voi kuinka mie haluaisin...

kultamurunen;))

...joskus kun oikein paljon haluaa, saattaa käydä niin että toiveet toteutuu...edes hetkeksi.
hetket kanssasi on painuneet syvälle sydämeni sopukoihin...pääsin ihollesi...pääsin kävelemään kanssasi kaupungilla käsi kädessä...pääsin silittämään hiuksiasi kun sie nukuit ja pääsin kuiskaamaan että mie rakastan siuta.
mie en välitä siitä että ne hetket täytyi varastaa...just nyt mie en välitä...on liikaa kauniita muistoja että mie voisin välittää...nyt vaan kun tietäis miten jatkaa tästä eteenpäin...kukaan ei ole laittanut valmiita opasteita tälle elämälle...ei auta muuta kun lähteä suunnistamaan...suunnistetaan yhdessä erikseen...ehkä silleen joskus päästään perille...johonkin...;))
lämmin suudelma huulillesi ja sie tiät...oot mielessä...oot lähellä...oot miun mukana...

15

1901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timppa

jaa!! Nyt se likka on sitten ottanut omansa. Aikaa siihen meni mutta toteutti haaveensa kuitenkin.
      Niin sitä pitää. Mielenkiinnolla jään odottamaan kuuluuko teidän tarinalle vielä jatkoa.
      Siihen asti luja rutistus ja pidähän likka pintasi. Täytyy sanoa että sinulla on minun luonto.

• karhuherra

Vai on murunen käynyt varkaissa. Tiedätkös että varkaalla on lyhyet jäljet. Ajan kanssa se käy käry teilläkin. joten onnee vaan ja arestia reilusti

• nainen

ettekös sitä hoksannut tuosta kirjoituksesta ei se mikän nainen ollut kirjotti naisensa kanssa kävelystä käsikädessä ja silittelyistä ja kuiskailuista .
        no niin ajtukset tais teillä mennä niin että luulitte että onkin nainen ei voi mitään

• kunhan mietin

tekikö sitten edes hyvää..............

• kultamurunen;))

siinä siulle miettimistä ;))
        mitäs luulisit...

• minä

hmmmmmmmmm
      oletko se sinä? tiedät että ajattelen samoin!!!

kiitos itsellesi viimeisestä ja mehän otetaan uusiksi.

• p....T

ihania hetkiä kanssasi sain viettää...sinulle murusein on aina paikka sydämmessäin...

• kultamurunen;))

kuin myös siulle...

• oikeessa

Saa haluta.
      Halua niin perkeleesti, jos se sun elämääs helpottaa.

• tuttua

tuo teksti tuntuu niin tutulta.aikoinaan minulle lähetettiin postia samoilla sanoilla..

• utelijas

loppuiko kaikki vai mitä teille tapahtui

• maaria

muistakaa ne asiat jotka teidät tekee onnellisiksi. nauttikaa niistä.
      ymmärtäkää, että elämää eletään ainutlaatuisten kokemusten tähden. ei siksi että se olisi mikään selviytymisleiri. jokainen käy sen läpi tavallaan ja tuo oli teidän tapanne.

• miepä se vaan...

jos sie minun oisit, niin en mie kyllä sinua koskaan ees päästäis pois... näin ei kuitenkaan ole, harmi...

• surusimmu

mietin tässä vaan kun luin nuo jutut, että onkohan tässä kysymys siitä ainoasta oikeasta rakkaudesta??

• kultakimpaleesi

Kummie oikeen tahon niin kaikk miun toiveet totteutuu, tai yht lukkuuottamati kaik. Miu akan kalju mihinkää katoa, jot emmie pääse sen hiuksii silittelemmää ja ku hä nukkuu ja rohissee ja pieree niinpa että ajahukkaaha kuiskimiset ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      518
      5623
    2. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      125
      5159
    3. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      29
      2502
    4. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      408
      2244
    5. Minun on vaikea ymmärtää

Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut
      Ikävä
      40
      1400
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      176
      1228
    7. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      65
      1142
    8. Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies

Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1021
    9. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1001
    10. Teennäinen ihminen?

Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen
      Sinkut
      132
      958
    Aihe