Olen ollut 5 vuotta vakkarina yrityksessä, jossa tehtäviini kuuluu myyntireskontran hoito, perintä, asiakasrekisterin ylläpitoa sekä asiakaspalvelu. Koulutukseltani olen yo merkonomi. Kysymykseni kuuluu, että missä palkoissa vastaavissa ammateissa liikutaan? Itsellä se on tällä hetkellä 2030€, joka ei kamalan suurelta tunnu ottaen huomioon työn vaativuuden, laajuuden ja työssäolo ajan.. Palkankorotusta olisi tarkoitus mennä kysymään, ja siksi haluiaisinkin tietää, onko korotus aiheellinen verrattuna muuten alaan. Liksa ei ole vuosien aikana kummemmin noussut, mutta toki valissä on tullut kaksi lastakin,joiden kanssa olen ollut hoitovapaalla kotona.
Tuntuu vain että vastavalmistunut (miespuolinen)kollega saa parempaa liksaa....
Credit control palkka?
10
5184
Vastaukset
- Jaana R.
Teen samantasoisia töitä, Helsingissä, ja bruttopalkkani 2570 e/kk. Tuo sinun palkkasi tuntuu irvokkaan alhaiselta koulutetulle työntekijälle. Vaadi lisää tai etsi muu vastaava työpaikka.
- ..ap..
Piti lisäämäni tuohon, että hommaani kuuluu myös luotonvalvonta. Olen itsekin Helsingissä töissä suuressa kansainvälisessä firmassa, joten homma tuntuu senkin takia naurettavalta.
Jotenkin on työmotivaatio vähän laskussa, kun miettii tätä hommaa.. Uusia töitä etsin jatkuvasti. Toivottavasti homma ratkeaa suuntaan tai toiseen... Kiitos vastauksestasi. - tätä työpaikkaa?
..ap.. kirjoitti:
Piti lisäämäni tuohon, että hommaani kuuluu myös luotonvalvonta. Olen itsekin Helsingissä töissä suuressa kansainvälisessä firmassa, joten homma tuntuu senkin takia naurettavalta.
Jotenkin on työmotivaatio vähän laskussa, kun miettii tätä hommaa.. Uusia töitä etsin jatkuvasti. Toivottavasti homma ratkeaa suuntaan tai toiseen... Kiitos vastauksestasi.http://www.oikotie.fi/cache?exit=show_job&id=263486&subNavi=jobs_all
- Vaatelias
"myyntireskontran hoito, perintä, asiakasrekisterin ylläpitoa sekä asiakaspalvelu..."
"2030€, joka ei kamalan suurelta tunnu ottaen huomioon työn vaativuuden"
En kyllä pitäisi noita tehtäviä kovinkaan vaativina.- provo...
Niin, ei varmaan, kunnes teet sitä itse.
- MaaginenKasipallo
provo... kirjoitti:
Niin, ei varmaan, kunnes teet sitä itse.
Vastaavia hommia muinoin tehneenä sanoisin, että aika sopiva palkka myyntireskalle. Ei vaadi oikeastaan mitään erityisosaamista - kuka tahansa kykenee hoitamaan nuo hommat parin viikon perehdytyksellä.
- yguhjiklö
Täysin samaa mieltä, missähän kohdassa piti olla sitä vaativuutta...palkkasi näyttäisi vastaavan tehtävää.
- onn
yguhjiklö kirjoitti:
Täysin samaa mieltä, missähän kohdassa piti olla sitä vaativuutta...palkkasi näyttäisi vastaavan tehtävää.
Kokemusta on jo kertynyt jonkin verran, joten sinänsä palkannousu voisi olla kohdillaan.. Riippuen tietenkin millainen palkkakehityksesi on tähän mennessä ollut.
- ----tradenomi
No, on ainakin mielestäni iso palkka tuosta työstä merkonomin koulutuksella,eikä vaatiivaakaan. Jos olisit tradenomi voisit pyytääkin palkkaa lisää!!!
Palkka on kait pääkaupunkiseudulla?? - 234234234
----tradenomi kirjoitti:
No, on ainakin mielestäni iso palkka tuosta työstä merkonomin koulutuksella,eikä vaatiivaakaan. Jos olisit tradenomi voisit pyytääkin palkkaa lisää!!!
Palkka on kait pääkaupunkiseudulla??Hah, että Tradenomin papereilla saa samasta työstä parempaa palkkaa. Täyttä puppua Tradenomien arvostus on tänä päivänä niin alhaista, että se on jo saanut ajattelemaan, että koko tutkinto on ollut täyttä ajan haaskausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651860Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3711687Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151219Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121091
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49968