Robinson ja Rouva

Huhtikuun häämatka

Tietääkö kukaan järjestetäänkö mistään matkoja "Autioille Saarille"?
Siis tyyliin: Atollisaari, siellä maja, ruoka- ja juomatarpeet, pääsaarelta kuljetus omalle atollille, ja haku varauksen lopussa.
Ollaan yritetty kuuklata monilla sanoilla.
Vaan ei löydy.
Halutais olla kaksin maailmassa.

5

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sattumalta tiedän

Robison ja Rouva.Lukekaa Paul Theroux:in kirja Tyynenmeren onnelliset saaret.Huomaatte,ettei ole helppoa,eikä ainakaan halpaa.

• Ei tarvii varata vaan mennä...

Siis senkuin tilaat lentolipun ja menet autiolle saarelle. Miksi pitää järjestää matkoja!
        Vuokraan paikallisilta kyydin botskilla saarelle ja sitten sovit paluun.
        Olen näin tehnyt vaikka missä kavereitten kanssa.

Sama jos suomessakin haluut jollekkin saarelle jossa ei asutusta niin ei maailmallakaan tarvita ihme järkeä vaan rohkeutta ja oma aloitteisuutta.

Ei kun matkalle

• Robinson & Rouva
        Ei tarvii varata vaan mennä... kirjoitti:

Siis senkuin tilaat lentolipun ja menet autiolle saarelle. Miksi pitää järjestää matkoja!
        Vuokraan paikallisilta kyydin botskilla saarelle ja sitten sovit paluun.
        Olen näin tehnyt vaikka missä kavereitten kanssa.

Sama jos suomessakin haluut jollekkin saarelle jossa ei asutusta niin ei maailmallakaan tarvita ihme järkeä vaan rohkeutta ja oma aloitteisuutta.

Ei kun matkalle

Olipas mun kyssäri sinulle kova paikka.
        Meni ihan Kikherne nenuun.
        Nythän on näin että halusimme kuitenkin matkasta laadukkaan emmekä mitään reppumatkaajien unelmaa.
        Olemme kuitenkin jo päälle 30w molemmat ja arvostamme laatua.
        Autiosaari oli vain hauska idea, ja sellaista ei lopulta löytynyt meidän vaatimuksiemme tasolla.
        Joten päädyimme Bora-Boraan.
        Huoneemme tulee olemaan laguunin päälle rakennettu maja missä kaikki tarvittava.
        Niitä näytetty usein matkaohjelmissa.

• pluffi-kysymys
        Robinson & Rouva kirjoitti:

Olipas mun kyssäri sinulle kova paikka.
        Meni ihan Kikherne nenuun.
        Nythän on näin että halusimme kuitenkin matkasta laadukkaan emmekä mitään reppumatkaajien unelmaa.
        Olemme kuitenkin jo päälle 30w molemmat ja arvostamme laatua.
        Autiosaari oli vain hauska idea, ja sellaista ei lopulta löytynyt meidän vaatimuksiemme tasolla.
        Joten päädyimme Bora-Boraan.
        Huoneemme tulee olemaan laguunin päälle rakennettu maja missä kaikki tarvittava.
        Niitä näytetty usein matkaohjelmissa.

koska kukaan joka oikeasti aikoo mennä kaksin autiolle saarelle, ei kysele vaan menee johonkin rannikkokaupunkiin ja sieltä tilaa jonkun kuskaamaan luten tuossa jo joku neuvoi. Ja sitten se Bora Bora- kikkailu on täsmennystyylistä päätellen niitä jekutushaluisten huu-haa-juttuja. Että se siitä! Onnea vaan yritykselle. Lottovoittajat ei täällä tekstaile. Eikä juurikaan tosimatkaajat- korkeintaan neuvovat tietämättömiä.

• Robinson ja rouva
        pluffi-kysymys kirjoitti:

koska kukaan joka oikeasti aikoo mennä kaksin autiolle saarelle, ei kysele vaan menee johonkin rannikkokaupunkiin ja sieltä tilaa jonkun kuskaamaan luten tuossa jo joku neuvoi. Ja sitten se Bora Bora- kikkailu on täsmennystyylistä päätellen niitä jekutushaluisten huu-haa-juttuja. Että se siitä! Onnea vaan yritykselle. Lottovoittajat ei täällä tekstaile. Eikä juurikaan tosimatkaajat- korkeintaan neuvovat tietämättömiä.

4 kuukauden odottelun jälkeen palstalle vastaa joku reppureiska ja ryhtyy vielä hävyttömäksi.
        Oletko jotenkin katkera?
        Me pääsemme sinne koska tulevan rouvan työn (Air France) kautta pääsemme henksulipuilla Tahitille halvalla.
        Muuten ei olisi edes voitu haaveilla "South Pacificista"
        Ja se saari, se tuli kyllä yhden matkaohjelman ideana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8652
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      165
      1237
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      876
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      784
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe