Urheilukentällä

Mona'90

Olin jo pitkään aavistellut jonkun tirkistelevän ollessani suihkussa treenin jälkeen kentällä. Olin vaihtarina jenkeissä ja olin ollut siellä jo pari kuukautta.

Kuten aina pituushyppytreenin jälkeen venyttelin nurmella ja kävelin pukuhuoneille, kello oli jo pian yhdeksän illalla. Kentällä oli aina rauhallista siihen aikaan. Pari mustaa poikaa oli korkeushyppypatjoilla makoilemassa.

Katsoin vielä patjoille ennen pukuhuoneeseen menoani, ketään ei ollut enää näkyvissä.

Heitin kamat penkille ja painuin suihkuun, jäin kuitenkin kuulostelemaan oviaukolle suihkun loristessa. Arvelin oikein, ovi kävi pian. Kuulin kuinka siivouskomeron ovi aukesi, mutta en kuullut sen menevän kiinni.

Saippuoidessa itseäni huomasin peilin josta näkyi suoraan komeron ovelle seinän kautta. Yhdistin tirkistelijäni niihin poikiin patjoilla ja päätin antaa pojille kunnon näytöksen.

Seisoin suihkun alla kastellen vaaleita hiuksiani, haroin niitä käsilläni antaen tissieni näkyä vapaasti pojille. Arvelin poikien jo pitelevän elimistään kiinni.

Sammutin suihkun ja jatkoin saippuoimista, tällä kertaa hitaammin. Kaula, olkapäät, vatsa, tissit, peppu, reidet ja jalat. Pyllistin poikien suuntaan saippuoidessani jalkoja. Suihkutin itseni saippuasta ja kävelin vettä valuvana pukuhuoneen puolelle.

Kuivasin itseäni paljastaen pojille peppuni parin metrin päässä. Istuin penkille ja otin voidepurkin laukustani viereeni. Nousin ja kävelin oven taakse. Repäisin oven auki ja olin aikeissa huutaa pojille kurkku suorana.

Jäin kuitenkin tuijottamaan "poikien" kaluja. Kaksi suurinta koskaan näkemääni kullia joita pojat pitelivät käsissään. Muutama tippa jo terskan päässä kimalteli houkuttelevasti.

Pojat sopersivat jotain vaaleasta ihostani, taivaallisesta kropastani, pitkistä jaloistani ja paljaasta pillustani. Joka muuten oli jo aika märkä.

Menin polvilleni poikien eteen ja nuolaisin molempia terskoja kuin maistiaisena. Runkkasin kaluja samalla maistellen niitä vuorotellen. Toinen pojista kävi lukitsemassa oven.

Talutin toisen penkille istumaan ja siinä kyykyssä aloin imeä tuota ihanan kookasta kalua. Kaveri takanani kiusasi mua sormellaan. Sormi vaelsi klitalta pepulle ja välillä pilluuni sisään. Voihkin kalu suussa. Poika jota imin nousi seisomaan ja minä nousin myös edelleen ahmien mustaa kullia. Takanani kieli löysi pimpsani ja peppuni.

Kieli seikkaili pillulla ja pyllylläni käsien puristellessa tissejäni. Ahnaammin imin kaverin elintä saaden pojan laukeamaan suuhuni. Yritin pitää terskaa suussani mutta se oli liian iso ja nopealiikkeinen. Spermaa lensi tisseillenikin.

Takanani poika viritti kortsun kullilleen ja alkoi työntymään liukkaasen pilluuni. Otin toisesta pojasta tukea olkapäistä toisen liukuessa sisääni sentti sentiltä. Ja senttejä riitti.

"be careful..you're so .... biiighh"! nyt se oli sisälläni niin paljon kuin se meni.
Jatkoin kullin imemistä samalta kaverilta ja sainkin sen putsattua ja taas kovaksi.

Kulli pillussani ei kestänyt kauaa vaan laukesi pojan säestäessä kovalla huudolla. Hakkasin peppuani poikaa vasten saaden pojan haukkomaan henkeään.

Menimme suihkun puolelle pesemään toisemme. Toisinsanoen pojat alkoivat saippuoimaan mua ja ihanan hitaasti. Liukkaat kädet tutkivat pakaroitani ja reisiäni. Toiset kädet seikkailivat tisseilläni.

Mitään sanomatta toinen pojista otti mut hajareisin syliinsä ja kiusasi kalullaan pilluani. Katsoin pojan kiimaisia silmiä ja antauduin vietäväksi. Kulli tunkeutui tiukkaan pilluuni hitaasti ja aloin kiimaisen ratsastuksen.

Poika käänsi mut seinää vasten ja nai mua niin kovaa kuin pystyi. Olin pakahtua siitä kalusta ja sen vaikutuksesta. Pojan sormi työntyi peppuuni saaden mut parkaisemaan ja laukeamaan. Sormi hinkkasi peppureikääni ja huohotin pojan korvaan välillä näykkien sitä.

Pian olin poikien välissä ja tunsin kuinka peppuuni alkoi työntymään musta suonikas kyrpä. Pian minulla oli molemmissa rei'issä kalu ja rimpuilin vauhkona poikien välissä melkein tajuntani menettäneenä. Pojat työntelivät hitaasti ja nautinnollisesti.

Minulla oli pepussa iso musta elin, pillussa yhtä kookas elin ja ahnas suu imi tissejäni.
"fuck me...please...hard...i'm comiiiingh!!

Tunsin halkeavani poikien välissä, mutta orgasmi oli valtava. Pesimme toisemme ja lupasimme ottaa uusintakierroksen myöhemmin jossain muualla.

En päässyt seuraavana päivänä hyppäämään.

2

12618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daniel Coohan

      Mut mulle jäi epäselväks et miks sä et päässy seuraavana päivänä hyppäämään?

    • tyttö/nainen

      mä haluaisin myös tummaa, jolla on iso musta kyrpä. Kirjoita lisää kokemuksia mustista miehistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe