Tietääkö kukaan järjestetäänkö mistään matkoja "Autioille Saarille"?
Siis tyyliin: Atollisaari, siellä maja, ruoka- ja juomatarpeet, pääsaarelta kuljetus omalle atollille, ja haku varauksen lopussa.
Ollaan yritetty kuuklata monilla sanoilla.
Vaan ei löydy.
Halutais olla kaksin maailmassa.
Robinson ja Rouva
5
1029
Vastaukset
- sattumalta tiedän
Robison ja Rouva.Lukekaa Paul Theroux:in kirja Tyynenmeren onnelliset saaret.Huomaatte,ettei ole helppoa,eikä ainakaan halpaa.
- Ei tarvii varata vaan mennä...
Siis senkuin tilaat lentolipun ja menet autiolle saarelle. Miksi pitää järjestää matkoja!
Vuokraan paikallisilta kyydin botskilla saarelle ja sitten sovit paluun.
Olen näin tehnyt vaikka missä kavereitten kanssa.
Sama jos suomessakin haluut jollekkin saarelle jossa ei asutusta niin ei maailmallakaan tarvita ihme järkeä vaan rohkeutta ja oma aloitteisuutta.
Ei kun matkalle - Robinson & Rouva
Ei tarvii varata vaan mennä... kirjoitti:
Siis senkuin tilaat lentolipun ja menet autiolle saarelle. Miksi pitää järjestää matkoja!
Vuokraan paikallisilta kyydin botskilla saarelle ja sitten sovit paluun.
Olen näin tehnyt vaikka missä kavereitten kanssa.
Sama jos suomessakin haluut jollekkin saarelle jossa ei asutusta niin ei maailmallakaan tarvita ihme järkeä vaan rohkeutta ja oma aloitteisuutta.
Ei kun matkalleOlipas mun kyssäri sinulle kova paikka.
Meni ihan Kikherne nenuun.
Nythän on näin että halusimme kuitenkin matkasta laadukkaan emmekä mitään reppumatkaajien unelmaa.
Olemme kuitenkin jo päälle 30w molemmat ja arvostamme laatua.
Autiosaari oli vain hauska idea, ja sellaista ei lopulta löytynyt meidän vaatimuksiemme tasolla.
Joten päädyimme Bora-Boraan.
Huoneemme tulee olemaan laguunin päälle rakennettu maja missä kaikki tarvittava.
Niitä näytetty usein matkaohjelmissa. - pluffi-kysymys
Robinson & Rouva kirjoitti:
Olipas mun kyssäri sinulle kova paikka.
Meni ihan Kikherne nenuun.
Nythän on näin että halusimme kuitenkin matkasta laadukkaan emmekä mitään reppumatkaajien unelmaa.
Olemme kuitenkin jo päälle 30w molemmat ja arvostamme laatua.
Autiosaari oli vain hauska idea, ja sellaista ei lopulta löytynyt meidän vaatimuksiemme tasolla.
Joten päädyimme Bora-Boraan.
Huoneemme tulee olemaan laguunin päälle rakennettu maja missä kaikki tarvittava.
Niitä näytetty usein matkaohjelmissa.koska kukaan joka oikeasti aikoo mennä kaksin autiolle saarelle, ei kysele vaan menee johonkin rannikkokaupunkiin ja sieltä tilaa jonkun kuskaamaan luten tuossa jo joku neuvoi. Ja sitten se Bora Bora- kikkailu on täsmennystyylistä päätellen niitä jekutushaluisten huu-haa-juttuja. Että se siitä! Onnea vaan yritykselle. Lottovoittajat ei täällä tekstaile. Eikä juurikaan tosimatkaajat- korkeintaan neuvovat tietämättömiä.
- Robinson ja rouva
pluffi-kysymys kirjoitti:
koska kukaan joka oikeasti aikoo mennä kaksin autiolle saarelle, ei kysele vaan menee johonkin rannikkokaupunkiin ja sieltä tilaa jonkun kuskaamaan luten tuossa jo joku neuvoi. Ja sitten se Bora Bora- kikkailu on täsmennystyylistä päätellen niitä jekutushaluisten huu-haa-juttuja. Että se siitä! Onnea vaan yritykselle. Lottovoittajat ei täällä tekstaile. Eikä juurikaan tosimatkaajat- korkeintaan neuvovat tietämättömiä.
4 kuukauden odottelun jälkeen palstalle vastaa joku reppureiska ja ryhtyy vielä hävyttömäksi.
Oletko jotenkin katkera?
Me pääsemme sinne koska tulevan rouvan työn (Air France) kautta pääsemme henksulipuilla Tahitille halvalla.
Muuten ei olisi edes voitu haaveilla "South Pacificista"
Ja se saari, se tuli kyllä yhden matkaohjelman ideana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378652Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1651237Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17876Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657