Miten olette menneet naimisiin maistraatissa? Oletteko sanoneet toisillenne jotain kaunista ennen/jälkeen paperin allekirjoittamista? Vihkiminen maistraatissa on kai melko lyhyt? Kertokaa kokemuksia! Kiitos etukäteen.
Vihkiminen maistraatissa
3
1207
Vastaukset
- ei yhtään hassumpi
Itse olen mennyt kaksi kertaa naimisiin ja kummallakin kerralla maistraatissa, toimitus on todella lyhyt eikä tarvitse kuin kaksi todistajaa ja nekin saa ns. "viran puolesta" jos haluaa.
Ekalla kerralla kun menin naimissin maistraatissa mieheni kanssa oli todistajat ns. viran puolesta (mieheni kuoli kaksi vuotta myöhemmin).
Enpä olisi uskonut että vielä toisenkin kerran joudun tai "pääsen samaan" paikkaan vihittäväksi, silloin oli mun systeri ja broidi todistamassa ja kun pappi tai tuomari se kai oli ja kysyi että tahdotko jne... niin tuleva mieheni vastasi että tottakai tahdon ja nyt ollaan oltu naimissa 2 v ja 5 kk.
Molemmilla kerroilla pidimme vain pikku "vastaanoton" läheisessä kuppilassa läheisillemme ja hauskaa oli. Että lykka till sulle vaan!- ziila
Meidät vihittiin kesällä maistraatissa. Saimme valita pidemmän, tai lyhyemmän kaavan.
Valitsimme lyhyemmän. Annoimme molemmat sormukset toisillemme ja lopuksi vihkijä antoi luvan suudella.
Vieraita oli kymmenkunta mukana, vanhempani, mieheni veli ja serkku, sekä minun ystäviäni.
- Rouva O
Meillä oli henkikirjoittaja kotona vihkimässä. Ensin bestman lausui tervetulosanat, kaaso luki runon, vihkikaava, kysymykset ja siinä se sitten oli.
Siviiliseremoniaan saa tosiaan liittää puheita, runonlausuntaa, musiikkiesitystä.., mitä nyt keksiikin. Kirkollinen seremonia on jäykästi ohjekirjan mukainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005017471- 2282608
- 262571
- 1591889
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158- 751153
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145