Mitä kaikkia sarjakuvia silloin oli??
Pojilla oli: Korkeajännitys, Tex Willer, Pecos Bil
Tytöillä oli Satusarja ja joku toinenkin, jota en muista milään, mutta ne painivat samassa sarjassa. Auttekaaa oi tietävät...
Sarjakuvia 60-luvulla
7
5135
Vastaukset
- oli myös
Pekka Puupää
- Terve tulemast
Osa sarjakuvialehdistä alkoi ilmestymään jo 50-luvulla. 50-60-lukujen sarjakuvalehtiä olivat Viidakko ( Akim ) Villi-länsi ( Kapteeni Miki),Texas, Preeria, Batman, Korkeajännitys ( 50-luvulla enemmin jännityssarjoja, mutta myöhemmin sotaa), Buffalo Bill, Gordon Jim, Tv-sarja (eri hahmoja), James Bond, Kilroy, Tarzan, Kippari- Kalle (sisälsi muitakin sarjoja kuin nimikkosarjaa), Seikkailijat ja Sarjakuvalehti.
Tässä jotain vinkkejä.- jussi juonio
Napoleon Solo, Kuvitettuja Klassikoita, Mustanaamio, Maailma Kuvina, Isku-Sarja, Filmi-sarja, Voitto-sarja,
Retu ja kumppanit, Robin Hood, Davy Crockett, Buck Jones, Kit Carson, Cowboy, Intiaanipäällikkö,Cheynne, Masa Majava ,nämä juurikin 60-luvulla
Silloin kun vielä osattiin piirtää..
- ...
Batman, Teräsmiehen poika, Ihmesarjat (Marvelin tarinoita)...
Nakke Nakuttaja, Vili ja Vippi (suomalainen, Vaasasta muistaakseni!), Paukku-Pete (myöh. Cocco Bill), Teräsmies, Asterix, Siivet.
- oivaisku
Ajanvietesarja,Aku Ankan satasivuiset,Aku Ankka,Batman,Ben Casey,Buck Jones,Buffalo Bill,Davy Crockett,Filmisarja,Hakki Koira,Hertta,Herttasarja,Ihmesarja,Intiaanipäällikkö,James Bond,Jetsonit,Jätti,Kit Carson,Kiviset ja Soraset,Korkeajännitys,Kuvasarja,Kuvitettuja Klassikkoja,Lassie,Lepakkomies,Linda Lark,Lätsä,Maailma kuvina,Masa Majava,Masi,Matkalla avaruuteen,Me kaksi,Mosaiikki,Mustanaamio,Nakke,Napoleon Solo ja U.N.C.L.E.,Nasta,Nastasarjat,Nevada,Nizar,Ohukainen ja Paksukainen,Pecos Bill,Pekka Puupää,Pellefantti,Pikku Lulu,Preeria,Retu ja kumppanit,Rintin tin,Robin Hood,Roy Rogers,Sarjakuvalehti,Satusarja,Shokkisarjat,Siivet,Sinä ja minä,Sotajuttuja,Suuri sota,Sydänsarja,Tarzan,Tarzanin poika,Teräsmies,Teräsmiehen poika,Teräspoika,Tex,Texas,Tumppi,Tv sarja,Tv seikkailut,Tv:n parhaat,Viidakko,Ville Vallaton,Villi Länsi,Voittosarja.Siinä niitä.Lisäksi tietenin alkoi ilmestyä joitakin albumimuotoisia sarjakuvia kuten Asterix,Esa ja Jukka seikkailevat sekä tietenkin Tintti.
- Anonyymi
Kuka haluaisi 50-60-luvun sarjiksia t. Krisu 0505449324
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204375Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442407Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2301028Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893