ennen kuin teette johtopäätöksiänne siitä, mitä kuka lupasi ja mitä ei. Kannattaa lukea. Kyse on kokoomuksen virallisesta kannanotosta ennen vaaleja. Erotin vielä tärkeimmän seuraavaan:
" Mitä tasa-arvoisempi tupo, sitä korkeammat
valtionosuudet"
Katainen uudistaa vaatimuksensa tasa-arvotuposta.
- Se, kuinka paljon kokoomus on valmis tukemaan
kunnallista palkkaratkaisua korotetuilla valtionosuuksilla, riippuu siitä kuinka tasa-arvoisen palkkaratkaisun työmarkkinajärjestöt kykenevät tekemään.
- Mitä enemään naisvaltaisille aloille koulutetuille aloille maksetann yli yli yleisen korotustason,sitä enemmän olemme valmiit nostamaan kuntien saamia valtionosuuksia.
Esitämme, ettävaltio maksaa kunnille sen osuuden naisvaltaisten alojen palkankorotuksesta, joka ylittää yleisen korotustason.
- Viime kädessä on kysymys työmarkkinajärjestelmän kyvystä oikaista naisten ja miesten välinen palkkaero. Tähän tarvitaan suurta viisautta ja miesvaltaisten alojen kykyä nähdä "nenäänsä pitemmälle". Ei ole paperimiehenkään etu, että sairaaloihin ei saada
kohta enää hoitajia."
http://www.kokoomus.fi/?x13077=1552758
Lukekaa
7
253
Vastaukset
- reyeer
Lopeta jo, te saitte hallitukselta jo sen 150 miljoonaa, ja enempää ei tipu!
Ja kunnilta ette saa mitään, koska kunnilla ei yksinkertaisesti ole rahaa!
Ja kansa ei halua veronkorotuksia, että vain Tehyläiset saisivat poikkeuksellisen suuret palkankorotukset.
Miksi Tehyläisten pitäisi saada paremmat palkankorotukset kuin muiden????- siksi et
kokoomus lupasi...tuossakin linkissä mainitaan selvästi hoitajat...siksi myös, että maasta loppuu kotimaiset osaajat eikä kymmeniin vuosiin ole luvassa ammattitaitoisia hoitajia ulkomailta...tai siksi, että hoitajan työ vastuullista ja raskasta - henkisesti ja usein fyysisesti. Mukana paljon kärsimystä, kuolemaa vakavia sairauksia ja onnettomuuksien uhreja...
Myötätuntoni on tehyläisten puolella. siksi et kirjoitti:
kokoomus lupasi...tuossakin linkissä mainitaan selvästi hoitajat...siksi myös, että maasta loppuu kotimaiset osaajat eikä kymmeniin vuosiin ole luvassa ammattitaitoisia hoitajia ulkomailta...tai siksi, että hoitajan työ vastuullista ja raskasta - henkisesti ja usein fyysisesti. Mukana paljon kärsimystä, kuolemaa vakavia sairauksia ja onnettomuuksien uhreja...
Myötätuntoni on tehyläisten puolella.Niin Katainen lupasi, mutta eipäs syntynytkään tasa-arvo tupoa. Eli meni pohja pois Kataisen lupauksilta.
- tätä.
http://www.iltalehti.fi/vaalit/200702125735238_vl.shtml
Kyllä hän on paljon selittänyt, ja aina lisää selittää.
Mutta mm. tuon lupasi ja historiallisen vaalivoiton sai.- ja "lasku"
lupauksista tulee vielä maksuun, joten saa sitten Katainen ja moni muu selitellä...
- Vai puhetta arvoista ?
http://www.aijaa.com/v.php?i=1111429.jpg
tuotako tarkoitit - että.
että voi kirjoitella nettiin äänestyksen
jälkeenkin
ja sitten nauraa kun äänestäjä on harhanjohdettu ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437