kyllä oli huono elokuva! olen suuri Johnny fani,mutta täytyy myöntää,että tämä elokuva oli oikeasti täyttä p***aa!
Viittiki yle näyttää tämän,ois näyttäny mieluummin vaikka the Braven tai ihan minkä vaan. Johnnya ei ees näkyny tässä pahemmin...
ottakaa kantaa!!
before night falls
hävettää!
3
849
Vastaukset
- Johnnysta_sekaisin
Joo oli vähä ehk mautont sanoo et Johnnyn leffa jos se on siin n. 3 min!! Mut kyllähä JOHNNY täytti aikansa mitä parhaite ja oli niiiiiiiiin söpö!! :)
- tykki-1
Leffa oli tosi hyvä !
Pahus ku en huomannu nauhottaa. - niin ja
näin Johnnyn esiintymiseen asti,jonka jälkeen lopetin katsomisen.Naisena minua ei niin järin paljon haitannut elokuvan luonne,mutta oli se aika keskinkertainen.JD:llä oli kyllä aika erikoiset kaksoisroolit;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 1023046
- 532272
- 211741
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111650Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61548Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221468Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374