Niin, joskus hyvin kauan sitten tullut varmaankin tvstä Pinokkio-piirretty, ja en millään muista sarja nimeä tai mitään. Luultavasti sakaslaista alkuperää, sillä alussa lauletiin jotain "Kleines...". Eräässä jaksossa pinokkio muuttui aasiksi...
Pinokkio-piirretty
9
819
Vastaukset
- _mabu_
- Cargo
Todella paljon kiitoksia, tuohan se juuri oli.
- Puskamuikkunen
Muistan tosta piirretystä yhen jakson missä ne kettu ja kissa on pukeutunu kummituksiks. Ja hikan saa pois jos hokee "Poika jolla on hikka, juo vettä sillan alla." :D
- NoJopas
Vaan japanilainen piirretty. :) Meillä vaan jostain syystä monissa piirretyissä kuuluu taustalla saksankielinen dubbi (Oravan seikkailut, peukaloisen retket) ja on alkutekstit yms. saksaksi. Eli Yle kai on ostanut noita sarjoja Saksan kautta tai jotain?
Pinokkio on Nippon animationin tuotantoa. (Kuten esim. Maija Mehiläinen ja Muskettikoirat)
http://www.nipponanimation.com/catalogue/006/index.html- _mabu_
Eli Pinokkio onkin japanilainen piirretty. Hyvä että valottui :D. Luulin itse että se on saksalainen. Joskus ollut kyseistä piirrettyä nauhalla.
- votelo
Kiva olisi nähdä tämä sarja uudestaan. Muistan sen 90-luvun alusta, ja kertojana oli Inkeri Wallenius. En nähnyt kuitenkaan kaikkia jaksoja. Youtubesta se löytyy kokonaan, mutta valitettavasti saksan kielellä.
- votelo
Korjaan, lukijana oli Raila Hämäläinen.
- Pepiiits
Hei en saa linkkiä auki? Haluan myös kovasti nähdä kyseisen sarjan taas!!! :--)
- henezi
Mistä tämän sarjan näkisi? Haluaisin nähdä sen. Kiitos jo etukäteen vastauksesta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339