Hei!
Olen kolmen vuoden e-pillerien syömisen jälkeen lopettamassa niitä sivuvaikutusten takia. Pelottaa jo etukäteen, mitä kaikkia vaivoja on tulossa, kun hormonitoiminta tasaantuu. Niinpä olisinkin kysellyt, että onko mitään luontaistuotteita olemassa, jolla voisi "houkutella" niitä omia luomukuukautisia tulemaan, jollei niitä ala kuulua? Entäs iho? Monella tuttavalla on tullut finniongelmaa, onko tähän apua luontaistuotteista? Olisi kiva kokeilla ensin tälläisiä vaihtoehtoja, kun ei noita lääkkeitäkään viitsisi ko. vaivoihin heti alkaa syömään..
Olen kolmen vuoden e-pillerien syömisen jälkeen lopettamassa niitä sivuvaikutusten takia. Pelottaa jo etukäteen, mitä kaikkia vaivoja on tulossa, kun hormonitoiminta tasaantuu. Niinpä olisinkin kysellyt, että onko mitään luontaistuotteita olemassa, jolla voisi "houkutella" niitä omia luomukuukautisia tulemaan, jollei niitä ala kuulua? Entäs iho? Monella tuttavalla on tullut finniongelmaa, onko tähän apua luontaistuotteista? Olisi kiva kokeilla ensin tälläisiä vaihtoehtoja, kun ei noita lääkkeitäkään viitsisi ko. vaivoihin heti alkaa syömään..
Vastaukset 1
Vanhimmat
Eihän siitä mitään vaivoja tule, kun pillerit lopettaa. Sinähän lopetat pillerit juuri vaivojen takia. Kuukautiskivut voivat hiukan lisääntyä, mutta siihen auttaa Burana (ibuprofeiini) kaikkein parhaiten.
Kyllä ne hormoonit tasaantuvat hyvinkin nopeasti.
Siis joillakin on pahaan agneeseen auttaneet E-pillerit, mutta itse pillerien lopettaminen ei aiheuta mitään agnea.