onko kokemuksia tällaisen käytöstä. olen traktorin hankinta puuhissa ja pitäisi saada kokeneen mielipide kyseisestä valtrasta. miten toimii vai toimiiko ollenkaan? vetääkö vai eikö vedä? kiihtyykö mies vai kone!
onko hyvä valtra 8350 matalakierroksinen????
7
5431
Vastaukset
- saat, niin
on hyvä traktori.
- ois
ihan hyvä,maaseutulehdessä oli myytävänä varmaan sama kone?vähä ajettu,mitenhän vaan sit sitkeä vetoinen sitä en tiiä.
- c52007
ois kirjoitti:
ihan hyvä,maaseutulehdessä oli myytävänä varmaan sama kone?vähä ajettu,mitenhän vaan sit sitkeä vetoinen sitä en tiiä.
olisi hyvä,kaikki moottorit valmistettaisiin sellaisiksi.
- kehuttu
Yks isäntä jolla tuollainen on kehui kyllä sitä sitä peltotöissä ts. työssä jossa vedätellään pienillä kierroksilla, mutta siirtoajossa kuulemma soppa rupee maistumaan kierroksilla TÖRKEESTI...
- ...........
Varmaan riippuu myös käytöstä. Siirtoajoon raskailla kuormilla ei varmaan parhaimmillaan, mutta pelto ym. käytössä hyvä. Esim suunnanvaihtotöissä pistämätön. Vääntö jo tyhjäkäynnin tuntumassa aivan omaa luokkaansa...Konetta kuuluu ajaa hyvin matalilla kierroksilla, silloin parhaimmillaan.
- peli on
Meillä ollu kohta 4 vuotta 8350 Hiteck. Kronos 5000 ja Keto51 kiinni, harvennuksilla lyömätön yhdistelmä.
- 8400,8550,T170
itse ajoin joskus matalakierros koneella hiekkaa ja totesin että hyvä kone kaikinpuolin ja hiljainen taloudellinen. voimaa oli tarpeeksi vaikka kone oli 4mukinen ja kärry tehty vanhasta ka:sta.. hyvin liikkui sora silti. tämä kone jolla ajoin oli minulla koe-ajos mutta en sitä ostanut koska kokoluokka oli liika pieni tarpeilleni. kokemukset silti olivat positiiviset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693