Melkein 9 vuotias poika haluaisi oman sähköpostiosoitteen. Mietin tässä miten parhaiten välttäisi sopimatonta roskapostia. Onko esimerkiksi hotmailissa muuten ikärajoituksia?
Sähköposti lapselle?
9
549
Vastaukset
- huruuuu
yahoon s-postin suodattimet karsii varsin hyvin kaiken skeidan.
- Lisssuuuu
Mulla on yahoo, entinen jippii ja hotmail. Kaikkein partas on yahoo, ei tule kyllä roskaa, mahtuu paljon ja toimii hyvin.
- Kissag
Tarvii valehdella ikänsä
- zxxH4tbo
Myöhästyit lievästi. Lapsukainen on jo aikuinen.
Oletko hämäläinen? - mistä.näitä.sikiää
zxxH4tbo kirjoitti:
Myöhästyit lievästi. Lapsukainen on jo aikuinen.
Oletko hämäläinen?Ja sinä tollo et ymmärrä jonkun käyttävän vuosien päästä googlen hakua sanoilla
"Sähköposti lapselle"
ja tulee ketjuun, jolloin tuo @Kissagin kertoma tieto on oleellinen. - juusee
mistä.näitä.sikiää kirjoitti:
Ja sinä tollo et ymmärrä jonkun käyttävän vuosien päästä googlen hakua sanoilla
"Sähköposti lapselle"
ja tulee ketjuun, jolloin tuo @Kissagin kertoma tieto on oleellinen.Kaikenlaista tietoa jaetaan
https://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/lapset-pois-somesta-jos-vanhemmilta-ei-heru-lupaa-hallitus-esittaa-13-vuoden-ikarajaa-6706298
Sähköposti ei kuitenkaan taida olla "somea" - zxxH4tbo
mistä.näitä.sikiää kirjoitti:
Ja sinä tollo et ymmärrä jonkun käyttävän vuosien päästä googlen hakua sanoilla
"Sähköposti lapselle"
ja tulee ketjuun, jolloin tuo @Kissagin kertoma tieto on oleellinen.Ja paskat. Kyseessä on taas yksi palstaa sotkeva vajakki, joa sitten tumputtaa kun joku erehtyy vataamaan ikivanhaan viestiin.
- mistä.näitä.sikiää
zxxH4tbo kirjoitti:
Ja paskat. Kyseessä on taas yksi palstaa sotkeva vajakki, joa sitten tumputtaa kun joku erehtyy vataamaan ikivanhaan viestiin.
Niinkuin ylempänä sanoin, niin erehtymisestä vastaamaan johonkin nostettuun ei synny mitään haittaa. Tietoa tarvitaan myöhemminkin kuin nyt ja tietoa tarvitsee muutkin kuin vain se aikoinaan kysynyt henkilö.
Koettakaa ymmärtää, että olette tässä ja nyt luomassa kansallista varantoa, uniikkia kansallista tietokantaa, jota myös myöhemmät sukupolvet hyödyntävät.
- bostiljooni
Ei tuon ikäinen osaa edes lukea saatikka kirjoittaa, joten ihan sama kun avaat läppärin kannen ja kerrot että siinä postilaatikko, ala lähettään postia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637