Uusi keskustelupalsta inkeriläisille

Toksovalainen

venäjänkielinen,mutta on suomenkielinen palsta...
www.inkeri.7fi.ru

10

1178

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttää kun

      ei osaa venäjää lainkaan. Yritin laittaa kysymystä, mutten tiedä mistä. Olisi mukava, jos tekisitte palstasta uudellakin kanavalla selkeästi kaksikielisen.

      • toksovalainen

        Että foorumi olisi täysi kaksikielinen,mutta täällä hetkellä meillä on pieniä teknisiä ongelmiä,ja se on mahdotonta.Venäjänkielentaidottomille lähitulevaisuudessa tulee käyttöohje rekiströintiä varten


    • mukana ollaan

      Ihan kivan tuntuinen foorumi. Porukoissa ollaan.

      • sä kirjoittaa edes jotain.Musta tuntuu että mie on siel' ainoa suomenkielinen...


      • Venäjänkielen taidoton
        Inkeriläinen kirjoitti:

        sä kirjoittaa edes jotain.Musta tuntuu että mie on siel' ainoa suomenkielinen...

        Jos osaat Englantia edes jollakin tavalla, niin Babel Fish on hyvä apukeino. Sillä minä aina käännän Venäjästä Englanniksi, kun muuten en ymmärrä. Tässä linkki

        http://babelfish.altavista.com/

        Kopioit vain Venäjän kielisen tekstin ja liität sen Babel Fishiin ja valitset kielipariksi Venäjä-Englanti.

        Olipas todella hienoa, että tällainen foorumi on perustettu. Kiitos perustajille.


      • Venäjänkielen taidoton kirjoitti:

        Jos osaat Englantia edes jollakin tavalla, niin Babel Fish on hyvä apukeino. Sillä minä aina käännän Venäjästä Englanniksi, kun muuten en ymmärrä. Tässä linkki

        http://babelfish.altavista.com/

        Kopioit vain Venäjän kielisen tekstin ja liität sen Babel Fishiin ja valitset kielipariksi Venäjä-Englanti.

        Olipas todella hienoa, että tällainen foorumi on perustettu. Kiitos perustajille.

        Mie on yksi perustaijista,ja osaan venäjää,mutta mulla on tarkoitus ,että forumimme olisi täysi kaksikielinen.Koska suurin osa käyttäjistä ovat vastatulleitta paluunmuuttaijat ,nille venäjä on pääkieli.Siksi teidän osallistuuminen on erittäin tärkeä ,muuten koko idea kaksikielisyydestä kaatuu.
        Mie on siel' reijo..


      • Inkerinkulttuuri
        Inkeriläinen kirjoitti:

        Mie on yksi perustaijista,ja osaan venäjää,mutta mulla on tarkoitus ,että forumimme olisi täysi kaksikielinen.Koska suurin osa käyttäjistä ovat vastatulleitta paluunmuuttaijat ,nille venäjä on pääkieli.Siksi teidän osallistuuminen on erittäin tärkeä ,muuten koko idea kaksikielisyydestä kaatuu.
        Mie on siel' reijo..

        Keskustelupalsta on hieno homma. Hauskaa on, että keskustelijat ovat jaksaneet kirjoittaa pitkiäkin mielipiteitä. Kunhan tosiaan me suomenkieltä käyttävätkin innostumme mukaan. Reijolle kiitos aktiivisuudesta.


      • Inkrinkulttuuri
        Inkeriläinen kirjoitti:

        Mie on yksi perustaijista,ja osaan venäjää,mutta mulla on tarkoitus ,että forumimme olisi täysi kaksikielinen.Koska suurin osa käyttäjistä ovat vastatulleitta paluunmuuttaijat ,nille venäjä on pääkieli.Siksi teidän osallistuuminen on erittäin tärkeä ,muuten koko idea kaksikielisyydestä kaatuu.
        Mie on siel' reijo..

        Kävin katsomassa keskustelupalstaa ja olisin ehkä sinne jotain kirjoitellutkin. Mutta sormi meni suuhun. Olisiko mahdollista, että palstan ylläpitäjät laatisivat myös suomenkieliset ohjeet vastaamista varten. Pitääkö rekisteröityä, vai voiko vastata ilman sitä. Ja miten rekisteröityminen tehdään.


      • Inkrinkulttuuri kirjoitti:

        Kävin katsomassa keskustelupalstaa ja olisin ehkä sinne jotain kirjoitellutkin. Mutta sormi meni suuhun. Olisiko mahdollista, että palstan ylläpitäjät laatisivat myös suomenkieliset ohjeet vastaamista varten. Pitääkö rekisteröityä, vai voiko vastata ilman sitä. Ja miten rekisteröityminen tehdään.

        Lähiaikoina keksiä jotain.Palstalle täyttyy rekiströytyä.


      • Inkrinkulttuuri kirjoitti:

        Kävin katsomassa keskustelupalstaa ja olisin ehkä sinne jotain kirjoitellutkin. Mutta sormi meni suuhun. Olisiko mahdollista, että palstan ylläpitäjät laatisivat myös suomenkieliset ohjeet vastaamista varten. Pitääkö rekisteröityä, vai voiko vastata ilman sitä. Ja miten rekisteröityminen tehdään.

        Ei tarvitsee rekisteröidä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe