli3
*LauraPirita* kirjoitti:
Minäkin haluaisin neuloa meijän neidille villapaidan, mutta en tiedä kuinka. Viimeksi neulonut joskus yläasteella (aikaa kulunut tuosta n 10 vuotta) Onko helppo neuloa paita?
=)Paidan neulominen on suhteellisen helppoa.
Mittaa ensin koiran koko, pituus niskasta hännänjuureen tai siihen kohtaan mihin haluat paidan ulottuvan ja sen jälkeen ympärysmitta (vaihtelee jonkin verran, koira on hartioista leveämpi kuin takaosasta. Pitää neuloa etutassuille tassunreiät ja helpointa pukemisen kannalta jos masun alla on napit. Lisäksi joki pieni resorikaulus on hyvä.
- olis
Joo..muistin vihdoinki katsoa sen ohjeen..se on novita talvi 2005 lehdessä..että jos jostain läydätte :)
- tanjaw
näiltä sivuilta löytyy runsaasti erilaisia pukuja ja neuleita. kaavoja vähän muuttamalla on sopivia.
http://www.borderterrieri.net/page8.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793