Halvalla kirjoja...

äippe-72

Jos jotakuta kiinnostaa niin minulla olisi myytävänä fengin sisustamisesta ja rakkaudesta kirja...laita tarjousta tulemaan...=)

6

1539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terve järki riittää

      Jahas. Hyvä tarjous jostain vaan kirjasta?
      Huuhaalla ei tunnu olevan rajaa.

      • äippe-72

        minulla on näitä "huuhaa" kirjoja ja en itse ymmärrä niistä mitään ja jos joku enempi ymmärtää ja on asiasta kiinnostunut niin myyn nämä kirjat mielellään hänelle!!!!


      • ne huuhaat
        äippe-72 kirjoitti:

        minulla on näitä "huuhaa" kirjoja ja en itse ymmärrä niistä mitään ja jos joku enempi ymmärtää ja on asiasta kiinnostunut niin myyn nämä kirjat mielellään hänelle!!!!

        jos viitsisit laittaa ett mitä kirjoja ne on...
        ja huuhaahaukkujalle:juohan ihmiset viinaakin. ja viel keksii sille syitä.
        että aivan sama mitä harrastaa.
        paitsi tietty sitä viinanjuontia,se jos mikä on tyhmää!
        jatkaakseni tätä ostotarjousta,ostan kyl kaik jos vaan ei oo samoja ku mulla jo on . että jos on ees joku minulle uusi...


      • ne huuhaat kirjoitti:

        jos viitsisit laittaa ett mitä kirjoja ne on...
        ja huuhaahaukkujalle:juohan ihmiset viinaakin. ja viel keksii sille syitä.
        että aivan sama mitä harrastaa.
        paitsi tietty sitä viinanjuontia,se jos mikä on tyhmää!
        jatkaakseni tätä ostotarjousta,ostan kyl kaik jos vaan ei oo samoja ku mulla jo on . että jos on ees joku minulle uusi...

        siis laita tohon ett mikä,mietin sit ett paljonko siit vois pulittaa.


      • äippe-72
        [email protected] kirjoitti:

        siis laita tohon ett mikä,mietin sit ett paljonko siit vois pulittaa.

        Toinen on Rakastavaisten feng shui; Sarah Bartlett; Harmoniaa ja energiaa sydämmen ja kodin sopukoihin ja kirjan aiheita ovat mm: Baguan energiat, miten saat rakkautta elämääsi, miten luot dynaamisen rakkaussuhteen, seksuaalisen harmonian parantaminen, kodin voimakkaita energiakeskuksia, mitä tehdä epäsuotuisalle energialle ja ympäristön kohentamiskeinoja...laitaan toisen kirjan tiedot kunhan löydän sen=)


      • hyvältä
        äippe-72 kirjoitti:

        Toinen on Rakastavaisten feng shui; Sarah Bartlett; Harmoniaa ja energiaa sydämmen ja kodin sopukoihin ja kirjan aiheita ovat mm: Baguan energiat, miten saat rakkautta elämääsi, miten luot dynaamisen rakkaussuhteen, seksuaalisen harmonian parantaminen, kodin voimakkaita energiakeskuksia, mitä tehdä epäsuotuisalle energialle ja ympäristön kohentamiskeinoja...laitaan toisen kirjan tiedot kunhan löydän sen=)

        kaikenkaikkiaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      5
      2095
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      265
      1803
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      291
      1770
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1740
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1585
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1463
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      54
      1284
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      292
      1242
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      159
      1234
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1213
    Aihe