Netissä SALAINEN sivu ?

Tietääkö joku siitä?

Hei.
Otan esille arkaluontoisen aiheen.
Käsittääkseni internet käsittää miljardeja sivuja. Tietääkö joku, löytyykö internetistä "TODELLA SALAINEN SIVU", sivu, jolta on mahdollista lukea erittäin 'tajunnanräjäyttävää' tekstiä, kirjoitusta joka muuttaa kertaheitolla käsityksen itsestään ja ihmiskunnasta maailmankaikkeudessa.
Olen etsinyt, mutten toistaiseksi ole tällaista aivan käsittämättömän uskomatonta ja käänteentekevää vain harvoille ja valituille olevaa sivua löytänyt.
Niin, tietääkö joku?

15

2960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi mennä

      kirjoittamaan jollekkin nettisivulle mitään todella salaista. Siinä on näet aina se vaara, että joku hakkeri pääsisi sivulle, jonka jälkeen tiedot eivät enää olisi kovinkaan salaisia.

      Eli tuollaista sivua ei ole.. tai ei siinä ainakaan olisi mitään järkeä.

      • PekkaKukko

        Onhan siellä mm. CIA:n salaiset sivut johnka monet on yrittäny murtautua mm. salaisten ufokuvien ym. toivossa.


      • G.E.Keikari
        PekkaKukko kirjoitti:

        Onhan siellä mm. CIA:n salaiset sivut johnka monet on yrittäny murtautua mm. salaisten ufokuvien ym. toivossa.

        Ovatko onnistuneet,löytyykö youtubesta ?


    • ...............

      Satutko tietämään sivuston www.rotten.com?

      Siellä on sitä ihteään, räjähtäneitä ihmisiä, muutoin kuolleita, raatoja raatoja.

      Heikkomielisempiä hirvittää. Minäkään en siellä ole viitsinyt käydä enää vuosiin, mutta samaa paskaa siellä lienee edelleen.

    • löytyy
    • per.es.
      • bubastis

        se muutti profiilini :)


    • jepjepjep..

      Tästä oli vähän juttua talvella tällä palstallakin mutta näemmä jo hävinnyt se keskustelu..
      Siinä oli linkit sivuille jotka liittyivät ihmisen chakroihin ja kolmanteen silmään.
      Ei tämä aihe nyt niinkään salainen ole että kirjastosta varmasti löytyisi paljon tietoa, mutta ei tästä aiheesta paljoa huudella. En jaksa etsiä sitä sivua nyt googlesta..

    • Nimimerkki

      YouTube sisältää melkoisen paljon salaisena pitämään pyrittyä tietoa.

      Hakusanoilla..

      new world order mason

      .. löytyy videoita joiden 100% tiedän pitävän paikkansa. Todellisuus on toisenlainen kuin koulunpenkiltä opetetaan ja annetaan ymmärtää. Esimerkiksi ihmisille opetaan sanallinen ilmaisu, muttei kerrota, että sanat mahdollistavat ihmisten ohjailun, massojen ohjailun. Yksilötasolla sanat jopa voivat tuhota. Ihmiselle ei myöskään anneta kulkea toista tietä, kuin yhteisöllisyyden tietä, vaikka jokainen aistii, että jossakin on vikaa, edes välineitä vian paikallistamiseen ei ole jaettu.

      • Nimimerkki

        ILLUMINATI AND THE SPIRIT WORLD OF THE NEW WORLD ORDER
        http://www.youtube.com/results?search_query=ILLUMINATI AND THE SPIRIT WORLD OF THE NEW WORLD ORDER&search=Search

        Yllä oleva video selvittää samoja asioita, kuin olen 100%sesti kokenut. Muunmuassa miten electromagnetismiin vaikuttaminen maatasolla vaikuttaa oikeasti säähän. Miten electromagneettinen taso vaikuttaa materiaalitasoon. Miten toisten ajatukset vaikuttavat olemukseen. Miten omat ajatukset vaikuttavat olemukseen. Miten paljon altistumattomuudella on merkitystä. Mitenkä ihminen voidaan varastaa. Miten laaja petos on. Miten valheellinen tarina on. Miten ihmisiä johdetaan harhaan. Miten vähän kerrottu.

        Olen nähnyt, keskustellut, kokenut, jokaisen tason tuosta järjestelmästä.


      • hhhhhhhhhhhhhhh
        Nimimerkki kirjoitti:

        ILLUMINATI AND THE SPIRIT WORLD OF THE NEW WORLD ORDER
        http://www.youtube.com/results?search_query=ILLUMINATI AND THE SPIRIT WORLD OF THE NEW WORLD ORDER&search=Search

        Yllä oleva video selvittää samoja asioita, kuin olen 100%sesti kokenut. Muunmuassa miten electromagnetismiin vaikuttaminen maatasolla vaikuttaa oikeasti säähän. Miten electromagneettinen taso vaikuttaa materiaalitasoon. Miten toisten ajatukset vaikuttavat olemukseen. Miten omat ajatukset vaikuttavat olemukseen. Miten paljon altistumattomuudella on merkitystä. Mitenkä ihminen voidaan varastaa. Miten laaja petos on. Miten valheellinen tarina on. Miten ihmisiä johdetaan harhaan. Miten vähän kerrottu.

        Olen nähnyt, keskustellut, kokenut, jokaisen tason tuosta järjestelmästä.

        http://truthism.com/


    • on rankkaa luettavaa

      Tällainen sivusto on tosiaan olemassa, mutta en ymmärrä miksi se muuttaa web-osoitettaan aika usein, noin kerran kuukaudessa.

      Viimeksi sain tämän sivun osoitteen kaveriltani joka käyttää ns. laittomia elokuvien lataussivuja. Silloin kyseisen ns. salaisen sivun osoite oli http://www.astrangetruths.com

      Sivuilla oli aika hurjia juttuja joista monet nostivat melkein hiukseni pystyyn niitä lukiessani. Sivuilla oli mm. pitkä juttu Roswellin pudonneesta ufosta ja humanoideista, kuvien kera. En ole missään muualla nähnyt kyseisiä kuvia jotka näyttivät todella aidoilta. Kuvissa oli salaiseksi luokiteltuja raportteja pudonnutta alusta koskien, kuvia sen "laitteistoista" sekä itse humanoideista. Kuvat olivat selkeitä ja niistä erottui hyvin yksityiskohtiakin. Kahdessa kuvassa yhtä humanoideista syväjäädytettiin.

      Lisäksi sivuilla oli uudempaakin materiaalia koskien esimerkiksi asteroidia jonka on laskettu törmäävän maahan, tämän vuosikymmenen loppu puolella. Tähän liittyen sivuilla on asiaa ko. asteroidin tuhoamisprojektista johon osallistuu yhdysvaltain lisäksi myös englanti, ranska, saksa ja venäjä sekä monta muuta valtiota.

      Sivuilla oli myös juttua mm. onnistuneista psykokinesiakokeista, Kongon hirmuliskosta (kuviakin), kuun pimeällä puolella olevasta salaisesta tukikohdasta, marsissa olevista rakennuksista jne. jne.

      Yritän kysellä sivuston tämänhetkistä osoitetta kavereiltani ja ilmoitan siitä täällä kunnes saan sen.

    • Anonyymi

      www.to-en.gr Nostradamus erittäin salainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe