Asikainen saanut

jo nykkiä

Asikainen on saanut jo nyrkkiä tarpeeksi. Alkaa kuulua puheesta. Päässä loiskuu kun kuuppaan tulee voimamiehen nyrkki. Se ei ei tee hyvää aivotoiminnalle. Nyrkkeilijät eivät taida olla kovin älykkäitä.

10

3282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JEESUS

Me täällä taivaassa tiedetään, että urheilu on sialulle parempi juttu kun macdonaldsin omistajana oleminen tai juoppous. Nyrkkeilyssä nimittäin sialukin pysyy kunnossa, koska joutuu treenatessa ja matsissa vähän kärsiikin. Jos joskus matsin jälkeen vähän sammaltaa, niin se on mun ja Pietarin mielestä jees. Amilla ei ees välttämättä sammalla. Viisaus on muuten paljon tärkeämpää kuin älykkyys. Amin on viisas nyrkkeilijä. Viisaudella pääsee taivaaseen, näsäviisaudella joutuu keskustelupalstoille eli johonkin hevonvitun helvettiin.

• friend09

on se työkalu jolla lyödään nyrkkeilyssä.
      Varjopuolena nyrkkeilyssä on terveyden rapistuminen siltä osin kun päähän lyödään nyrkeillä.

• pko

ei kaikkilla tuu niitä halvautumisia vaikka nyrkkeiliä ois

• Jallu

Toisilla loiskuu päässä jo kirjoittaessa ?

• pko

tiesitkö että ne ih yhtä älykkäitä ja kyllä muissaki lajeisa iha yhtä hyvin tulee tällejä esim jääkiekko

• t.jutila

kiekkoilijathan ei tunnetusti oo mitään käkikellon rakentajia, se näkyy jos on laatikossa painanut "pikkumustan" perässä koko ikänsä..

• jaaskelainenpasi

haista vittu!!!!

• dffgg

Kyllä Missit on FIXSUI Loiskuu et pää tutisee

• Anonyymi

Amin Asikainen on aivovammainen alkoholisti. Siis ihan pipipää! Puhe sammaltaa katse on lasittunu ja älykkyysosamäärä ei varmaan oo kun 30.

• Anonyymi

Meinookko että amini ois pahvipiä??! Elä mitään Elä mitään oikiissa oot amini on täys pahvipiä.eikä hänen vaimonsakkaan ole viisaimmasta päästä. Siinä on 2marjaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6908
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1238
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      954
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe