Miten olette menneet naimisiin maistraatissa? Oletteko sanoneet toisillenne jotain kaunista ennen/jälkeen paperin allekirjoittamista? Vihkiminen maistraatissa on kai melko lyhyt? Kertokaa kokemuksia! Kiitos etukäteen.
Vihkiminen maistraatissa
3
1218
Vastaukset
- ei yhtään hassumpi
Itse olen mennyt kaksi kertaa naimisiin ja kummallakin kerralla maistraatissa, toimitus on todella lyhyt eikä tarvitse kuin kaksi todistajaa ja nekin saa ns. "viran puolesta" jos haluaa.
Ekalla kerralla kun menin naimissin maistraatissa mieheni kanssa oli todistajat ns. viran puolesta (mieheni kuoli kaksi vuotta myöhemmin).
Enpä olisi uskonut että vielä toisenkin kerran joudun tai "pääsen samaan" paikkaan vihittäväksi, silloin oli mun systeri ja broidi todistamassa ja kun pappi tai tuomari se kai oli ja kysyi että tahdotko jne... niin tuleva mieheni vastasi että tottakai tahdon ja nyt ollaan oltu naimissa 2 v ja 5 kk.
Molemmilla kerroilla pidimme vain pikku "vastaanoton" läheisessä kuppilassa läheisillemme ja hauskaa oli. Että lykka till sulle vaan!- ziila
Meidät vihittiin kesällä maistraatissa. Saimme valita pidemmän, tai lyhyemmän kaavan.
Valitsimme lyhyemmän. Annoimme molemmat sormukset toisillemme ja lopuksi vihkijä antoi luvan suudella.
Vieraita oli kymmenkunta mukana, vanhempani, mieheni veli ja serkku, sekä minun ystäviäni.
- Rouva O
Meillä oli henkikirjoittaja kotona vihkimässä. Ensin bestman lausui tervetulosanat, kaaso luki runon, vihkikaava, kysymykset ja siinä se sitten oli.
Siviiliseremoniaan saa tosiaan liittää puheita, runonlausuntaa, musiikkiesitystä.., mitä nyt keksiikin. Kirkollinen seremonia on jäykästi ohjekirjan mukainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132600
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831619Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2331332Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983