Apua kaipaaan. Olen kyömy niska Professori Gibertin toimistossa ja siellä tulee keskustelun jälkeen se isokäsinen monsteri vastaan. Millä sen saa tapettua??? Onko jokin jippo siihen. Olen koittanut iskeä sitä miekalla ja taijoilla mutta en ole onnistunut sitä saamaan hengiltä! Mulla on apuna Johnny, Shania, Natan ja Frank. Auttakaa please....
shadow hearts 3 - From the new world
Viviiii
1
279
Vastaukset
Jos kaipaat yleisiä neuvoja roolipelaamiseen, niin silloin postitat osastoon "Yleistä Roolipeleistä".
Jos haluat neuvoja jonkin tietokone"rooli"pelin seikkailun kohtaan, niin oikeampi paikka voisi olla "yllättävästi" osasto "Roolipelit tietokoneille".
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000000785&subcat=1354
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802