minkäpituinen lauta minulla pitää olla kun olen n.160 cm pitkä? et pidempi vai lyhyempi ku minä !!?
ja minkälainen olisi paras vvaihtoehto kun juuri olen nyt talvella aloittamassa lautailun että pitääkö sen laudan olla semmone normaali vai onko helpompi joku toisenlainen ?
lumilauta
3
998
Vastaukset
- ilenaT
No ensinnäkin lyhyempi kun sinä itse. Noin nenän kohdalle jos osuu niin on aika optimi, mutta kasvuvaraa kannattaa aina jättää.
Jos vasta alotat niin ei heti kannata kovin hyvää lautaa ostaaa sen takia jos innostus lopahtaa. Mutta helpointa on harjoitella helposti hallittavalla "naisten" mallia muistuttavalla laudalla koska ne on kevyitä ja täten helposti hallittavissa.
Minkä hintasta meinasit, itellä lautoja todella monia ja voisin vaikka myydä yhden pois jos hintahaarukkaan sopii. Tosin ammattilaistason lautoja mutta muutama vain yhden kauden nähnyt ja hinta on täten peruslaudan tasolla. (vanhemmista puhumattakaan) HUOM: LAUTANI EI OLE NÄHNYT YHTÄKÄÄN REILIÄ TAI EDES STREETTIÄ
Ota ihmeessä yhteyttä ni voin auttaa lisää ja kattoo jos multa löytys ulle hyvä lauta siteet.
[email protected] - nesanu
Perinpohjainen lumilaudan hankinta vinkki kannattaa katsoa! http://www.lumitykki.net/laudanhankinta.php
- pituus
Laudan pituus on noin 0.9 kertaa oma pituutesi.
Eli 160cm*0.9=144cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446038
- 1583152
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4343119- 262384
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv562251Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762073Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161969- 791603
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141214Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍131191