Mitä kaikkia sarjakuvia silloin oli??
Pojilla oli: Korkeajännitys, Tex Willer, Pecos Bil
Tytöillä oli Satusarja ja joku toinenkin, jota en muista milään, mutta ne painivat samassa sarjassa. Auttekaaa oi tietävät...
Sarjakuvia 60-luvulla
7
4926
Vastaukset
- oli myös
Pekka Puupää
- Terve tulemast
Osa sarjakuvialehdistä alkoi ilmestymään jo 50-luvulla. 50-60-lukujen sarjakuvalehtiä olivat Viidakko ( Akim ) Villi-länsi ( Kapteeni Miki),Texas, Preeria, Batman, Korkeajännitys ( 50-luvulla enemmin jännityssarjoja, mutta myöhemmin sotaa), Buffalo Bill, Gordon Jim, Tv-sarja (eri hahmoja), James Bond, Kilroy, Tarzan, Kippari- Kalle (sisälsi muitakin sarjoja kuin nimikkosarjaa), Seikkailijat ja Sarjakuvalehti.
Tässä jotain vinkkejä.- jussi juonio
Napoleon Solo, Kuvitettuja Klassikoita, Mustanaamio, Maailma Kuvina, Isku-Sarja, Filmi-sarja, Voitto-sarja,
Retu ja kumppanit, Robin Hood, Davy Crockett, Buck Jones, Kit Carson, Cowboy, Intiaanipäällikkö,Cheynne, Masa Majava ,nämä juurikin 60-luvulla
Silloin kun vielä osattiin piirtää..
- ...
Batman, Teräsmiehen poika, Ihmesarjat (Marvelin tarinoita)...
Nakke Nakuttaja, Vili ja Vippi (suomalainen, Vaasasta muistaakseni!), Paukku-Pete (myöh. Cocco Bill), Teräsmies, Asterix, Siivet.
- oivaisku
Ajanvietesarja,Aku Ankan satasivuiset,Aku Ankka,Batman,Ben Casey,Buck Jones,Buffalo Bill,Davy Crockett,Filmisarja,Hakki Koira,Hertta,Herttasarja,Ihmesarja,Intiaanipäällikkö,James Bond,Jetsonit,Jätti,Kit Carson,Kiviset ja Soraset,Korkeajännitys,Kuvasarja,Kuvitettuja Klassikkoja,Lassie,Lepakkomies,Linda Lark,Lätsä,Maailma kuvina,Masa Majava,Masi,Matkalla avaruuteen,Me kaksi,Mosaiikki,Mustanaamio,Nakke,Napoleon Solo ja U.N.C.L.E.,Nasta,Nastasarjat,Nevada,Nizar,Ohukainen ja Paksukainen,Pecos Bill,Pekka Puupää,Pellefantti,Pikku Lulu,Preeria,Retu ja kumppanit,Rintin tin,Robin Hood,Roy Rogers,Sarjakuvalehti,Satusarja,Shokkisarjat,Siivet,Sinä ja minä,Sotajuttuja,Suuri sota,Sydänsarja,Tarzan,Tarzanin poika,Teräsmies,Teräsmiehen poika,Teräspoika,Tex,Texas,Tumppi,Tv sarja,Tv seikkailut,Tv:n parhaat,Viidakko,Ville Vallaton,Villi Länsi,Voittosarja.Siinä niitä.Lisäksi tietenin alkoi ilmestyä joitakin albumimuotoisia sarjakuvia kuten Asterix,Esa ja Jukka seikkailevat sekä tietenkin Tintti.
- Anonyymi
Kuka haluaisi 50-60-luvun sarjiksia t. Krisu 0505449324
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391889En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81181
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919