Lukekaa

Kataisen lupaus

ennen kuin teette johtopäätöksiänne siitä, mitä kuka lupasi ja mitä ei. Kannattaa lukea. Kyse on kokoomuksen virallisesta kannanotosta ennen vaaleja. Erotin vielä tärkeimmän seuraavaan:

" Mitä tasa-arvoisempi tupo, sitä korkeammat
valtionosuudet"

Katainen uudistaa vaatimuksensa tasa-arvotuposta.
- Se, kuinka paljon kokoomus on valmis tukemaan
kunnallista palkkaratkaisua korotetuilla valtionosuuksilla, riippuu siitä kuinka tasa-arvoisen palkkaratkaisun työmarkkinajärjestöt kykenevät tekemään.

- Mitä enemään naisvaltaisille aloille koulutetuille aloille maksetann yli yli yleisen korotustason,sitä enemmän olemme valmiit nostamaan kuntien saamia valtionosuuksia.
Esitämme, ettävaltio maksaa kunnille sen osuuden naisvaltaisten alojen palkankorotuksesta, joka ylittää yleisen korotustason.

- Viime kädessä on kysymys työmarkkinajärjestelmän kyvystä oikaista naisten ja miesten välinen palkkaero. Tähän tarvitaan suurta viisautta ja miesvaltaisten alojen kykyä nähdä "nenäänsä pitemmälle". Ei ole paperimiehenkään etu, että sairaaloihin ei saada
kohta enää hoitajia."

http://www.kokoomus.fi/?x13077=1552758

7

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reyeer

      Lopeta jo, te saitte hallitukselta jo sen 150 miljoonaa, ja enempää ei tipu!

      Ja kunnilta ette saa mitään, koska kunnilla ei yksinkertaisesti ole rahaa!
      Ja kansa ei halua veronkorotuksia, että vain Tehyläiset saisivat poikkeuksellisen suuret palkankorotukset.

      Miksi Tehyläisten pitäisi saada paremmat palkankorotukset kuin muiden????

      • siksi et

        kokoomus lupasi...tuossakin linkissä mainitaan selvästi hoitajat...siksi myös, että maasta loppuu kotimaiset osaajat eikä kymmeniin vuosiin ole luvassa ammattitaitoisia hoitajia ulkomailta...tai siksi, että hoitajan työ vastuullista ja raskasta - henkisesti ja usein fyysisesti. Mukana paljon kärsimystä, kuolemaa vakavia sairauksia ja onnettomuuksien uhreja...
        Myötätuntoni on tehyläisten puolella.


      • siksi et kirjoitti:

        kokoomus lupasi...tuossakin linkissä mainitaan selvästi hoitajat...siksi myös, että maasta loppuu kotimaiset osaajat eikä kymmeniin vuosiin ole luvassa ammattitaitoisia hoitajia ulkomailta...tai siksi, että hoitajan työ vastuullista ja raskasta - henkisesti ja usein fyysisesti. Mukana paljon kärsimystä, kuolemaa vakavia sairauksia ja onnettomuuksien uhreja...
        Myötätuntoni on tehyläisten puolella.

        Niin Katainen lupasi, mutta eipäs syntynytkään tasa-arvo tupoa. Eli meni pohja pois Kataisen lupauksilta.


    • tätä.
      • ja "lasku"

        lupauksista tulee vielä maksuun, joten saa sitten Katainen ja moni muu selitellä...


    • Vai puhetta arvoista ?
    • että.

      että voi kirjoitella nettiin äänestyksen
      jälkeenkin
      ja sitten nauraa kun äänestäjä on harhanjohdettu ??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe