minkäpituinen lauta minulla pitää olla kun olen n.160 cm pitkä? et pidempi vai lyhyempi ku minä !!?
ja minkälainen olisi paras vvaihtoehto kun juuri olen nyt talvella aloittamassa lautailun että pitääkö sen laudan olla semmone normaali vai onko helpompi joku toisenlainen ?
lumilauta
3
1037
Vastaukset 3
- ilenaT
No ensinnäkin lyhyempi kun sinä itse. Noin nenän kohdalle jos osuu niin on aika optimi, mutta kasvuvaraa kannattaa aina jättää.
Jos vasta alotat niin ei heti kannata kovin hyvää lautaa ostaaa sen takia jos innostus lopahtaa. Mutta helpointa on harjoitella helposti hallittavalla "naisten" mallia muistuttavalla laudalla koska ne on kevyitä ja täten helposti hallittavissa.
Minkä hintasta meinasit, itellä lautoja todella monia ja voisin vaikka myydä yhden pois jos hintahaarukkaan sopii. Tosin ammattilaistason lautoja mutta muutama vain yhden kauden nähnyt ja hinta on täten peruslaudan tasolla. (vanhemmista puhumattakaan) HUOM: LAUTANI EI OLE NÄHNYT YHTÄKÄÄN REILIÄ TAI EDES STREETTIÄ
Ota ihmeessä yhteyttä ni voin auttaa lisää ja kattoo jos multa löytys ulle hyvä lauta siteet.
[email protected] - nesanu
Perinpohjainen lumilaudan hankinta vinkki kannattaa katsoa! http://www.lumitykki.net/laudanhankinta.php
- pituus
Laudan pituus on noin 0.9 kertaa oma pituutesi.
Eli 160cm*0.9=144cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri391168- 83889
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44717Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus214586- 48523
- 43499
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,176488jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204473" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied58464