minkäpituinen lauta minulla pitää olla kun olen n.160 cm pitkä? et pidempi vai lyhyempi ku minä !!?
ja minkälainen olisi paras vvaihtoehto kun juuri olen nyt talvella aloittamassa lautailun että pitääkö sen laudan olla semmone normaali vai onko helpompi joku toisenlainen ?
lumilauta
3
970
Vastaukset
- ilenaT
No ensinnäkin lyhyempi kun sinä itse. Noin nenän kohdalle jos osuu niin on aika optimi, mutta kasvuvaraa kannattaa aina jättää.
Jos vasta alotat niin ei heti kannata kovin hyvää lautaa ostaaa sen takia jos innostus lopahtaa. Mutta helpointa on harjoitella helposti hallittavalla "naisten" mallia muistuttavalla laudalla koska ne on kevyitä ja täten helposti hallittavissa.
Minkä hintasta meinasit, itellä lautoja todella monia ja voisin vaikka myydä yhden pois jos hintahaarukkaan sopii. Tosin ammattilaistason lautoja mutta muutama vain yhden kauden nähnyt ja hinta on täten peruslaudan tasolla. (vanhemmista puhumattakaan) HUOM: LAUTANI EI OLE NÄHNYT YHTÄKÄÄN REILIÄ TAI EDES STREETTIÄ
Ota ihmeessä yhteyttä ni voin auttaa lisää ja kattoo jos multa löytys ulle hyvä lauta siteet.
[email protected] - nesanu
Perinpohjainen lumilaudan hankinta vinkki kannattaa katsoa! http://www.lumitykki.net/laudanhankinta.php
- pituus
Laudan pituus on noin 0.9 kertaa oma pituutesi.
Eli 160cm*0.9=144cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3217012Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714198- 2083145
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242917- 741952
- 1491761
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101732Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1651550Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201538- 891428