miten on, käykö vuoden vanha passi henkkareista? oon 19v tyttö lähös laivalle eikä mul oo ajokorttii tms. mul ois vaan se passi mut se meni viime vuon vanhaks.. käykö se henkilöllisyystodistuksesta? vai mitä mun pitäs tehä?
vanha passi
7
2263
Vastaukset
- ihme juttua
passi käy niin mikä sitten? Kaikkea älytöntä te kysyttekin?
- korjaus
ja se olikin siis vanha passi...ei käy eli matka tyssää siihen jos et uutta ehdi saada.
- ja sillä sipuli
Ei kai niihin tarvis laittaa "vanhenemispäivää" ollenkaan, jollei sillä olisi jotakin merkitystä. Jos passisi oli 5 v passi, olit silloin 13 kun sen hait, olet varmaan muuttunut 6 vuodessa. Vielä pahempi juttu jos passi oli 10 v passi, olet kuvassa 8 v, etkä varmasti näytä samalta kuin nyt.
- papereita kukaan
...ei sinun henkkareita kukaan sen kummemmin kysy Tukholmassa kuin mitä tarttet niitä Suomessakaan. Senkus kävelet laivaan.
Itse olen käynyt satoja kertoja Tukholmassa, eikä minun papereita ole koskaan kysytty. Tosin ikäsi voi rajoittaa, niin että ikärajoilla laivaan pääsy voi hankaloitua.
Minä olen matkustanut lentokoneella edestakaisin Kela-kortillakin :) Tosin se oli sellainen Iso Käden Ojennus lentokenttähenkilökunnalta. Ihanaa lojaaliutta heiltä.- ilam, että hänellä...
oli papereita lainkaan mukana. Suomesta Ruotsiin. Asiaan vaikutti se, että koti on Ruotsissa.
- Mitäpä, jos..........
......tarkistaisit asiat, ennekuin neuvot muita VÄÄRIN!!!!!!!!! Tieto esim Siljan sivulta: "Henkilöllisyyden todistaminen
Matkustajien on terminaaleissa varauduttava turvatarkastuksiin, joissa henkilöllisyys tulee todistaa luotettavalla, voimassa olevalla henkilöllisyystodistuksella. Näitä ovat:
• Passi
• Ajokortti
• Kuvallinen, 1.3.1999 jälkeen myönnetty henkilökortti (poliisin myöntämä, ei väliaikainen)
Velvollisuus todistaa henkilöllisyytensä koskee kaikkia matkustajia, myös niitä, joilta ei vaadita varsinaista matkustusasiakirjaa (kts. Passi- ja viisumimääräykset). Henkilöiltä, jotka eivät halua tai pysty todistamaan henkilöllisyyttään ja/tai ilmoittamaan sitä pyydettäessä, evätään pääsy alukselle. Matkustaja on itse velvollinen selvittämään tarvittavat matkustusasiakirjat. Mikäli viranomainen kieltää matkustajan pääsyn maihin tai alukseen puutteellisten asiakirjojen vuoksi, vastaa matkustaja hänelle tai varustamolle aiheutuneista kustannuksista sekä mahdollisesta paluumatkasta."
Olisi aika ikävää lähteä vanhalla passilla tai ilman henkkareita,jäisi matka pian tekemättä!!!!! - ja sitten
Mitäpä, jos.......... kirjoitti:
......tarkistaisit asiat, ennekuin neuvot muita VÄÄRIN!!!!!!!!! Tieto esim Siljan sivulta: "Henkilöllisyyden todistaminen
Matkustajien on terminaaleissa varauduttava turvatarkastuksiin, joissa henkilöllisyys tulee todistaa luotettavalla, voimassa olevalla henkilöllisyystodistuksella. Näitä ovat:
• Passi
• Ajokortti
• Kuvallinen, 1.3.1999 jälkeen myönnetty henkilökortti (poliisin myöntämä, ei väliaikainen)
Velvollisuus todistaa henkilöllisyytensä koskee kaikkia matkustajia, myös niitä, joilta ei vaadita varsinaista matkustusasiakirjaa (kts. Passi- ja viisumimääräykset). Henkilöiltä, jotka eivät halua tai pysty todistamaan henkilöllisyyttään ja/tai ilmoittamaan sitä pyydettäessä, evätään pääsy alukselle. Matkustaja on itse velvollinen selvittämään tarvittavat matkustusasiakirjat. Mikäli viranomainen kieltää matkustajan pääsyn maihin tai alukseen puutteellisten asiakirjojen vuoksi, vastaa matkustaja hänelle tai varustamolle aiheutuneista kustannuksista sekä mahdollisesta paluumatkasta."
Olisi aika ikävää lähteä vanhalla passilla tai ilman henkkareita,jäisi matka pian tekemättä!!!!!myös jos tarvitsee es. käydä pankissa niin silloin täytyy olla jonkunlainen henkilötodistus, että kyllä se on hyvä olla aina mukana, se passi tai ajokortti. Eikös niin?
terveisiä ruotsista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882