vain riitelevät. Äitejäkin on moneen lähtöön. On hyvin nuoria äitejä, hyviä äitejä ja huonoja äitejä. On myös vanhempia äitejä, niitäkin on hyviä ja huonoja. Ei kukaan synny äidiksi, äidiksi KASVETAAN. Kaikki äidit tuntevat samoja tunteita ja hautovat samoja ajatuksia, iästä riippumatta. On totta, että vanhemmilla äideillä voi olla elämänkokemusta sen verran, että ajatukset vauvasta ovat realistisempia. Vanhemmat äipät ovat luultavasti kokeneet jo huonoja ihmissuhteita ja oppineet, että maailma ei aina ole hyvä. Nuoret äidit taas jaksavat uskoa, että kaikki vielä järjestyy. Olitte te sitten vanhoja äitejä, tai nuoria äitejä, minä kadehdin teitä. Olen 19-vuotias nuori nainen, joka ei ehkäpä koskaan tulee saamaan omaa lasta. En nyt kun olen nuori, enkä sitten kun olen vanhempi. Kohdunkaulassani on pahoja solumuutoksia, minulla on kystiä munasarjoissa ja kaiken kruunaa endometrioosi.
Hyvää syksyä vaan kaikille, niin nuorille kuin vanhoille äipille... Äityis on aarre...
Surullista miten
2
610
Vastaukset
olen samaa mieltä,mutta ärsyttää vaan ku kaikki yleistää että nuoret äidit on huonompia ku vanhemmat :S :( ei sitä jaksa hyväksyä. mutta voimia sulle ja toivotaan että säkin saat jakaa joskus rakkautta lapselle
- tsäi
kylläpä voisin melkein sanoa että nuoret äidit ovat joskus jopa äitinä niin sanotusti "parempia" kuin ne kolmenkympin ylittäneet superäidit jotka tietävät lapsenkasvatuksesta kaiken entuudestaan ja tuomitsevat muut äidit vain siksi etteivät toteuta samoja kasvatus "tragedioita" kuin itse käyttävät. ja ne toiset jotka päivittelevät kuinka ne nuoret oikein pystyvät hoitamaan ja kasvattamaan lasta nuoren iän perusteella. äitejä on moneen lähtöön ja ketään ei mielestäni kannata tuomita ainakaan iän tautta. eikös se loppujen lopuksi kuitenkin melkein aina mene niin että oma äiti on se äideistä parhain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404